Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3659 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Verlare Den Haag 15-08-2022

We kopen al zo'n 20 jaar alles bij Bemmel &Kroon. Helaas was er deze keer een wachttijd voor een Miele wasmachine. Maar een verkoopster dacht direct mee en adviseerde een andere Miele die wel direct leverbaar was. Iets duurder maar ze deed nog wat van de prijs af en ziedaar we zijn binnen 2 dagen weer super tevreden. De vervoerders zijn trouwens ook kanjers. Ondanks al dat gesjouw toch gewoon aardig en behulpzaam blijven. En nog eens alles uitleggen ook. Toppers. ik begrijp niet waarom je voor altijd de scherpste prijs en goede service naar een ander zou gaan. En nee.. ik heb geen aandelen van Bemmel & kroon.
Verlare, Den Haag

Bella 15-08-2022

Ik heb een Inventum tafel model vriezer gekocht bij Bemmel en Kroon wat een klantvriendelijke man aan de tellefoon nadat ik een tweedehands had gekocht bij een bedrijf ik bestelde daar een bosch van twee jaar oud en ik kreeg een Marijnen van 15 jaar oud 🥲 dus veel problemen voor mijn geld terug te krijgen dus ik wou een nieuwe nou voor de prijs hoef je het niet te laten met wat ik voor die ander moest betalen dus blij er mee en de bezorging ging ook voorzichtig 🤗 ook had ik een fout gemaakt tien ik de vriezer uit pakte zag ik geen snoer wel 3 keer gekeken dus ik opgebeld en dat op een zondag vriendelijke man en die zei gelijk u krijgt morgen een nieuwe tot dat mijn zus kwam en zei dat kan niet 🤭en ja hoor het snoer zat er achter de moter ga ook nu een nieuwe bril halen wat een stomme fout dus gelijk opgebeld en sorry gezegt dus alles bij elkaar weer vertrouwen in een winkel van Bemmel en Kroon ik zal zeggen ga zo door met u klanten een dikke 10 van mijn 👍

Axel Stuiver 15-08-2022

Snelle service en scherpe prijzen! Mijn inbouw vaatwasser sneuvelde na 10 jaar en ik moest snel een nieuwe hebben. Bij Bemmel&Kroon uitgekomen vanwege scherpe prijzen en snelle levering. Ook werd het bedrijf door naasten aangeraden. Ik plaatst de order om 13:00 en de volgende ochtend werd er om 11:00 een nieuwe vaatwasser over de drempel getild! De oude werd netjes meegenomen, zodat ik hier ook geen romp slomp meer mee had. Kortom: erg tevreden!
Ook ik raad vanaf nu Bemmel&Kroon aan bij vrienden en naasten!

Bestelnummer: 545988

Loes van der Velden 15-08-2022

Ben heel blij dat ik mijn koekast Liebherr CU2831-22 gekocht heb bij Bemmel en Kroon,!
Ik moets een paar keer terug bellen omdat ik zelf niet goed naar de maten gekeken had,
Maar elke keer weer zulke vriendelijke mensen.
De Koelkast is lekker ruim ingedeeld en het geluid is lekker zacht. Super koelkast

Thijn 15-08-2022

Tevreden over de service, prijs/kwaliteit en levering. Top service en goed advies gehad.

Cary 15-08-2022

Bijzonder blij met mijn Smeg koelkast besteld bij Bemmel en Kroon. Gebruiksvriendelijke webshop. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers bij het telefonisch advies vragen omtrent bovenstaand artikel. Ook de aflevering is gedaan door vakkundig personeel. Kortom: zeer tevreden.
Cary.

Ruud 15-08-2022

Zoals ik gewend ben van Bemmel & Kroon was de aankoop en de plaatsing van de koelkast van grote klasse.
Bedankt weer voor de goede service. RdW

Bram 15-08-2022

De aankoop deden wij online. Prima advies gekregen en de afronding/ aflevering.

Dennis V 15-08-2022

ben via de website van Bosch naar deze website gestuurd omdat ze daar het product wat ik wilde kopen nog verkochten.
En de prijs was goed dus heb ik mijn product bij hen besteld.
afhandeling was uitstekend en ben zeer tevreden erover.

Ellen 14-08-2022

Perfecte afwikkeling. Ze hadden de Miele vaatwasser op voorraad, als enige bedrijf in Nederland. En ook nog eens de laagste prijs. De aflevering was ook perfect: de volgende dag, op tijd en aardige jongens. Wat wil je nog meer?

Erwin Jansen 14-08-2022

Ik heb voor mijn ouders een nieuwe vaatwasser besteld met ordernummer BKI1114204
Ik heb gebeld en ben netjes te woord gestaan door een jongeman. Ik heb meteen de order kunnen plaatsen omdat dit de enige vaatwasser nog was welke ik graag wilde hebben voor mijn ouders. Alles is keurig volgens afspraak(op zondag) geleverd. De vaatwasser is inmiddels zijn werk aan het doen dus ben op en top tevreden!!!

Ellen 14-08-2022

Avt 14-08-2022

Super geregeld en nadat mail was gekregen dat apparatuur op voorraad was vlgde dag bezorgd..perfect.
Ook de op de hoogte houding van desbetreffende apparatuur en track en tracé werkte perfect.

Elysa Kremer 14-08-2022

Goeie service, goeie prijs
Enige minpuntje is dat wij van een wasmachine en droger over gingen naar een combi en de vervoerder maar 1 oud apperaat mee mochten nemen, terwijl ons na telefonisch contact werd vermeld dat als er genoeg ruimte was dat geen enkel probleem zou zijn.

Marcel Polman 13-08-2022

Goede service en vooral offerte mogelijkheid. Nu 3x bestellingen geplaatst en steeds goed geholpen. Zelfs telef overleg is mogelijk en ze bellen ook nog terug.

Henk 13-08-2022

Mooie vaatwasser voor mooie prijs en keurig bezorgd op tijd volgens planning.
Heb al meer apperatuur bij dit bedrijf gekocht en zeer tevreden. TOPPIE !!!

Cees 13-08-2022

Vanwege eerdere goede ervaringen heb ik wederom hier orders geplaatst. Goede afhandeling van de te bezorgen producten.

Wilma 13-08-2022

Heel vlug en goed geholpen en bezorgd,bezorgers hebben het fijn in de gang gezet

bax 13-08-2022

De uitleg bij de aankoop was duidelijk en adequaat. Al met al heel prettig.
De bezorgtijden lukten helaas niet volgens afspraak en de communicatie daarover verliep lastig.
Het ordernummer is: ZTW1112831

A. 13-08-2022

Het bestellen via de website gaat prima en is eenvoudig. Gekozen voor de extra optie (19,95) om het apparaat uit te pakken, aan te sluiten en de verpakking weer mee te nemen. Helaas was de bezorger zo gehaast om alles af te leveren dat hij de diepvries liet vallen bij het dragen (!!) van de diepvries naar de woning. Hij had geen steekwagen oid bij zich. Ik heb hem een verhuisplankje met wieltjes gegeven zodat hij de diepvries naar de woning kon rijden. Er werd niks uitgepakt of geinstalleerd. De oude diepvries werd gelukkig nog wel meegenomen. Ik denk dat de planning van Bemmel en Kroon teveel op 1 dag plant en de kwaliteit vd bezorging daardoor in het geding komt. Nu nog afwachten of de diepvries het naar behoren doet nadat het is gevallen.

Marjan 12-08-2022

We hadden een leveringsdatum afgesproken maar door vertraging bij het leggen van de vloer kon ik heel makkelijk de bestelling een paar dagen later krijgen. Super service dat dat kon!
Inmiddels is de koelkast netjes bij ons afgeleverd, waarvoor dank.

S.Dalkilic 12-08-2022

Ik heb bij Bemmel en kroon binnen korte termijn achterelkaar verschillende artikelen gekocht. Waarom heb ik dit bedrijf gekozen zal ik kort uitleggen. Ten eerste is het bedrijf heel goed bereikbaar. Als je een mail stuur krijg je binnen tien minutjes een antwoord. Zelf zijn ze bereikbaar op zondag. Natuurlijk kwaliteit prijsverhoging is van belang. Ik heb via een online onderzoek achtergehaald dat de producten die ik wilde kopen waren voordelig met hun. De diensten zoals oude apparaten meenemen en nieuwe apparaten tegen een klein bedrag installeren waren ook redenen voor mijn voorkeur. Bij de eerste koop is deze diensten door de fout van de bezorger niet goed gedaan. Maar dat is gelijk door Bemmel en kroon opgelost. Tot de nacht van de dag waren ze bezig om mij te beantwoorden en een passende oplossing te zoeken. Uiteidelijk is het netjes opgelost. Daar ben ik enorm dankbaar. Ik
besloot kort daarna nog een artikel te kopen bij hun. Dit keer heb ik een LG wasmachine gekocht. In vergelijking met andere bedrijven was de prijs goedkoper en ik had vertrouwen in dit bedrijf. Bij de tweede koop ging alles perfect. Ik bevel deze winkel aan.

mw. N. Roodhart 12-08-2022

Gasfornuis gekocht in Cruqius. Keurige goed gesorteerde winkel met concurrerende prijzen. Personeel buitengewoon voorkomend en deskundig. Levering en installatie geheel volgens afspraak en vlekkeloos gedaan. Compliment voor hele proces.

A.Dijkstra 12-08-2022

Gezocht naar Cleaningset voor mijn espressoapparaat,deze zijn niet goedkoop maar er word geadverteerd met een bedrag van
24,95€.
Maar zodra je naar betaling gaat staat er 10,00€ erbij zodat je 34,95€ moet betalen.
Nou dan kan ik ook bij Siemens bestellen voor het zelfde bedrag.
Bah bij deze geef ik jullie een heeeeeeeele koude 🚿🚿🚿🚿🚿🚿🚿

John S 12-08-2022

Lang gezocht naar een koelkast/vriezer die in de schuur bij vorst blijft werken. Dankzij mijn schoonzus die erg tevreden is over Liebherr en bij Bemmel&Kroon zeer vakkundig is geadviseerd heb ik mede door de overzichtelijke website snel een keuze kunnen maken. In de winkel bij Bemmel&Kroon nog een paar goede suggesties en adviezen gekregen van een deskundig medewerker is het geheel op een heel nette en snelle manier afgeleverd. ordernummer DH1113170