Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Stan 21-06-2022

No nonsens winkel met klantvriendelijk personeel wat meedenkt. Werken met Ajetec als installatiebedrijf.

Jara B 20-06-2022

Ik heb een wasmachine en warmtepomp droger besteld van Bosch. Er was een probleem met de Bosch wasmachine. Deze was niet op voorraad en was besteld bij de fabrikant. Dit duurde wat langer dan verwacht en de bezorgdatum was daarom niet bekend. Via de klantenservice en een andere aangeboden gekregen die ook past bij de droger en kon eventueel gelijk bezorgd worden. Zo gezegd, zo gedaan en 2 dagen later staat het al in huis.

Bezorging was super. Hele aardige mannen die een stapje harder lopen.

Anoniem 20-06-2022

Goede kwaliteit producten. Wordt altijd op tijd geleverd gebruikmakende van een nette transport leverancier. Duidelijke website, opvolging. Klant staat centraal.

B. de Boer 20-06-2022

Hele goede service! Jammer genoeg zat er een beschadiging aan het fornuis die ik heb besteld. Toen ik de klantenservice belde (op een zondag) kreeg ik snel gehoor en ben ik direct geholpen aan een nieuwe.

Dick 20-06-2022

Top geregeld, prijs is goed, afleveren goed geregeld en op tijd aangekondigd , half uur van te voren nog bericht wanneer deze geleverd wordt.

Björn 20-06-2022

Super goede service en goeie levering van de koelkast. Klantenservice ook netjes mij te woord gestaan. Geen - punten beleefd een aanrader voor toekomstige klanten

Jos 20-06-2022

Wat een fantastische winkel. Van het meedenken bij het bestellen tot het maken van een goede prijs en perfecte levering de volgende (zon)dag!

BKI1099960

Gre 20-06-2022

BKI1100406
Zaterdag besteld maandag op het afgesproken tijdstip gratis geleverd… super service kunnen andere leveranciers een voorbeeld aan nemen .Meer dan tevreden 🍀

Babs 20-06-2022

Prima service op het afgesproken tijdstip geleverd … track & tracé code werkte eerst niet na telefoontje gelijk opgelost 👍
Helemaal niks op aan te merken.

Monique 20-06-2022

Zeer klantvriendelijk en tegen zeer scherpe prijs een Samsung koelkast gekocht

Bernadette 20-06-2022

In onze zoektocht naar nieuwe keukenapparatuur ben ik zeer deskundig en hulpvaardig te woord gestaan in Zoeterwoude. We hebben een nieuwe inbouwoven met stoomfunctie, en een kleinere inbouwoven met magnetronfunctie gekocht. De uitgezochte apparatuur, die voldeed aan onze wensen, was ook nog snel beschikbaar, snel en vakkundig geleverd en functioneert helemaal naar verwachting. Er is meegedacht over optimale wijze van inbouw in bestaande keuken en ook dat werd direct geregeld met een passende offerte. We gebruiken de ovens met veel plezier en hebben al diverse heerlijke ovengerechten gemaakt.

Vriendelijk personeel 20-06-2022

Vriendelijk personeel aan de telefoon en het snel opsturen van de inbouwoven.

Swiep90 20-06-2022

Zeer goed en gezellig geholpen, juiste informatie en niet in eigen belang spreken.

Top en erg snel 20-06-2022

Prima, super snel en Top Dynalogic, goede communicatie.
Gisteravond besteld en vandaag al op zondag geleverd.

Cherislee 19-06-2022

2 bestellingen gedaan bij B&K met en . Beide keren super geholpen. Service was echt top. Vriendelijke mensen die met je meedenken. Een uur van te voren ontvang je een sms met tijdsindicatie. Vriezer als eerste besteld omdat een andere leverancier verzaakt had om te melden dat de vriezer niet leverbaar was meer en wij hier zelf achteraan moesten bellen nadat ze op de leveringsdatum niet op kwamen dagen. Via internet bij Bemmel&Kroon terecht gekomen, gebeld omdat we bang waren dat het hier ook niet leverbaar was maar zij konden hem zelfs de dag erna al leveren! Hiermee waren zij echt onze redder in Nood gezien wij midden in een verbouwing zaten en de keuken er uitgesloopt moest worden. Als B&K niet zo snel kon leveren, hadden we al onze voorraad van de oude vriezer weg kunnen gooien.

Ook de vaatwasser en Quooker was tijdig en snel leverbaar. Ook hier weer netjes een sms gekregen en de apparaten op tijd in huis gehad. Mochten wij weer wat nodig hebben voor apparatuur, zullen wij direct naar Bemmel&Kroon gaan voor onze bestelling. Service staat hier echt hoog in het vaandel en dat zie je niet veel meer. Niet alleen per internet zijn ze bereikbaar maar ook telefonisch hebben ze me heel goed geholpen. Hier een zeer tevreden klant!

Jaap 19-06-2022

shop is goed duidelijk beschreven en goed koper dan andere winkels
en ik ben er ge weest om te kijken ik heb een wasmachine ge kocht ik krijg goed uit leg
en heel klantvriendelijk super

Ruud Bommezijn 18-06-2022

Wij wisten al dat het goed was, uit vorige ervaringen, vriendelijk personeel en goed geholpen !!!!

J.J.Görtzen 18-06-2022

Bij het zoeken naar een nieuw espresso-apparaat, kwam ik terecht bij de website van Bemmel&Kroon. Bij hen was het espresso-apparaat het goedkoopst. Via "webshopchecker.nl" nog gecontroleerd of de webshop van Bemmel&Kroon een veilige online winkel is. Daarna de bestelling gemaakt omdat ik nergens anders een goedkopere prijs ben tegen gekomen.
Gelukkig kon ik ook aangeven, op welke dag het espresso-apparaat geleverd moest worden.
Op de afgesproken datum is het product netjes geleverd door een vriendelijke bezorger van Dynalogic .
Terwijl ik deze review typ, drink ik mijn eerste kopje koffie van het nieuw aangeschafte espresso-apparaat. Valt mij niets tegen !

Niek Vermeulen 18-06-2022

Reeds meerdere producten bij deze online winkel gekocht. Dit tot nu toe naar volle tevredenheid . Overzichtelijke site, correcte levering en contact met klantenservice naar volle tevredenheid

Hietbrink 18-06-2022

Prima geregeld allemaal. Makkelijke site, goede prijzen naar verhouding product en levering ook prima geregeld. Snel besteld en snel bezorgd.

Willem 18-06-2022

Mooie winkel, ruime keuze. We zochten een bepaald type vatwasser ter vervanging van de oude en de bleek meteen leverbaar. Goed geholpen in de winkel. Ook de installatie thuis verliep uitstekend.

Peter Van Der Wilk 17-06-2022

Gemakkelijk bestellen, goed advies en snel geleverd.
We schaffen altijd al onze apparatuur daar aan!

Zoals altijd erg tevreden

Wally81 17-06-2022

Ik ben zeer prettig geholpen. Men heeft direct besteld waar ik om vroeg. Het regelen van de levering ging ook zeer snel. Stond binnen 10 minuten weer buiten met de bevestiging van levering.

Marieke en Piet. 17-06-2022

De scherpste prijs voor de inbouwkoelkast die we zochten. Makkelijke bestelling en goede communicatie. Plaatsing door ingehuurd bedrijf supersnel geregeld en kundig uitgevoerd. We zijn helemaal tevreden (en dat zijn we lang niet altijd als we iets bestellen en/of laten uitvoeren). Wij kunnen Bemmel & Kroon en het plaatsingsbedrijf (AJ Tec bv) van harte aanbevelen.

Ellen 17-06-2022

Aankoop van de inbouw koel- vriescombinatie ging per telefoon, dus ik ben zelf niet in de winkel geweest. De verkoper wist mij wél met goede raad en daad bij te staan bij de aanschaf van voornoemde combinatie.