Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Coen 05-07-2023

Koel-vriescombinatie om 21:50 besteld en de dag erop om 9:50 op de stoep! Duidelijke website, snelle service, helemaal top!

Chantal 05-07-2023

In een week tijd een diepvries en een koelvriescombinatie bij van Bemmel en Kroon gekocht. Op een andere site aan het zoeken geweest, maar hier waren ze het goedkoopste. Snel geleverd door vriendelijke chauffeurs. Problemen van mijn kant met het aanvragen van de cashback aktie van Bosch werden snel en vriendelijk opgelost. Wat ons betreft een aanrader

Marja 05-07-2023

Ik had al eerder besteld bij Bemmel & Kroon. Dat is mij goed bevallen.
Dus ook deze koel/ vries combinatie bij Bemmel & Kroon besteld.
Snelle levering en goede services.
Ik beveel deze winkel van harte aan.

Patrick 05-07-2023

Super prijs en een super snelle service!! Eindelijk weer een winkel waar de klanten echt klant zijn! Ga zo door! Top!

Martin 05-07-2023

Prima winkel! Hebben onze nieuwe koelkast besteld en waar anderen het niet konden krijgen lukte het Bemmel en Kroon wel. De prijs was ook prima, erg vergelijkbaar met andere winkels, en allemaal snel en netjes afgehandeld. Aanrader!

Piet 05-07-2023

Prima hulp gehad van de online shop en waren snel in offerte’s en afhandeling. Plaatsing ging erg prettig door ajtec!

wietse 05-07-2023

Shop is makkelijk ook voor digibeet en alles is makkelijk te bestellen en levertijden worden goed vermeld en zeer prettige en nette bezorgers

Annelies 05-07-2023

Prima service en ook snel reactie op vragen. Vriendelijk contact. De levering is optimaal verzorgd. Al met al top!!

Miguel 05-07-2023

Overzichtelijke website en goed contact per email met een zeer snelle service.
Door een storig bij iDeal werd de status van de betaling niet goed doorgegeven.
Maar na een reply op de bestelbevestiging werd dit gecorrigeerd.
's avonds besteld en de volgende ochtend voor 10:00 uur in huis.

Peter Bodde 05-07-2023

Bestellen ging moeiteloos, maar de extra aanbeveling was voor mij de aflevering. De bezorgers waren zeer correct, hulpvaardig en net. Dit maakt voor ons het verschil met andere leveranciers. Alle communicatie rond de aanschaf geeft ook vertrouwen dat het goed zit. In de huidige tijd is dat bijna een zeer positieve uitzondering.

Lapeire Johny 05-07-2023

De eerste keer dat ik een bestelling deed bij Bij Bemmel & Kroon, ik had nog een paar vragen en nam telefonisch contakt op, daar werd ik deskundig en uitermate vriendelijk geholpen. Online bestellen was ook geen probleem en toen ik zag dat de diepvries de volgende dag zou geleverd worden twijfelde ik toch, maar inderdaad de volgende dag perfekt afgeleverd op het beloofde tijdstip. Dus moet ik een 10 geven want ik heb niets nagatiefs meegemaakt.

Bert41 05-07-2023

Vriezer besteld en deze werd heel snel tot aan de voordeur geleverd. Daarnaast werden vragen van mijn kant over het product, 's avonds na 22.00 direct beantwoord!! Wat een service! Ik was verbaasd.

kees kroon 05-07-2023

vrijdagavond besteld en zaterdagmiddag geleverd en keurig met een tijdslot hoelaat
ook zeer tevreden over het product voor een goede prijs

gasfornuis 05-07-2023

er waren flink wat mis gegaan, maar problemen zijn er om opgelost te worden dus met veel overleg en dingen uitzoeken is alles naar tevredenheid opgelost

Willem 05-07-2023

Zaterdagmiddag besteld zondag keurig optijd geleverd en oude machine mee terug genomen. Alles keurig via de mail meegedeelt

Irma 04-07-2023

Voor de eerste keer bij Bemmel en Kroon een afwasmachine gekocht. Prima en netjes geholpen. Zeer tevreden zou ze zeker aanbevelen.

Viv 04-07-2023

Zoekende naar een nieuwe wasmachine en een degelijke retailer zijn we bij B&K uitgekomen. Een zeer ruim gesorteerde winkel met kundig personeel en daarnaast een enorm goede service qua bezorgen en plaatsen. Keurig aangesloten en zelfs de droger er weer op geplaatst. Oude wasmachine en het verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Top! Ouderwetsche kwaliteit en service voor de modernste aparatuur.

Een betere dan alleen maar goede webwinkel. 04-07-2023

Aan duidelijkheid niets te wensen!! Site is helder en makkelijk in gebruik. Informatie is begrijpelijk en belofte over levering wordt nagekomen. Aankoop van een AEG bovenlader verliep goed evenals de afhandeling en installatie.
De opgave van de prijs is concurrerend en en facturatie á la minute.
Fijn om te weten wat je moet doen voor levering om je apparaat te ontvangen en je oude (kapotte) apparaat mee te geven.

Termen zijn: overtuigend, transparant, betrouwbaar en concurrerend !

Y 04-07-2023

Gister nieuwe stofzuiger besteld vandaag geleverd
Vriendelijk personeel
Voor aankomst goed op de hoogte gehouden van leveringstijd
Site geeft een duidelijk beeld en inzicht voor wat je zoekt en nodig hebt
Goede prijs kwaliteit
Een aanrader

De Booij 04-07-2023

Jammer dat de levering en installatie uitbesteed was aan Dynalogic. Deze mensen wilde de oude wasmachine niet meenemen, terwijl dit wel beloofd was door Bemmel en Kroon. Personeel was ook niet erg vriendelijk. Bemmel en Kroon heeft na een telefoontje van ons wel excuses aangeboden en de oude wasmachine de volgende dag (door een ander bedrijf) laten ophalen.
Anders had mijn review op een 9 uitgekomen.

Dragan Ostojic 04-07-2023

Snelle service ik heb zaterdag een koelkast gekocht en maandag werd het bezorgd ik werd heel vriendelijk geholpen zeer tevreden over de service en de medewerkers

Theo Holtman 04-07-2023

Gisterenmiddag besteld en vandaag gekregen. Hoe vaak maak je dat mee. Daarnaast een goedkopere prijs dan ergens anders. Op mijn mails werd meteen gereageerd. Top.

Marcel v Golde 03-07-2023

vanaf de bestelling tot levering alleen maar top. Vooral de mannen die dat zware ding naar de 2de verdieping hebben moeten brengen, het was geen makkelijke klus en de wasmachine stond binnen no time op zijn plaats., en niet te vergeten de oude machine naar beneden brengen was ook niet makkelijk. Ik kan alleen maar zeggen, dit bedrijf verdiend een DIKKE 10.

Fennie 03-07-2023

SUPERRRR bedrijf , bestellen ging heel gemakkelijk , en ze zijn de goedkoopste.
Zondag besteld en vanmiddag om 16.00 al in huis .
Ik werd op de hoogte gehouden van de leverings tijd , en 15 min van te voren melding we zijn er zo !
Vriendelijke bezorgers , de klus was zo klaar .
Een volgende keer zal ik zeker hier weer iets bestellen , en zal dit bedrijf graag aanbevelen .

Geer jan van der maden 03-07-2023

Van ochtend wert onze vaat wasser geleverd tot onze verbazingwekkend ver keerde wij hadden een 45cm besteld dus gelijk gebeld met de klante services geen probleem morgen komt de goede vaatwasser chaps voor deze fantastische service.