Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Wim Schimmer 25-03-2022

Heb al eerder een vaatwasser gekocht bij Bemmel&Kroon en dan nu een inductie kookplaat, en weer ben ik zeer tevreden.
Van het moment van bestellen tot het moment van afleveren wordt er zeer goed gecommuniceerd en verloopt het hele proces zeer professioneel. Daarom een dikke voldoende.

AnitaR 25-03-2022

Ik wilde keukenapparatuur bestellen en was bang dat niet alles voorradig zou zijn. Er werd direct bij de leverancier geïnformeerd. Ik kon hierna direct bestellen en binnen 3 dagen had ik alles binnen. Super!

Basti 25-03-2022

Gisteren ging mijn oude wasdroger stuk. Gisterenavond op de website van Bemmel- Kroon bekeken.
Daar zag ik een wasdroger van Bosch waar tijdelijk €100,- korting op zit en het klopt echt bij andere electronica zaken is die €100,- duurder. Gisterenavond besteld vandaag in huis zeer netjes afgeleverd. Ik had ook een andere dag kunnen plannen maar deze dag kwam mij fantastisch uit.
Kortom een geweldig bedrijf.

P.J.Hupkes 25-03-2022

Prima uitleg over uitgekozen mogelijk te bestellen apparaten. Ook bij navraag over een en ander goed te woord gestaan. In de vestiging in Zoeterwoude/Rijndijk konden we rustig de apparaten bekijken en vragen stellen. Alles ging heel gemoedelijk en correct. We kregen nog koffie ook! De hele afhandeling van onze bestelling gaf ons een goed gevoel. Onze volgende bestellingen zullen zeker hier zijn.

Bert 25-03-2022

Snelle en zeer nette aflevering van de vaatwasser. Snelle reactie op vraag of vaatwasser leverbaar was, omdat dat bij andere leveranciers niet geval was.

Thea Boonstra 25-03-2022

Bemmel en Kroon is een webshop die ik kan aanbevelen. Ze zijn vaak goedkoper of hebben extra korting. De levering is goed. Vandaag bestellen is morgen in huis hebben. Je wordt volledig op de hoogte gehouden wanneer de chauffeur komt. Top bedrijf.

Wim Wassink 25-03-2022

Een perfecte en snelle levering, bij een volgende bestelling zou ik weer bij deze firma bestellen. Ook de bezorgdienst netjes afgeleverd.

Marco 24-03-2022

Duidelijk,overzichtelijk en gebruikers vriendelijke informatie.Schept vertrouwen en bindt klant ook naar toekomstige aankopen.

Sander 24-03-2022

Vriendelijke service, goede hulp bij de keuze vaatwasmachine, ruime openingstijden. Snelle levering en bovendien vlotte installatie door klantvriendelijke installateur. Helemaal top! Oh ja de vaatwasser van Siemens wast en droogt perfect.

Ev 24-03-2022

Goede communicatie Levering op afgesproken tijd. Goede producten voor een scherpe prijs

dhr en mevr Spaans - vink 24-03-2022

Het is allemaal overzichtelijk en de keuze is meteen te nemen met een goede uitleg en begeleiding van de verkoper. Het was onze 2e aankoop.

PAM 24-03-2022

Door een tekort aan chips hebben wij lang op onze aankoop moeten wachten. We werden voortdurend geïnformeerd en werden er uiteindelijk alternatieven aangeboden die wel voorradig waren. Eenmaal daarvoor gekozen werd de apparatuur de volgende dag afgeleverd en aangesloten. We zijn heel tevreden met de geleverde service.

Geeske 24-03-2022

Netjes geholpen, duidelijk uitleg verschil van diverse wasmachine. En daardoor een goede keus kunnen maken

C. Inden 24-03-2022

Een verademing! Het bestaat nog.....een onderneming die snel en efficiënt werkt en klantvriendelijk is! Gisteren een Bosch wasdroger besteld en vandaag thuis bezorgd en geïnstalleerd. Kreeg keurig een half uur voor levering een telefoontje van de chauffeur dat ze onderweg waren. De heren waren zeer vriendelijk en gingen weg met de woorden: "Mocht er toch nog iets zijn, aarzel niet, bel gerust, dan komen we graag terug om u te helpen." Voor mij krijgt Bemmel en Kroon een dikke 10!

G Bosch 24-03-2022

Wat ik fijn vond bij Bemmel en Kroon was de communicatie. Ze lieten steeds weten hoe het met de voortgang stond, netjes in de ochtend het bericht hoe laat mijn vaatwasser bezorgd zou worden en dat kon ik blijven volgen, tot aan de nette en correcte levering aan toe. Echt top!

Raymond looijestijn 24-03-2022

Vandaag al onze mooie vaatwasser bezorgd en gisteren pas in de mooie winkel uitgezocht. Vakkundig en vriendelijk personeel en dus super snelle service echt een pluim voor Bemmel&kroon.

J. Huiskes 24-03-2022

Mijn ervaringen met deze winkel zijn positief, snelle levering en correcte aflevering. Ik had een foute keuze gemaakt en kon dit
ook telefonisch snel herstellen.

Mary 24-03-2022

Eergisteren gebeld voor informatie over een fornuis, snel een allervriendelijkste dame aan de telefoon. Ik vroeg of het fornuis waar ik interesse voor had idd op voorraad was, daar ik op andere sites zag dat er een levertijd was. Zij hadden hem idd op voorraad. Ik kon hem direkt bij haar bestellen en een afspraak maken voor een dag van levering. Ik kreeg een email met de factuur en een IDeal link om te betalen...de levering is ook perfect gegaan, ik werd op de hoogte gehouden per sms hoe laat ze kwamen. Fornuis is netjes afgeleverd. Een hele fijne winkelervaring.

L. Mertens 24-03-2022

Zowel de site als de telefonische toelichting bij het bestellen van een specifieke combi-oven (die elders niet leverbaar was) boden alle vertrouwen. De prijs was bovendien scherper dan onze installateur had begroot. Daarbij vond daags daarna correcte levering plaats in het noorden van het land.
Het hele proces van aankoop, verstrekte informatie tot aflevering verliep super professioneel.

Ben Winnemuller 24-03-2022

Website van Bemmel en Kroon is geweldig en bijzonder duidelijk.
Service-medewerkers die de Miele warmtepompdroger hebben afgeleverd en geinstalleerd hebben dat uitstekend en vlot gedaan, mijn complimenenten.

Kees J. 24-03-2022

Levering inductiekookplaat uit backorder was direct geregeld: de volgende dag al geleverd! Ook nog eens tegen een concurrerende prijs. De medewerker van de webwinkel dacht mee en was uiterst vriendelijk. Een aanrader!

Ruben 23-03-2022

Op internet gezocht naar een kwalitatief goede vriezer. Ik kwam al snel uit bij Bemmel en Kroon. De reviews waren allemaal heel lovend en daar kan ik me nu bij aansluiten. Overzichtelijke site, duidelijke communicatie en aan alles merk je dat de klant echt koning is voor hen. Ik ga hier vaker bestellen dat is wel duidelijk.

Albert Woest 23-03-2022

Geweldige winkel, goede aanbiedingen, snelle respons en goede logistiek. Er werd heel snel gereageerd op mijn aankoop. Ik werd bijna van uur tot uur geïnformeerd over de aankomst van het gekochte.
Oude apparaat keurig meegenomen.

Jim 23-03-2022

Eenvoudig bestellen, duidelijke communicatie over bestelling en levering, snelle levering en het product in goede staat ontvangen.
Wat wil je nog meer?

Willeke 23-03-2022

Heb, wederom, een inbouwapparaat gekocht voor mijn keuken bij Bemmel en Kroon.
Deze keer een Miele vaatwasser.
Mooie prijs en vakkundig ingebouwd door AJTec bv.
Ik ben tevreden.