Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3674 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Aart 02-12-2023

Vanaf de 1e vraag over de prijs snel en goed contact gehad met de verkoop. Na de aankoop gelijk op goede voet doorgelopen tijdens het gehele bestel en leverproces. Top verlopen allemaal! 👍

p duivendijk 02-12-2023

Snelle en correcte levering, zelf leverdatum kunnen bepalen . Super blij mee

Paulina 02-12-2023

Goede snelle service, meedenken over alternatieven, geen prijsverhoging rekenen als de alternatieve keuze iets duurder blijkt te zijn. Dat zie je zelden! Klasse!

Piet 02-12-2023

Fijne winkel, deskundig advies en afspraken nagekomen, prijs t.o.v. concurrentie is prima

Klaaske Halma 02-12-2023

Klantvriendelijk, levering volgens afspraak, ondanks dat het adres niet goed te vinden was, omdat het een wijk van wisselwoningen is, was de levering op tijd en de bezorgers kwamen met een big smile de bestelling brengen, ondanks dat ze met een steekkarveen eindje moesten lopen ,toppp

Kreeft68 02-12-2023

Ben tevreden online wasdroger gekocht ging vlot ook bezorging ging goed.Ik vind alleen de kosten met creditcard te hoog.

Stéphane 02-12-2023

Levering in België was zoals gepland op de juiste datum. Levering was goed te volgen via de tracker.

Myrna 02-12-2023

Er is als extra een betaling gedaan voor plaatsen en aansluiten apparatuur omdat mijn dochter verstandelijk beperkt is en begeleid woont. Zo hoeft niemand ingezet te worden om haar te helpen. Nu is hij neergezet door twee bezorgers maar verder niets niet aangesloten want daar waren ze niet voor vertelden ze in gebrekkig Nederlands.
Waarvoor dan deze extra kosten van €24,95? Niet tevreden over deze service.

Ria 02-12-2023

De Miele wasmachine was de hele dag via de webshop tot 16.00 uur dezelfde prijs, daarna ineens €50,- duurder. Toen heb ik getwijfeld of ik wel bij deze webshop zou kopen. De volgende dag opgebeld en zij gingen na uitleg van mij akkoord met de prijs van €50.- minder.
Uitstekend contact over de dag van levering te volgen via de mail. Werd heel correct geleverd door 2 medewerkers die uiterst vriendelijk waren en op de juist aangegeven tijd kwamen. Klasse dat deze personen in de avond ook dit zware werk doen!!

Renate 02-12-2023

Ruime keuze in apparaten (wasmachine) wat betreft prijs en kwaliteit. Snelle en keurige levering. De was kan weer draaien.

Jan 02-12-2023

Op vrijdag besteld, de volgende dag keurig op tijd geleverd. De installatie werd gedaan door twee zeer vriendelijke en deskundige installateurs. Alle verpakkingsmateriaal plus oude apparatuur werd keurig meegenomen. De informatie over de tijd van levering werd zeer frequent ge-update zodat we precies wisten hoe laat de installateurs kwamen.
Kortom, prima geregeld door Bemmel en Kroon.

paul 02-12-2023

Prima website
Snelle levering
Doos nog helemaal dicht bij levering
Prijs ca 20% lager dan concurrenten

AP 02-12-2023

Zeer vlotte service en communicatie. Wij zijn zeer te vreden. We zullen zeker nog zaken bestellen in de toekomst bij jullie!

Age 02-12-2023

Inventum kookplaat besteld, werkt super goed en altijd goede service bij bemmelenkroon

Ben 02-12-2023

Goede en duidelijke website. Snelle en correcte levering van onze Inventum magnetron

Wendy van Paasen 02-12-2023

Erg klantvriendelijk!
De jongens gingen netjes te werk. Goede service, dozen werden meteen weer meegenomen.

Jeroen 02-12-2023

Snelle service en prima prijs/kwaliteit verhouding. Helpdesk staat je tot laat nog ten dienst. Geen gedoe met bezorgkosten die er nog bij komen. Wil je het apparaat op de juist plaats en geïnstalleerd, dan kun je dat aanvinken. Duidelijke en betrouwbare website.

Marcel Legtenberg 02-12-2023

De droger die geleverd was vertoonde na één dag mankementen, waarschijnlijk omdat hij schade heeft opgelopen tijdens het transport. Na een belletje met Bemmel en Kroon werd de droger de volgende dag direct kosteloos omgeruild, waarbij de nieuwe netjes op de plek werd gezet en werd aangesloten. Prima opgelost, goede service!

Meulen 02-12-2023

Prettige website en zij waren ook nog eens de goedkoopste wat betreft dit product! Duidelijke en fijne levering. Ik kende het bedrijf nog niet voor dat ik dit bestelde, maar ik ben Zeer tevreden !

Martin 02-12-2023

We hebben snel onze wijnkoelkast geleverd gekregen. Daarbovenop werd hij zonder klagen naar 1 hoog gedragen. Toppers bij Van Bemmel & Kroon en de transporteur Dynalogic

kimberly 02-12-2023

Bemmel en Kroon komen hun afspraken na qua bestellen en bezorging. Dynalogic is een goede partner voor het bezorgen van de producten. Zeer vriendelijke bezorgers en zorgvuldig afgeleverd. De prijs is ook eerlijk in de markt.

Andre 01-12-2023

Snel geleverd en door bezorgdienst binnen gebracht Een plus voor deze winkel

Lin 01-12-2023

Prima prijs goede service ! Goede informatie op de site en duidelijke site

Richard 01-12-2023

Alles prima geregeld. Op tijd bezorgd, en vriendelijk. Oude apperaat meegenomen.

Henk Hoendervanger 01-12-2023

Bestelling inductie-kookplaat keurig volgens planning geleverd. Nu ervaring opdoen met het product zelf. Installeren was een fluitje van een cent.