Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3668 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Noteboom 04-12-2023

Uitstekend advies, kwaliteit spullen en snelle levering. Ik ben een dankbaar mens!

H 7464 BPCLST Miele – Bemmel&Kroon 04-12-2023

H 7464 BPCLST Miele –
Als ik een artikel wil kopen volg ik eerst lange tijd de prijsontwikkeling van een product. Daarbij staan dan ook vaak namen van (mogelijke) leveranciers. De ene heeft een goede website: overzichtelijk, duidelijk en met voldoende afbeeldingen van het gewenste artikel, de ander is ronduit teleurstellend in wat zij bieden. Als het hier al fout gaat is dat voor mij een groot minpunt. Natuurlijk kijk ik ook op de website van de fabrikant maar het gaat hierbij om wat een ondernemer via zijn/haar website kan toevoegen.

Als ik dan contact leg met die ondernemer, veelal per mail, dan hangt het zowel van de reactietijd als van het duidelijk beantwoorden van mijn vragen af of ik hier mee verder wil gaan.

Niet onbelangrijk hierbij is of die ondernemer in staat is en wil onderhandelen over de prijs. Aangezien ik ook de prijsontwikkelingen volg merk ik direct of de ondernemer zijn/haar zaken op orde heeft.

Inmiddels toe aan mijn 3e bestelling bij Bemmel&Kroon. Ze reageren snel, zijn duidelijk, hebben een goed en kwalitatief hoogstaand assortiment, zijn bereid tot onderhandelen en vallen je niet lastig met allerlei marketing. Een ideale leverancier voor een bewuste en goed geïnformeerde koper zoals ik.

Mijn (tot nu toe) laatste aankoop bij hun: Een solo oven H 7464 BPCLST van Miele, ordernummer BKI1240516. Ik heb hiervan de prijsontwikkelingen het afgelopen jaar gevolgd en ben ook diverse keren bij Miele in Vianen langs geweest. Veel (professionele) keuzemogelijkheden, het volume van 76 liter en de doordachte indeling van de ovenruimte, de pyrolyse functie, de pyroFit geleiders en niet in de laatste plaats het esthetische aspect hebben mij doen besluiten deze solo oven te kopen.

En zoals boven al vermeld: bij een ondernemer die zijn/haar zaken op orde heeft.

Idz 04-12-2023

Even weg van de grote leveranciers, Bemmel en kroon hadden de mooiste Black Fryday aanbieding, en het artikel nog eens op voorraad ook. De dag na bestellen kon er al geleverd worden, maar wij kozen op de website voor een uitgestelde datum.
Door de transporteur wordt je op de hoogte gehouden van de levertijd. Eerst ruim, en de dag voor levering meer exact (3 uur tijdsspanne ) Te ruim naar mijn mening, daarom een 8.

R. de Ruiter 04-12-2023

Prima uitstekende service, de geleverde wasmachine is op zaterdag beschadigd afgeleverd. Contact opgenomen met Bemmel en Kroon en ze hebben direct geregeld dat een andere wasmachine op zondag wordt afgeleverd.
Ook regelen ze gratis het plaatsen en aansluiten van wasmachine.

Escasa 04-12-2023

Vriendelijk, snelle levering en gegarandeerd een eerlijke prijs. Snelle reacties zowel telefonisch als per e-mail tot maar liefst 23:00 's avonds. Prima partij.

Jeffrey 04-12-2023

Super makkelijk om een bestelling te plaatsen, en SNEL een reactie als er vragen zijn. Mijn ervaring was TOP! De levering ging keurig, en wat fijn dat je zelf een datum aan mag geven, en je wordt keurig op de hoogte gehouden op de leverdatum. Daarom een DIKKE 9 💪🏼

Goof Rombouts 04-12-2023

Heb al vaker gekozen voor Bemmel en Kroon. Hebben toch vaak wel aantrekkelijke aanbiedingen.
Contact was goed. Werd goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijd, constante update. Bezorgers waren vriendelijk en deskundig. Snel geregeld en oude apparaat werd afgevoerd net als het verpakkingsmateriaal!

Bassam 04-12-2023

Alles was prima en naar wens, zelfs contact gehad met klantenservice want ik heb de droger ergens anders goedkoper gevonden en ze hadden het verschil overgemaakt naar mijn rekening.

Zeer tevreden klant 04-12-2023

Bemmel en Kroon was al mijn zaak toen er een winkel was in de Theresiastraat in Den Haag.
Het tel. contact inzake mijn keuzes was duidelijk en gaf vertrouwen.
Bezorgtijd was goed geregeld.
Twee prima jongemannen hebben het weghalen en plaatsen voortreffelijk gedaan.

J.G.R. de Vries 04-12-2023

Heb besteld via internet. Site is makkelijk te gebruiken en helpt met het zoeken naar het juiste artikel. Er staat duidelijk aangegeven of een artikel op voorraad is of besteld moet worden. Na de bestelling komt er een duidelijke communicatie over de leveringen van de producten. Ben heel tevreden ook over de prijzen.

Gerard 03-12-2023

No nonsens webshop en goed en snel bezorgd. Eerst in de winkel Cruquius geweest en goed advies gehad daarna online besteld.

Michael 03-12-2023

Precies 2 weken een LG amerikaanse koelkast besteld bij Bemmel en kroon. Deze was dus niet op voorraad maar kwam afgelopen donderdag binnen. Direct een afspraak gemaakt om hem vandaag(zondag) te laten bezorgen. Niks dan lof over de mannen die het kwamen bezorgen. Netjes beleefd en professioneel. Het contact met Bemmel en kroon per mail was ook zeer goed en duidelijk. De prijs was ook nog zeer aantrekkelijk. De concurrentie was vele malen duurder. Ik zal zeker in de toekomst vaker witgoed kopen bij dit bedrijf.

Ron 03-12-2023

Prima om hiermee zaken te doen, houdt aan hun afspraak. Eerder bij hun wat gekocht ook zonder problemen. Ze doen wat ze zeggen.
Toppie!

Jan Schrier 03-12-2023

Netjes behandeld en op tijd het product geleverd

Ben goed tevreden ,heb. Bij bemmel en Kroon een droger besteld per telefoon ook daar ben ik goed behandeld.

Jonker 03-12-2023

Op 23 november hebben bij Bemmel en Kroon we onze nieuwe koelkast besteld, met . Helaas was deze niet op voorraad. Enkele dagen later kregen we echter een mailtje dat deze weer leverbaar was, en konden we een datum kiezen voor bezorging. Vandaag geleverd, met super duidelijke communicatie.

Koelkast is vakkundige uitgepakt en op zijn plek gezet. De heren waren vriendelijk en correct, en erg voorzichtig met zowel de koelkast als het reeds aanwezige meubilair. Binnen een kwartier waren ze klaar, verpakkingsmateriaal en oude koelkast opgeruimd en meegenomen.

Fred 03-12-2023

Bosch wasdroger aangeschaft met . Goede prijs t.o.v. andere aanbieders. Levering conform afspraak. Op dag van levering tijdvak gekregen en regelmatig update over exacte llevertijd. Zou hier zeker weer machine bestellen.

Peter 03-12-2023

Goede prijs, snelle levering, betrouwbaar bedrijf. Oude machine meegenomen, keurig geïnstalleerd

Wif Wijnmaalen 03-12-2023

Verkoper heeft ruime kennis van het assortiment en geeft goede adviezen. Orderafhandeling en bezorging ook top.
Aanrader!

Hellen 03-12-2023

Hetzelfde product overal duurder ! Indien het elders goedkoper is krijg je het voor die prijs. Service goed en snel. Hun website geeft een zeer ruime en duidelijke weergave van het betreffende product, een uitgebreide wasdroger.

Dennis 03-12-2023

Top ze waren snel vakkundig en netjes geen beschadigen sociaal ook en oude apparatuur zo weer mee

Corrie 03-12-2023

Makkelijk gevonden wat ik zocht en voor een goeie prijs. Er waren wat strubbelingen met de levering (drukke tijd nu) maar alles is naar tevredenheid opgelost.

Kris 03-12-2023

Alles is top verlopen, levering was perfect traceerbaar. goederen waren ook in perfecte staat geleverd. alles werkt ook zoals voorzien.

Naomi 03-12-2023

Bestelling verliep makkelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Verzending was snel en makkelijk. Ik kon zelf een datum van aankomst kiezen.

Jolanda 03-12-2023

Nette site, ook goede vergelijkingen te maken.
Ook service en levering niets om op aan te merken. Ze doen wat ze beloven

MM 03-12-2023

De wasmachine en droger die we wilden waren beschikbaar voor een goede prijs en werden snel geleverd. Alles verliep voorspoedig en inmiddels zijn we zeer tevreden gebruikers van onze nieuwe apparaten.