Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3665 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Facility & Montage Service 09-12-2023

Het bedrijf heeft een goede service niet te duur ik bestel er al een aantal jaren bij hen

Dirk 09-12-2023

Alles netjes op tijd afgeleverd, tot aan de levering op de hoogte gehouden wanneer ik ze zou kunnen verwachten, tot in de woning bezorgd, top!

Anke Luteijn 09-12-2023

omdat het een verouderd type afzuigkap betrof bij Bemmel en Kroon terechtgekomen, die ons gelukkig weer snel en helder konden helpen, ook de verdere afwikkeling is prima verlopen. wij zijn zeer tevreden met de voorlichting zowel i.d. winkel als door de monteur v. AJtec die de kap geplaatst heeft

Y Rikken Walraven 09-12-2023

Gekozen voor dit bedrijf omdat ze een mooie wasmachine in de aanbieding hadden en snel konden leveren. En alleen maar lof over de service. Duidelijke track en trace, die onderweg ook netjes bijgewerkt wordt met actuele tijden. De 2 heren die de wasmachine kwamen instaleren waren erg correct en vriendelijk. En namen ook al het verpakkingsmateriaal weer mee en lieten alles goed achter. Dus wij zijn erg tevreden.
Y Rikken
BKI1251127

Andrea Moffatt 09-12-2023

Bemmel&Kroon had een goede aanbieding voor een wasdroger van Miele. Hier heb ik graag gebruik van gemaakt. De levering was snel, tot op de zolder en op de plek aangesloten.

M. Steverink 09-12-2023

Gisteren om 2100 besteld, vandaag om 1030 staat mijn wasmachine op de 2e etage klaar voor gebruik. De oude machine hebben ze naar beneden gesjouwd en afgevoerd Geweldig, wat een service! Ben er heel blij mee

Adriaan 09-12-2023

Prima snelle communicatie met van Bemmel en Kroon. Goede en zorgvuldige bezorging.

Fredsss 09-12-2023

Goede verkoopservice (nog steeds) door een gerenommeerd bedrijf. Snelle levering en is zeer prettig.

r******@h********** 09-12-2023

The order came in in time and perfect condition. The delivery men put the appliances in place and took the old ones. Great choice!
My ordernummer was: BKI1250200

Hga 08-12-2023

Mooie overzichtelijke site met veel keuze uit veel elektrische apparatuur.
Daarnaast hanteren ze heel scherpe prijzen.
De beloofde vandaag besteld morgen geleverd zijn ze keurig na gekomen.
Dus al met al een betrouwbaar bedrijf.

Inductiekookplaat Inventum 08-12-2023

Ik heb mijn inductiekookplaat inventum gekocht bij Bemmel&Kroon twee maanden geleden en dat is mij zo goed bevallen, dat mijn vriendin hem nu ook heeft gekocht. Heel goede service en ook het bezorgen was goed geregeld.

Eric 08-12-2023

Mooie zwarte Inventum koelkast besteld (Amerikaans).
Bestellen ging snel en makkelijk, heel veel op voorraad deze toevallig niet (erg populair denk☺️) werd keurig op de hoogte gehouden, na 3 dagen mail dat hij er was, en kon ik een afspraak inplannen dat ging ook makkelijk. 1 dag van te voren een nauwkeuriger planning van 3 uur, en een half uur van te voren een belletje dat ze er aan kwamen. Afspraak is drempel bezorging, maar gevraagd of hij in de keuken gezet kon worden ook keurig gedaan.
De koelkast was zeer goed verpakt/beschermd.

Ondanks dat het geen koelkast is uit het duurdere top segment, alles zeer keurig geregeld! Zeer tevreden Bemmel en Kroon!

Mark 08-12-2023

Ultra snelle levering, transparante communicatie, handige track and trace en een goede prijs.

Ashwin van Amerongen 08-12-2023

Ze hebben een super scherpe prijs voor hun hele vooraad en ondanks de scherpe prijs zelfs dan nog als er met een produckt iets mis is (wat niet hun schuld is) berijd om tehelpen en alles optelossen. Ik ben heel blij
ZTW1250653

bemmel en kroon 08-12-2023

wij werden zeer goed geholpen bij de koop van de vaatwasser
ook de vervanging van de vaatwasser in huis is zeer goed verlopen

Marcel K 08-12-2023

Vakkundig en vriendelijk personeel. Juiste voorlichting op gekocht apparaat.
Mooie zaak met uitstekende merken en producten. Overzichtelijk gerangschikt.

Prettige en goede communicatie. 07-12-2023

Via Google gezocht naar een koelkast, gevonden welke ik wilde hebben. Gekozen voor Bemmel en Kroon vanwege de goede review die ik gevonden heb. Communicatie was prettig en duidelijk.

Arjan 07-12-2023

Echt eens een bedrijf met vriendelijke chauffeurs en die ten minste klantvriendelijk zijn.
Het tijdvak werd elke aangepast dat ze zouden komen leveren.
En een half uur vooraf netjes een berichtje dat de chauffeur er over 30 min zouden zijn.

Een bedrijf die ik aan kan bevelen.

Marjolein 07-12-2023

Duidelijke website. Meteen een mail binnen met bevestiging en wanneer en door wie de wasmachine werdt bezorgd. Op de dag zelf werd ik goed op de hoogte gehouden, maar zonder onnodig veel emails. Netjes geleverd en aangesloten.

A.Meijer 07-12-2023

Voor deze firma gekozen omdat de site mij vertrouwen gaf. De daaropvolgende telefonische bestelling was super met suggestie over apparatuur en daarna snel geregeld en volgende ochtend geleverd.

Gerda Verlinde 07-12-2023

Prettig en duidelijk te woord gestaan. Snelle levering en bezorging Op tijd door correcte medewerkers . Een goede prijs en dus echt een aanrader.

T. van Klink 07-12-2023

Aanvankelijk Bemmel & Kroon gekozen omdat ze het product dat we wilden kopen hier het goedkoopst werd aangeboden (wasmachine).
Blij met deze keuze. Voornaamste reden: makkelijk contact te vinden met B&K. Twee keer gebeld met een vraag. Eerste vraag ging over het terugnemen van de oude wasmachine en of deze bij de drempel moest staan. Dit was voordat ik besteld heb. Tweede keer ging over proberen te sturen van een tijdsvak waarop ik thuis zou zijn op de dag van levering. Dit gesprek was een dag vóór de levering. In beide gevallen snel en prettig te woord gestaan en de informatie gekregen die ik zocht.
Dag van levering: netjes van tevoren gebeld door de bezorgers. Helaas niet op het afgesproken tijdsvak van een dag ervoor, maar er was aan de telefoon al gezegd dat dit afhankelijk zou zijn van de route die gereden werd door de bezorgers. Maakte achteraf gezien een klein verschil voor mij. Bezorgers waren prettig in de omgang, waren snel naar boven en naar beneden met de nieuwe en oude wasmachine. Hebben deze ook aangesloten en inpakmateriaal mee terug genomen.
Al met al een snel geleverde aankoop, makkelijk contact te zoeken, prettige levering en alles volgens afspraak. Ik zou absoluut opnieuw gebruik maken van Bemmel&Kroon.

Roelie 07-12-2023

Verkoper was wat ongeduldig terwijl een vaatwasser toch een redelijk grote aankoop is voor de klant. Verder alles prima en netjes geregeld. Maten doorgeven ter controle of de machine past en een prima monteur.

Lyd 07-12-2023

Van oudsher vertrouwd adres voor alle witgoed. Vandaar heb ik mijn nieuwe wasmachine bij hen besteld. Je wordt steeds op de hoogte gehouden hoe laat je de levering kan verwachten.
Vriendelijke en deskundige monteurs .

Marcel 07-12-2023

Hoi Mensen, wij hebben voor deze (web) winkel gekozen omdat de service gewoon goed is. Ik zal de even nader toelichten. Onze wasmachine had ons na jarenlange trouwe dienst (23 jaar) plotseling in de steek gelaten. Op zaterdag contact opgenomen met Fa Bemmel en Kroon, het probleem uitgelegd en we constateerde dat de veren ed van de wasmachine gebroken/versleten waren dus de wasmachine was helaas overleden. Wij zweerden bij het merk van de wasmachine (een Siemens) en vroegen Rico (de medewerker van Bemmel en Kroon) of ze ons een mooi alternatief konden bieden. We kwamen overeen dat de nieuwste Siemens aan onze vernieuwde verwachtingen zou voldoen. Rico bood ons aan deze op zondag te leveren, te plaatsen (op zolder) aan te sluiten en tevens de oude wasmachine (mits wij hem waterloos klaar zouden zetten) mee terug te nemen tegen een klein meerprijsje. Ik kon het niet geloven maar stemde er mee in en dacht ik ga het wel zien.
Zondag, op het afgesproken tijdstip kwam de Fa Dynalogic de straat ingereden en belde bij ons aan, we komen doen wat u afgesproken heeft!! Ik kon mijn ogen niet geloven, de nieuwe wasmachine werd in de vrachtauto netjes uitgepakt en zag er inderdaad zo uit als we overeengekomen waren. Zonder de thee of koffie dat we inmiddels aangeboden hadden werd de nieuwe wasmachine (weer een Siemens) zeer voorzichtig naar de zolder gedragen. Daar aangekomen werd hij professioneel aangesloten en klaar gezet om te gebruiken. Ik keek mijn ogen uit, het boekje (gebruikershandleiding) werd overhandigd, de werking uitgelegd en de ragen beantwoord, de oude wasmachine werd meegenomen en in de vrachtauto geplaatst. Alle verpakkingsmateriaal is meegenomen enne oja ik heb de jongens betaald met mobile pin en een goede fooi. We zijn dik tevreden met de omgang en aflevering/installatie van onze allernieuwste Siemens wasmachine via de Fa Bemmel en Kroon. Ik kan het iedereen aanraden. De machine doet zijn werk als je kan verwachten van een Siemens en onze dank gaat speciaal uit naar Rico de vriendelijke verkoper/voorlichter/servicemedewerker van Fa Bemmel en Kroon.