Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

hjm 24-11-2021

eenvoudig te bestellen via goed werkende webshop, keuze in bezorgdatum en accuraat aangegeven bezorgdag. Apparaat werkt perfect en correct en is makkelijk te installeren. kortom een webshop met winkel waar ik vaker wil shoppen

Dirk 24-11-2021

Super snelle en correcte uitvoering binnen de afgesproken levertijd van de bestelling

Marc van mechelen 24-11-2021

Zeer overzichtelijke shop handig om je spullen te vinden. Ook ons product was wat later en hier ben ik zeer netjes van op de hoogte gehouden. Inmiddels is het netjes afgeleverd. Bedankt

Ton 24-11-2021

Koelkast besteld bij Bemmel en Kroon voor een uitstekende prijs, netjes afgehandeld en prima op de hoogte gehouden m.b.t. de levering. Verder is de plaatsing uitstekend verlopen door een prettige en aardige monteur, waarbij we ook 20 min. voordat deze zou arriveren netjes gebeld werden.

Vera 24-11-2021

Allereerst was ik niet bekend met Bemmel&Kroon voordat ik hier een nieuwe vaatwasser bestelde. Eerst dacht ik nog: is het wel een betrouwbare partij, want hè, tegenwoordig zijn er nogal wat sites waar je iets kunt bestellen, maar via mijn zus kwam ik erachter dat het een hele fijne partij was. Wat mij gelijk opviel was de prijs van de vaatwasser. Bemmel&Kroon had verreweg de beste prijs, naast een BCC, Coolblue, etc. Wij besloten gelijk met montage te doen, omdat we ons niet wilden branden aan water en elektriciteit, daar onze oude vaatwasser bijna in de hens was gevlogen. De reden dat ik geen 10, maar een 9 heb gegeven, heeft te maken met het maken van een afspraak, daar wij hier zelf achteraan hebben moeten bellen. Maar toen was de afspraak ook erg snel gemaakt. En ook qua communicatie verliep dit heel goed. We kregen keurig van tevoren te horen tussen welke tijden de monteur zou langskomen en een kwartier voor aankomst, belde hij ons ook nog op, dat hij bijna bij ons was. De monteur die ons kwam helpen was geweldig en ontzettend aardig en binnen een uur was alles geregeld. Zelfs toen het plankje van onder de vaatwasser niet goed paste, had hij dat zo geregeld. Al met al, ontzettend blij geweest met de service. Dank!

Michel Verhaar 24-11-2021

In alle opzichten meer dan de moeite waard! Een gemakkelijk te bereiken winkel. Die bovendien ruim en overzichtelijk een ruim aanbod ten toon spreid. De houding en de omgang van het personeel is erg aangenaam, te weten kundig en vriendelijk, kortom erg servicegericht. En tenslotte de prijs, lager kan bijna niet! Bedankt Bemmel en Kroon, je bent een aanrader, om bijna verliefd op te worden.

P. van Dijk 24-11-2021

Duidelijke en snelle transactie. Levering werd gedaan door twee behulpzame en vriendelijke heren.
informatie over aflevermoment was via SMS doorgegeven en ze waren er ook op dat tijdstip.

Peter 24-11-2021

Goede service en goede prijs van een wasdroger van miele die erg snel geleverd is

Bouwman 24-11-2021

Duidelijke site. Snelle levering, vriendelijke bezorgers, behulpzaam en netjes te werken gegaan.

J. 24-11-2021

Zeer tevreden over de service. Warmtepomp droger gisteravond om 20.40 uur besteld, volgende ochtend om 10.00 uur al geleverd.

Heike 24-11-2021

Heb een wasmachine bij Bemmel&Kroon gekocht.Van tevoren met de klantenservice gebeld voor informatie en zeer vakkundig en eerlijk te woord gestaan.
Kon het apparaat laten reserveren omdat het het geld van 2 defecte wasmachines via Bol.com nog niet retour was.
De aansluitkosten van 19€ hoefde ik niet te betalen, top service.
De afwikkeling liep volgens afspraak en ook over de levering en aansluiting ben ik tevreden.
In tegenstelling tot BOL.com top !

Emmanuel Chassard 24-11-2021

Was al een tijdje voor een oven aan het zoeken. Toen ik deze had gekozen, ben ik online gaan vergelijken, en Bemmel en Kroon kwam als best prijs. Daarna, alle communicatie met B&K was duidelijk, updates over Corona beleid en vervoerder waren top ( ik kreeg steeds levering updates van de vervoerder) en product is op tijd en is prima staat geleveerd. De 2 mannen van het vervoer bedrijf waren beleefd en gingen efficient te werk. Kortom, prima service, zoals service altijd zou moeten zijn, voor top prijs!

F.terpstra 23-11-2021

25 oktober een oven besteld en betaald. Tot heden nog steeds niks ontvangen, zou binnen een week woeden geleverd. , geen reactie op mijn mail. Erg jammer.
Fetsje 26-11-2021

Deze week reactie gekregen van Bemmel en Kroon.
Alles goed afgehandeld

Monica Ochoa 23-11-2021

Goede service en op de aangegeven tijd en datum aangeleverd. Ook oude apparaat meegenomen.

Akkerhuis 23-11-2021

De enige reden dat ik bij deze website had besteld ipv bol.com o.i.d. was omdat zij zeggen dat je je oude mee retour kan geven aan de bezorger. Dit had ik ook aangeklikt bij de bestelling. Echter moest de bezorger snel weer weg en “had hij geen retour ontvangen”. Dus die belofte klopt helaas niet. Jammer.

Rick 23-11-2021

Enorm tevreden, 's 'avonds laat besteld maar netjes de volgende dag geleverd. Perfect op de hoogte gehouden en op de aangegeven tijd geleverd. Bezorgers waren vriendelijk en behulpzaam, en hadden de nieuwe droger in mum van tijd aangesloten. Al met al, een aanrader!

Dick Groen 23-11-2021

Snelle levering en netjes bezorgd , onze nieuwe vaatwasser. Vakkundig winkel personeel en nette bezorgers, ook de installateurs zijn vakkundig en werken nauw gezet en netjes. Komen op zeker eens terug voor andere apparaten.

Andre 23-11-2021

Wat je hoop te kunnen krijgen aan service vind je hier bij Bemmel & Kroon!! Scherpe prijs voor de inductieplaat die we graag wilde hebben. s'Avonds besteld en de volgende dag keurig volgens afspraak door Dynalogic afgeleverd. Dikke duimen omhoog.

José 23-11-2021

Onze vaatwasser begaf het. Omdat we al jarenlang goede ervaringen hebben met Bemmel en Kroon hebben we ook nu weer bij hun een nieuwe vaatwasser gekocht en via hun (ingehuurde) technische dienst laten plaatsen. Wederom tevreden over zowel de advisering in de winkel als het plaatsen door de monteur.
Enig minpunt is dat de vaatwasser van onze keuze voorlopig niet leverbaar is, dus hebben we een klasse minder moeten kiezen. Dit is niet aan Bemmel en Kroon te wijten, maar aan materiaal schaarste bij leveranciers.

Jess 23-11-2021

Heel gemakkelijk om product te bestellen, snelle afhandeling en super goede transport.

tevreden klant 23-11-2021

Uitstekende produkten, zeer vriendelijke medewerkers en informatie over aankoop.

Jack 23-11-2021

Zeer correct, komt afspraken na, erg scherpe prijzen vooral in bundels en super snelle levering indien op voorraad. Echt een aanrader.

Jelle 23-11-2021

Ik was naarstig op zoek naar nieuwe keukenapparatuur. Na een rondje rondbellen gaf Bemmel en Kroon als enige een indicatie van de levering (we wisten dat het spannend ging worden). Op basis daarvan een gokje genomen. De levertijd zou 3 weken moeten zijn. Dat zou spannend worden voor de plaatsing van de keuken, maar zou precies goed zijn. Uiteindelijk op dinsdag de bestelling gedaan (BKI1034572) en precies een week later de Bosch apparatuur bezorgd gekregen. Wat een verassing als je van veel andere leveranciers hoorde dat het minimaal 2 maanden zou duren.

Michel 23-11-2021

Zowel verkoop als afhandeling zijn prima. Verkoper neemt de tijd voor beste advies. Ervaren monteurs installeren de keuken tot in de puntjes en nemen verpakking weer mee.

Peter K 23-11-2021

Betrouwbare shop.
Scherpe prijzen ook niet onbelangrijk.
S’avonds besteld via de site.
Bestelling volgende dag binnen , keurig afgeleverd.
Een week eerder een kookplaat afgehaald in Zoeterwoude ook daar prima geholpen.
Echt een aanrader.