Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

E.Engels 11-05-2022

Op zondag voor de 2de keer een bestelling geplaatst bij Bemmelenkroon. Dit maal de Siemenskoffiemachine besteld en volgende dag smiddags bezorgd, dus snel en duidelijk en niet onbelangrijk de goedkoopste.

Elmer Timmer 10-05-2022

Scherpe prijzen, heldere en tijdige communicatie over de levering.
Flexibel in de te bepalen afleverdatum.

Steven 09-05-2022

Alles overzichtelijk uitgestald, bestelling soepel net als bezorging thuis. Zo zie ik het graag

Raymond 09-05-2022

Naast goede prijs van de apparatuur. Super service. Snelle reactie. Helpen waar nodig
Ik zal hier zeker vaker bestellen
Ik zou geen negatief punt kunnen noemen. Of iets wat ze zouden moeten verbeteren.
Ga zo door

J. Mars 09-05-2022

Vorig jaar een Bosch vaatwasser bij Bemmel & Kroon gekocht. Ben dermate tevreden over de klantvriendelijkheid, snelheid en de kwaliteit van de geleverde dienst en het product, dat ik nu wederom mijn aankoop (Bosch warmtepompdroger) bij hun heb gedaan. Ze waren nog het goedkoopst ook. Ook niet onbelangrijk in de huidige tijd.

Theo van Luijk 09-05-2022

Prima site om spullern te bestellen en bij het stellen van een vraag direct antwoord. Dat noem ik nog eens service.

Kees 09-05-2022

Ik was op zoek naar een Liebherr inbouwkoelkast. Eerst besteld bij MediaMarkt echter na betaling bleek apparaat ineens niet op voorraad. Veel ellende en met aftersales bij MediaMarkt onkundig personeel echt verschrikkelijk. Ik verder gekeken wie wel voorraad had en dat was Bemmel en kroon. Om 22.45 waren ze nog telefonisch bereikbaar om te checken of ze wel echt voorraad hadden. Hier gelukkig wel een kundig persoon aan de telefoon. Leverings datum kunnen afspreken en zelfs de prijs werd gematched met MM. Vandaag afgeleverd door nette bezorgers en koelkast werkt perfect. Bedankt 😀

Ronald 09-05-2022

Goede uitleg over product, meedenken met de klant over welk type het beste voor onze situatie zou zijn. En wat gedaan aan de prijs.

Henk de Zee 09-05-2022

Deze shop is een uitstekend bedrijf. Heb er aardig wat spullen gekocht. Altijd vriendelijk geholpen. Voor mijn huidige aankoop was alles binnen een paar minuten geregeld. Netje en respectvol geholpen. Uitstekende service

Doornberg 09-05-2022

Een mooie shop er overzichtelijk. Zeer goede service en vriendelijke mensen. Een goede bezorging. Alles prima geregeld.

Tatyana 09-05-2022

Good price. Very good choice with sufficient description. We ordered induction hob which was not available at the moment in the shop, needed to wait for 2 months that is not critical. But we didn't know when the hob can be made for us. In general positive experience.
Suggestion: contact customers when approximate delivery date is known.

Erna 08-05-2022

Super ! bestellen en dan een dag later op zondag geleverd krijgen ben daar super blij mee

Guus 08-05-2022

Op 07 mei s'avonds besteld toen bleek dat onze koelkast het had begeven. In de afgelopen jaren diverse witgoedapparaten gekocht bij B&K maar altijd in de winkel waar we goed advies gekregen. De ouwe Liebherr heeft 12 jaar goede dienst bewezen dus de keuze was niet moeilijk om weer een Liebherr te kopen, deze keer online. De site is duidelijk en werkte prima. B&K's prijsgarantie klopt ook, de goedkoopste, en bovendien kreeg je de extra servicekosten van 19,95 gratis. De koelkast werd op 08 mei bezorgd. De informatie over de tijd van bezorging is perfect, je wordt regelmatig geupdate over de tijd van bezorging en die klopte ook precies. Vervolgens een snelle vakkundige plaatsing, stekker erin en klaar. Oude machine werd niet afgevoerd maar dat was mijn eigen schuld, vergeten vriesvak te ontdooien. Maar hiervoor een nieuwe afspraak gemaakt en wordt alsnog gratis opgehaald. Kortom, helemaal tevreden.

E Goosensen 08-05-2022

Hele mooie en eerlijke beschrijving.
Woord is woord s" avonds besteld volgende morgen bezorgt door een vrolijke medewerker.

H. Brinkman 08-05-2022

Ruime keuze, en een uitstekend werkende site waar je makkelijk kan zoeken. Al jaren lang bekende zaak.

d ten kate 08-05-2022

zeer tevreden over de bezorging van de koelvriescombinate heb gekozen voor jullie om super mooie aanbieding met koningskorting verder is alles perfect afgehandeld keurig track en trees zodat we precies wisten hoe laat ze kwamen netjes op plek gezet wij bevelen jullie zeker aan bij de mensen hier een tevreden klant en een mooie koelkast gescoord

Gouke 07-05-2022

GEWELDIGE SERVICE. Uitstekend geholpen telefonisch en exact het goede artikel binnen 13 uur geleverd en gemonteerd
Aanbeveling voor al mijn vrienden en fam.
Super bedrijf. Klantvriwndelijk.
Wij kopen bijna al ons apparatuur inclusief onze keuken bij dit bedrijf. Een aanrader

Ralph 07-05-2022

Super geholpen door een supervriendelijke medewerker met verstand van de apparatuur. Uiteindelijk ook onze koelkast gekocht. De bezorging was echter niet zo goed. De mannen spraken niet supergoed nederlands en gingen ook in een andere taal met elkaar communiceren. De steekwagen was eigenlijk niet sterk genoeg voor de zware koelkast. Toen de koelkast eenmaal binnen stond hadden ze van mij een mes nodig om de doos open te maken en de rotzooi mochten we zelf opruimen.

Johanna 07-05-2022

Tot en met bestelproces prima. Na plaatsing word je niet meer gehoord. Keuken plinten gesloopte niet meer in orde gemaakt en als informatie kreeg ik dat ze al teveel gedaan hadden.

Theo 07-05-2022

Warmtepompdroger van AEG besteld op vrijdagmiddag. De volgende middag op zaterdag al keurig op tijd geleverd en aangesloten. Gedurende het gehele proces steeds keurig op de hoogte gehouden van de verwachte aflevertijd. Topservice!

Willeke Van Weert 07-05-2022

Super tevreden! Snel en correct! Achteraf nog onderdelen bijbesteld, werd meteen op gereageerd en probleemloos toegevoegd.

Hans 07-05-2022

we waren op zoek naar een nieuwe inductie kookplaat. Via familie kregen we dit adres en inderdaad; de laagste prijs die we konden vinden. Op vragen werd direct gereageerd en de volgende dag hebben we hem besteld...en de dag erop werd hij keurig thuisbezorgd!. Nu nog en paar maanden wachten op de installatie, want zo een snelle levering, daar hadden we zelf geen rekening mee gehouden

Amanda Stenfert 07-05-2022

Super snelle levering. Alles netjes ingepakt en prachtige apparatuur. We moeten nog even wachten tot we het kunnen gebruiken in ons nieuwe huis maar voor nu al super tevreden!

Adrie 06-05-2022

Voor de eerste keer bij jullie iets besteld en het is ons super goed bevallen, gaan we zeker vaker doen.
De bezorging was super en precies op tijd, goede service👍

Monique 06-05-2022

Snelle levering en plaatsing. Heel blij met onze Quooker en Cube!! Aanrader!