Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Snel en betrouwbaar 13-01-2022

Goed geholpen en bovendien de laagste prijs. Kookplaat wel online gekocht bij de webshop, maar wel eerst in de winkel wezen kijken hoe deze er echt uit ziet.

Bram 13-01-2022

Ik zocht een bepaald model inductie kookplaat ter vervanging van een oude. Binnen no time gevonden en besteld bij Bemmel & Kroon.
Na het afrekenen werd ik mooi op de hoogte gehouden van de bezorging.
En die kwam tot op 3 minuten van de toegezegde tijd. Nog nooit zoiets nauwkeurigs meegemaakt en dat in een tijd dat door Corona alles anders is.
Erg tevreden dus.

Jelle 13-01-2022

Snel een passende offerte en orderafhandeling. Verzending prima geregeld, optijd!

Mirjam 13-01-2022

Duidelijke site, vriendelijke klantenservice. Maar uiteindelijk het meest belangrijke op tijd het juiste geleverd geheel volgens afspraak.

Natalie 13-01-2022

Wij hebben voor Bemmel en Kroon gekozen omdat zij de laagste prijs voor de gewenste combimagnetron aanboden en omdat het artikel bij hen voorradig was. Uiteindelijk bleek dat de bijbestelde bakplaten niet voorradig waren zodat de oven niet de dag daarna geleverd kon worden maar uiteindelijk is de oven alsnog binnen 3 dagen geleverd. Via sms en track en tracecode wordt je door de transporteur goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van leveren. Ik zou deze zaak zeker aanbevelen!

Annelies 13-01-2022

Na 6 lange jaren met een verschrikkelijke wasmachine, belde ik wanhopig naar Bemmel&Kroon. De meneer aan de telefoon heeft mij aangehoord en uitstekend geholpen. De nieuwe wasmachine staat en draait al. Ik ben super blij en het is ook nog een Miele voor een leuk prijsje. Chapeau

Dave 13-01-2022

Op 17 december heb ik een inductie kookplaat besteld en ik heb er achteraan moeten bellen waar die bleef. Voorlopig niet leverbaar terwijl in eerste week werd toegezegd. Dat was misschien niet zorgvuldig maar de oplossing die is geboden wel. Vandaar dat het ook gewoon goed is.

Annelieke 13-01-2022

Door de Corona heb ik vanaf een plaatje deze koelvries combinatie gekozen, en was even bang dat hij te klein zou zijn.
Maar niks is minder waar, hij overtreft al mijn verwachtingen, hij is mooi, groot, ruim en de inhoud kan echt veel in.
Hij is daarnaast ook erg stil, en dat is helemaal geweldig.

Oftewel ik ben er mega blij mee.

oomen 13-01-2022

goede prijs en goede aflevering en op tijd snelle levering en duidelijk goedkoper dan andere

W van de Mheen 13-01-2022

Bemmel en kroon bedankt weer.
Bestel voor al mijn verhuur appartementen bij deze partij.
En het word altijd netjes geregeld en geplaatst.

CJ van kampen lodder 13-01-2022

Een hele fijne winkel en werd heel erg vriendelijk geholpen.Niks anders dan lof aan de telefoon en bij het bezorgen van het product . Zou het erg aan bevelen bij andere. En op de site erg duidelijk beschreven erg fijne winkel ben erg tevreden 😊

Jan van Zijverden 13-01-2022

We kopen eigenlijk al onze apparatuur bij Bemmel&Kroon of rechtsstreek bij Miele en zijn zeer tevreden

Joachim 13-01-2022

De service is echt super bij dit bedrijf. Ze denken mee en helpen goed. Daarnaast is de prijs ook prima. Product wordt snel geleverd door goede koeriers. Kortom ik ben meer dan tevreden.

Piedro 12-01-2022

Slechte verpakking kon zo wel uit de afval container komen doos beschadigt en met uitpakken piepschuim op verschillende plaatsen gebroken ff afwachten over 2 weken word die aangesloten of die het dan doet?????????

fam. de jong 12-01-2022

Wasdroger ven Miele besteld per telefoon .heel goed geholpen ,fijne verkoper communicatie verliep vlot. Door drukte levering dag later ,werd op tijd melding van gemaakt. Door vervoerder 20 min voor levering gebeld. Eén woord SUPER gegaan allemaal.

J. de Vries 12-01-2022

Het uitzoeken in de webshop ging lekker makkelijk en we konden mooi maandag voor 22.00 uur bestellen en er stond niet bij dat deze uitverkocht was.
Nu kregen de bevestiging al voordat we betaald hadden, we dachten als de levering nu ook zo snel is .......... een paar minuten later krijgen we de factuur dat het artikel toch niet leverbaar is en we bericht krijgen wanneer het wel weer leverbaar is. Dat is een beetje jammer want zo lijkt het alsof je een beetje in de maling genomen wordt.
Op de dinsdag kregen we gelukkig om 10.25 uur een mail om de gewenste bezorgdag in te geven want het artikel was ondertussen toch binnengekomen. Maar ja er zijn toch ook nog mensen die werken en de mail pas later lezen. Het kwaad was al geschiedt.
Dynalogic heeft het verder prima geregeld en donderdag 15.50 stond het apparaat op z'n plek.

Uiteindelijk eind goed al goed.

Marnix 12-01-2022

Wij kregen de shop via- via op ons netvlies. Hierbij hebben we gelijk op de site gekeken en daarbij hadden we een duidelijk overzicht wat we wilden hebben, uiteindelijk naar de winkel geweest en hier vriendelijk en vakkundig geholpen om onze afzuigkap en indictieplaat te kiezen. Je kon duidelijk merken dat de verkoper zijn werk leuk vond en dat hij de tijd voor je nam.
Hierna doormiddel van Bemmel en Kroon via Ajtech de spullen laten plaatsen en dit ging ook perfect. Dus van A tot Z geholpen.

Peter T 12-01-2022

Gewoon lekker simpel. Ze doen wat ze beloven, vandaag bestellen, morgen in huis. ook track & trace was prima en 20 minuten van tevoren werden we gebeld dat ze kwamen!

Carolijn 12-01-2022

Goede en snelle service. Komen in het genoemde tijdsvak. Leveren het goede product.
Vriendelijke en kundige service die de wasdroogcombinatie meteen komt installeren.

Judith Hartsuiker 12-01-2022

Bemmel&Kroon heeft een ruime keuze aan producten. Gisteren Miele wasmachine en droger besteld, vanmorgen om 10.00 uur geleverd. Klantenservice goed bereikbaar met zeer vriendelijke en deskundige medewerksters. Levering ook perfect verlopen door Dynalogic, precies op aangegeven tijdstip, hele aardige mensen

RuurdAdam 12-01-2022

Op zoek naar een nieuwe wasautomaat op de website van Bemmel en Kroon terecht gekomen. Bij een grote bekende concurrent was de wasautomaat wel 200 Euro duurder! Een AEG L8FE894BN. Ik kende Bemmel en Kroon al van vroegere bestellingen van mijn ouders dus het zat goed. Zeer gemakkelijke manier van bestellen ( ordernummer BKI1053592) en direct een bevestiging per email. Zeer heldere communicatie en daarnaast ook nog eens een deskundige installatie van de mannen die de wasautomaat afleverden. Zeker een bedrijf om terug te keren en om aan familie en vrienden aan te bevelen. Zeer professioneel.

xxx 12-01-2022

Order bestaat uit oven en koelkast. De oven was direct te leveren, maar de koelkast is niet op voorraad en nu nog steeds niet geleverd.
Bij de bestelling is niet duidelijk geweest dat de koelkast niet op voorraad was en tot op heden is niet duidelijk wanneer deze wel wordt geleverd.

Corry 12-01-2022

Opgezocht via Google vergelijk wasmachines en kwam daardoor terecht bij Bemmel en Kroon .
Zij waren de goedkoopste en er was ook nog een leuke extra aanbieding. Makelijk en goede site.

willy van den Heuvel 12-01-2022

Snelle levering op 30 december 2021 van onze Siemens wasmachine WM14N275NL [Ordernr. BKI 1050132] en het plaatsen en aansluiten ging ook perfect. Keurig nette en beleefde jonge mannen
Over de werking van de machine kan ik nog weinig vertellen omdat ik pas 2 wassen heb gedraaid. Deze machine heeft een trommel inhoud van 8 kg en is beduidend groter dan mijn vorige Siemens die zo'n 12 jaar is meegegaan, daarom mijn keus om weer voor Siemens te kiezen. Een ding weet ik wel, dat deze machine veel langer draait dan mijn oude machine, maar dat had ik al in de reviews gelezen. Morgen weer een was draaien en dan uitproberen met de verkorte tijd.

Heleen 12-01-2022

Gisteravond om 21 uur online wasmachine besteld. Alle beloftes die benoemd worden zijn nagekomen: super info over tijdstip bezorging,
bezorging op tijd, volgende dag levering, goede service tav plaatsen machine en oude ophalen. Laat de wasmachine maar lekker draaien.