Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Ton 20-05-2022

Was op vakantie en had thuis apparatuur nodig. Bemmel en Kroon had deze op voorraad en de prijs was aantrekkelijk. De levering verliep ook prima. Geen negatief woord, ondanks dat wij uit het oosten komen!!

Rien 20-05-2022

Ik heb via de website hier een Bosch was/droog combi gekocht ordernr 538678, het was het goedkoopste adres in heel Nederland en ik ben ook aan de Telefoon zeer netjes behandeld, de machine is vandaag geleverd en aangesloten door zeer nette en vakkundige monteurs, oude machine mee terug helaas namen ze mijn droger niet mee.
Een aanrader ik ga voor mijn volgende aankoop zeker weer naar Bemmel en Kroon!!!

Aanvulling, na een telefoontje met Bemmel en Kroon over mijn oude droger werd mij verteld öhh meneer dan komen we die morgen toch bij U ophalen. -- Geweldige service

Rien 20-05-2022

Marco 20-05-2022

Oorspronkelijk bestelde koelkast bleek niet meer in assortiment van de producent te zitten. Jammer dat deze dan nog wel te bestellen leek Bij Bemmel en Kroon (vandaar geen 10 ;-)). Men heeft vervolgens exact dezelfde koelkast van een andere leverancier voorgesteld. Deze bleek ook nog eens goedkoper én er was een actiekorting op van toepassing. Kortom, prima!
De volgende dag al geleverd door Dynalogic. Vriendelijke mannen die de koelkast in de verpakking hebben neergezet, zodat we zelf hem uit moesten pakken en materiaal moesten afvoeren. Lijkt me niet de bedoeling, maar dat kunnen we Bemmel en Kroon niet aanrekenen..

Leijnse 19-05-2022

Snel. Deskundig .vriendelijk. oude machine meegenomen.
Netjes op tijd. Tijdsbestek van 4 uur.

FGM 19-05-2022

Deze winkel gekozen vanwege de prijs en de levertijd van de inductie kookplaat. Helaas bleek die levertijd uiteindelijk niet enkele dagen, maar ruim 6 weken.

Martijn 19-05-2022

Wat een bagger service. Wij hebben 4 jaar geleden een complete keuken gekocht en gekozen voor een hoger segment apparatuur op advies van de verkoper. Na ruim 4 jaar de oven kapot, geen garantie meer maar wettelijk gezien een ondeugdelijk product geleverd omdat ik gezien de prijs ervanuit mag gaan dat de oven 6 jaar zonder problemen bruikbaar zou moeten zijn. Bemmel en Kroon geeft niet thuis, reageert niet op de brief 'in gebrekestelling' maar laat de klant in zijn sop gaarkoken. Ik raad aan uw geld ergens anders uit te geven.

JPP 19-05-2022

Aanvankelijk online gevonden. Ruim assortiment en een heldere website. We wilden toch nog wat advies, dus naar de showroom. Daar ook onwijs goed geholpen. Zeer vriendelijk, vakkundig en uiterste flexibel (o.a. levertijden van enkele producten)

Marc 19-05-2022

Heel tevreden over de service, alles loopt op wieltjes vanaf te bestelling tot de levering. Ook al moest de bestelling in Belgie worden geleverd. Mijn volgende aankoop zal dan ook zeker bij jullie gebeuren.

Fam. Knoop 19-05-2022

Ongelooflijk dat dit kan. Om 21.45 uur bestellen en de dag erna om 14.00 uur werkend in huis. En wat een aardige gasten (Dynalogic uit Tilburg), uitpakken, aansluiten en gaan!

Volgende keer weer op deze wijze. BKI1092318

Dasrath 19-05-2022

Al vaker wat gekocht hier. Duidelijk en overzichtelijk en hele goede en deskundig advies te krijgen.

JB 19-05-2022

Bemmel en Kroon heeft een prettige website, uitgebreide informatie. Naast dat ze de goedkoopste zijn, was ook de service zeer goed en werd er direct gereageerd op een vraag over de bezorging.

JB 19-05-2022

Peter Visser 19-05-2022

Heldere en transparante uitleg van de verkoper,geen opdringerigheid en verstand van de producten die ik gekocht heb ..( wasmachine en koelvriescombi).
Zelfs de levering op de 3e verdieping zonder lift werd met een glimlach gedaan.
Toppers!

R Groeneveld 18-05-2022

Bestellen ging makkelijk, betalen ook, de bezorgers waren heel vriendelijke en attent.
Snelle levering en wat ook heel fijn is dat je zelf kunt aanvinken wanneer je het bezorgd wilt hebben zodat je de bezorging kunt plannen op een moment dat jezelf thuis bent.

van Linden 18-05-2022

De wijze hoe we geholpen zijn verdient een groot compliment.
Snel....efficiënt...en precies wat we wilden konden we de nieuwe combi magnetron bestellen.
De andere morgen door vriendelijke mannen is de ze afgeleverd.
Kan iedereen dit adres aanbevelen want zo goed begrepen worden is tegenwoordig niet overal .
Nogmaals bedankt voor de goede service

van Zomeren 18-05-2022

Bij de meeste winkels was de koelkast niet leverbaar maar hier was hij wel voorradig. Goed en vriendelijk geholpen aan de telefoon.
Inbouwen werd eerlijk verteld dat dat wel lang zou duren dus dat hebben we zelf gedaan. Is te doen maar wel lang mee bezig geweest.

Claudia 18-05-2022

Koelkast binnen de garantie defect. Snel de fabrikant ingeschakeld door Bemmel en Kroon echter hier begon het te haperen. Lang wachten op monteursbezoek en koelkast bleek niet meer te repareren. Hierna wilde de fabrikant ons nog meer dan een week laten wachten op de levering van een nieuwe koelkast. Onacceptabel. Bemmel en Kroon klacht gemaild en dezelfde dag al gebeld en ze komen nu de volgende dag zelf al een nieuwe koelkast brengen. Wat een mooie service, bedankt!

Mw Kwetters 18-05-2022

Fijne overzichtelijke winkel, goed geholpen, gedegen advies en snelle thuisbezorging.

Jeannette 18-05-2022

Gebruiksvriendelijke website, redelijke prijzen, prima service en correcte aflevering.

Anouk Leertouwer 18-05-2022

Goede en hele snelle service! Het product besteld in de avond en gelijk de volgende dag geleverd.

(Order nr. BKI1092049)

Henk 18-05-2022

Snel geholpen om bestellen te veranderen. Daarna de volgende dag (op zondag) geleverd aan huis. Echt top!

EM 18-05-2022

Zaterdag morgen bleek dat onze inbouw vaarwasser het had begeven. Nu hadden we al langer problemen en wisten dus dat de levensduur inmiddels was bereikt. Ook deze kwam van Bemmel & Kroon, dus opnieuw naar deze webwinkel.
Door de duidelijk filters en de goede omschrijvingen was een het gewenste model snel gevonden.
Ook de prijs was scherp (altijd even verder kijken ;-).
Na bestelling is de vaatwasser de andere dag (ja, op zondag!) geleverd.
Dus zondagmorgen de oude vaatwasser er uit, en in de middag de nieuwe er weer ingezet.
De oude vaatwasser ging mee net als verpakkingsmateriaal van nieuwe vaatwasser.
We zijn zeer tevreden!

Piet 18-05-2022

Vorig jaar mei hebben wij de keuken besteld en deze is nog steeds niet opgeleverd.
In November is deze geplaatst en op de dag zelf wordt er gemeld dat er apparatuur mist. Wat naar mijn idee gewoon te laat is besteld.

De kwaliteit van de materialen is prima, maar de communicatie en planning is om te huilen. Ik denk dat men inmiddels al 4 keer is teruggekomen en nog is het niet voor elkaar. Op dit moment is het wachten nog op 2 plinten voor de afwerking.

Naar herhaaldelijke mails te hebben gestuurd, krijg ik als antwoord dat het druk is en dat er aan gewerkt wordt.

Als je het mij vraagt kampt dit bedrijf intern met enorme problemen. Ik zou hier dan ook zeker geen keuken kopen.

C. Hoogland 18-05-2022

Was de goedkoopste met de aanschaf en stelde zeker niet teleur. Duidelijk en overzichtelijk