Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3669 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ronalf 28-11-2022

De laagste prijs zoals altijd. Geleverd op de aangevraagde datum. Prima werkende site. Oude apparaat gratis retour met alle verpakking. Vriendelijke levering en plaatsing zonder extra kosten.

M 28-11-2022

Levering in minder dan 24h dus top. Product zoals beschreven op de website. Tevreden klant.

Ruud 28-11-2022

heel tevreden, de bestelling geplaatst via de website die erg duidelijk is, de wasmachine de volgende dag geleverd volgens afspraak
Goed op de hoogte gehouden door de bezorgdienst wat betreft het tijdstip en netjes op tijd geleverd door vriendelijk personeel
kortom erg tevreden

Fam. Bejaoui 28-11-2022

Na online prijsvergelijken bleek Bemmel en kroon de goedkoopste keuze te zijn.
S avonds besteld en de vaatwasser werd de volgende dag direct geleverd en aangesloten. Oude vaatwasser werd gedemonteerd en mee genomen. Nog geen 24 uur zonder werkende vaatwasser gezeten, top!

De nieuwe vaatwasser werkt perfect.

Top bedrijf, waar kwaliteit en prijs klopt.

Mike 28-11-2022

Eerst telefonisch contact gehad, erg vriendelijke geholpen en toen gelijk besteld. Top service

Rob 27-11-2022

Ik heb eerder witgoed besteld en ook nu weer een prima ervaring bij Bemmel en Kroon. Hier heb ik het gevoel dat ik te maken heb met een echte winkel. Dat blijkt ook wel toen ik door de gunstige prijs van een combi-magnetron op de website van de winkel kwam. Ivm planning wilde ik het product de volgende dag al ontvangen. 15 minuten na bestelling kreeg ik een telefoontje dat ivm Black Friday de vervoerder mijn bestelling niet meer mee kon nemen. Maar zondag was wel mogelijk. Het feit dat ik persoonlijk gebeld ben geeft mij een vertrouwd en goed gevoel bij deze winkel. Daarom vond ik 1 dag later geen probleem. Bestellen gaat net zo eenvoudig als bij de andere webwinkels en de levering is gewoon perfect, je kan exact zien wanneer de vervoerder langs komt. Een goed gevoel bij deze winkel waar ik zeker terugkom!

Van Megen 27-11-2022

Gunstige prijs. Bestelling en bezorging verliep erg soepel ondanks Black Friday drukte.

Maar het grootste compliment gaat uit naar de bezorgers!
Beide heren kwamen op zondagavond in de stromende regen de nieuwe wasmachine brengen en installeren en de oude vanaf de zolderverdieping naar beneden brengen. Erg zwaar werk, maar zonder ook maar één keer te klagen. Respect!

Peter 27-11-2022

Vrieskist gekocht, scherpe prijs. Snelle levering, goede telefonische antwoorden op mijn vragen. Keurig geplaats op de plaats die ik wil hebben. Dus gewoon een prima winkel met goede service. Topper !!

Harry 27-11-2022

Bkl1131024 Bosch vriezer
Tot mijn verbijstering lag er in één van de laden alleen een Siemens gebruiksaanwijzing!

N.v.t. 27-11-2022

Het is een duidelijke shop en na een gesprekje met de klantenservice had ik geen twijfels meer en kon ik het geschikte type aanschaffen. De volgende dag bezorgd door twee super monteurs. Keurig oude apparaat mee genomen en de nieuwe geïnstalleerd. Zeer vriendelijk en alles netjes achter gelaten. Top!

Chris 27-11-2022

Zeer vlotte service en snelle levering van besteld artikel. Prima service, doe zo verder.

EG 27-11-2022

Super snelle bezorging en goed op de hoogte gehouden.
Product netjes geleverd en goede prijs.

Bart 27-11-2022

Top service, overzichtelijk een keuze kunnen maken en de levering was netjes optijd! Daar kunnen anderen van leren

YVONNE van Nimwegen 27-11-2022

Makkelijk te bestellen, fijn om zelf bezorgdag te kunnen bepalen! Keurig juiste dag en tijdsblok geleverd.

Rob Oudejans 27-11-2022

Zeer goede service inbouwkoelkast was niet meer leverbaar
Kregen een duurder model voor hetzelfde bedrag
De service en communicatie van de levering was zeer duidelijk
Ben heel blij hoe goed het allemaal geregeld is bij Bemmelenkroon
Volgende aankoop in de toekomst weet ik waar ik moet bestellen

J. Westland 27-11-2022

1. Telefonische info vóórdat bestelling plaatsvond, erg goed.
2. Info over bezorging, gewoon top! Aanschafprijs? Zéér scherp.
3. Aansluiting, houding en gedrag bezorgers, uitstekend!
4. Volgende keer opnieuw aankoop? Geen twijfel mogelijk
Hartelijk dank!

Niek van polanen 27-11-2022

Online besteld, prima afhandeling en erg duidelijk. Prefect geleverd en een goede service van de bezorgers.
BKI1145040

Natasja 27-11-2022

Goede service, medewerkers denken goed mee. Duidelijke communicatie en komen de gemaakte afspraken na.

Esseling 27-11-2022

Zeer snelle reactie bij aankoop en alles zeer duidelijk. Ik beveel deze firma echt aan. Via track and trace alles goed te volgen. Vriendelijke bezorgers. Perfect!

Antoon 27-11-2022

Behulpzaam en meedenkend personeel
Bezorging van de wasmachine: op tijd en goed afgeleverd op de eerste verdieping.
Wasmachine voldoet naar wens.

Dolf 27-11-2022

Site is al goed , maar de winkel is helemaal geweldig ,wat een keuze grote winkel met heel veel machines en keukens .
Veel personeel, hebben ook verstand van zaken ,dat is wel eens anders.
Mooie koelkast gezien betaald en 3 dagen later stond hij al in de keuken . TOP

Hans Vegter 26-11-2022

Bezorging heel fout. Zonder enig tussenbericht hele middag gewacht. Met B&K gebeld over de bezorgtijd. Anders 0.45 per minuut naar bezorger.
Product o.k.

Bert van der Wal 26-11-2022

Goed geholpen en geadviseerd en nazorg goed.zou iedereen adviseren om daar wat aan te schaffen

R. Broere 26-11-2022

Voor het eerst wat gekocht bij deze webwinkel en levering was op tijd zoals afgesproken!

M. 26-11-2022

Goede en duidelijke communicatie via de mail en snelle levering! En goede korting.