Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paul Coset 26-06-2022

Al eerder producten besteld bij Bemmel en Kroon.
Overzichtelijke Site en winkel.
Bestelling betaling en status van de levering snel binnen via mijn emailadres.
Heel snelle ongeschonde levering via Dynalogic.
(Binnen 1 dag !!)
De Bosch inductie kookplaat PIV851FC5E ook als beste keus aanbevolen door de Consumentenbond.
Order nr:BKI1102266

Ingrid 26-06-2022

Duidelijk en overzichtelijke site. Goede prijzen en ook nog een kortingsactie! Levering de volgende dag een in mijn geval op zondag! 's ochtends een mail over de tijd en een half uur van tevoren nog een bericht. Alleen maar lof 👍🏻

K. van Weije 26-06-2022

Ontzettend klantvriendelijk en goed advies gehad over inductie koken. Deze kookplaat hebben we dan ook hier weer aangeschaft .

Matrhijs 26-06-2022

De shop is uitstekend. Veel keuze en snelle levering.
Een nadeel voor ons was de transportonderneming. Op de afgesproken dag, midden in het tijdvak werd de levering geannuleerd. Uiteindelijk, na heel boos worden wel geleverd. Ook contact gehad met de klantenservice van Bemmel en Kroon en die waren wel behulpzaam.

L. Janssen 25-06-2022

Ofschoon de keuken al 6 maanden geleden besteld was zijn we prima op de hoogte gehouden over de productie en leveringsdatum. Alles correct verlopen. Prima bestel en leveringsproces. Communicatie behulpzaam en vriendelijk.

Hennie Post 25-06-2022

Duidelijke informatie, betrouwbare winkel. Heb al meet ervaring met Bemmel en Kroon. Snelle en nette levering.
Volgende keer weer
Groeten
Hennie Post

MAJ 25-06-2022

Snelle levering en een half uur van tevoren berichtje dat ze komen bezorgen.
Bestellen ging erg gemakkelijk. Telefonisch contact prettig!

Mol Hans 25-06-2022

Uitstekende prijs en bijzonder snelle levering door deskundig personeel.
Goede website net duidelijke informatie

Ruud 25-06-2022

Supersnelle levering Vaatwasser

s,middags besteld, de dag erna voor 12.00 bezorgd.

Telefonisch goed bereikbaat en deskundig advies gekregen.

Ibrahim 24-06-2022

Ik ben heel tevreden met Bemmel en kroon.
Heel goed service en goed prijs en kwaliteit.

Christiaan 24-06-2022

Makkelijk besteld en goed bezorgt! Goede bestel mogelijkheden via website! Levering op tijd en goed!

Pe 24-06-2022

Prima advies over een Siemens wasmachine in de winkel. Tekst en uitleg is zeer duidelijk en vriendelijk personeel. Afgesproken leverdatum wordt keurig nagekomen. Type WM14VEH7NL.

Marco 24-06-2022

Vanaf het begin tot aflevering en installatie prima verlopen met heldere informatie
Top service!

Andries 24-06-2022

Scherpe prijs en goede service, het bestaat dus nog wel.
Koelvriescombinatie keurig thuis geleverd en voldoet aan de verwachtingen.

Mw. Claus 23-06-2022

Een inductie fornuis voor mijn 75 jarige moeder gekocht. Vriendelijke verkoper xxx heeft goed geholpen. Voordat de bezorgers kwamen werd ik netjes ruim van te voren gebeld en het fornuis werd keurig door de bezorgers afgeleverd en ook deze mannen waren uiterst vriendelijk.
Ook had ik gekozen voor het aansluiten van het fornuis door een erkende monteur.
De monteur van de firma AJ Tec belde ook keurig 5 minuten van te voren. Ook monteur xxx was enorm vriendelijk en behulpzaam.
Wat een fijne ervaring om op deze manier iets te kopen bij dit bedrijf en volledig te worden ontzorgd!

M. Heukelom 23-06-2022

Het is een ideale zaak voor o.a. alle apparatuur van je keuken .
Vlotte en accurate bediening.

R.Blom 23-06-2022

Prachtige keukenzaak, vriendelijke mensen, goed advies! Kom ik zeker terug!

Marco 23-06-2022

Fijne winkel. Hulpvaardig personeel en niet opdringerig. Weten wat ze verkopen.

Willem Hees 23-06-2022

Inbouwkoelkast besteld. Snel en deskundig geholpen. Snel geplaatst. Vriendelijk, bekwaam, correct.

Steven 23-06-2022

Ik wist wat ik wilde kopen dus had niet veel service nodig. Ik ben telefonisch geholpen, en kreeg netjes de bestelbevestiging en betaal link via de mail.
Na betaling is het product op afgesproken dag bezorgd door Dynalogic en niet door de firma Bemmel & Kroon zelf.. hier was ik wat minder enthousiast over, want de bezorgdienst heeft zich niet aan de afgesproken afspraken gehouden.

Roelof 23-06-2022

Super geholpen bij verkoop en perfect geholpen bij levering fijn personeel bij bezorging

Hoyte 23-06-2022

Goed advies bij de aanschaf in de winkel, alleen bleek helaas achteraf dat de toezegging van directe levering niet kon worden waargemaakt: als reden werd opgegeven dat de in het magazijn aanwezige exemplaren defect bleken. Na enig aandringen is het uiteindelijk toch gelukt een exemplaar op korte termijn te leveren. Installatie verliep wel zeer voorspoedig, heel aardige en vakkundige monteur

Erwin Serfhos 23-06-2022

Een heel fijn bedrijf met zeer goede adviezen en vriendelijk en kundig personeel

Andre 23-06-2022

Ik heb mijn eerste bestelling gedaan bij Bemmel & Kroon op aanraden van Leidse vrienden. Ik was blij dat dit bedrijf ook in Amsterdam bezorgt en installeert. Zowel de communicatie bij de aanschaf liep snel en soepel, ook de installateur nam snel contact op. Op Maandag besteld, op Donderdag geïnstalleerd. Installatie overtrof mijn verwachtingen, zeer precies werk met oog voor detail, netjes, en een probleem in de meterkast werd ook meteen opgelost. Zeer tevreden met het hele proces en met de prijsstelling.

Gerard 23-06-2022

Met de " chipcrisis" duurde het wat langer dan normaal, maar na overleg gekeken naar een ander model. En uiteindelijk is de kookplaat binnen.
Tijdens contact vriendelijk en behulpzaam geholpen.