Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Orhan Türken 05-01-2022

Ik ben super tevreden ik heb mijn vaatwasser, oven, quooker Alles hier gekocht voor een mooi bedrag. En laatst nog een zeep pomp van quooker en inbouwkoffie apparaat gekocht en ik heb weer mooie korting gekregen waar ik ergens anders niet kan krijgen Ik ben echt super tevreden met hun ze zijn ook heel klantvriendelijk en ze zijn eerlijk ik zou altijd weer terugkomen Het voelt echt goed bij hun.

Tevreden klant 05-01-2022

Het is niet de eerste keer dat mijn keus op Bemmel & Kroon valt.
Bemmel & Kroon was echt de enige leverancier die het door mij gewenste product op voorraad had en dus direct kon leveren.
Daar bovenop waren zij ook nog eens de meest voordelige aanbieder, want heb bij meerdere aanbieders een offerte moeten aanvragen voor dit product omdat er online geen prijzen getoond werden. Gisteren om 16.02 besteld en vandaag om 15.20 in huis. Perfect geregeld dus.

Duko 05-01-2022

Snelle levering en vriendelijke en enthousiaste leveraars! Geleverd tot over de voordeur :)

Michelle 05-01-2022

Deze Samsung is een super leuke, handige en mooie koelkast!
We hebben ‘m pas, maar maken elke dag gebruik van spotify en whiteboard-functie. Recepten erop kunnen zien en een boodschappenlijstje maken is erg handig, net zoals de AH app die erop staat. We zouden alleen ook de Plus en Jumbo app erop willen hebben, maar het lukt ons niet om die toe te voegen.. Het is ons nog niet duidelijk of dit wel mogelijk is, of dat we geen andere apps kunnen toevoegen.
Bigsby hebben we nog. Iet gebruikt. De camera in de koelkast is leuk, maar naar mijn idee niet echt functioneel, je ziet maar 2 planken. Je kan instellen wat er in de koelkast en vriezer zit zodat je een reminder krijgt wanneer de houdbaarheidsdatum verstrijkt. Maar dit gebruiken we niet. Juist omdat het erin zetten tijd en moeite kost. Daar hebben we geen zin in. Je kan er ook handsfree mee bellen, dit hebben we nog niet geprobeerd, maar ik kan me voorstellen dat dit wel gebruikt gaat worden wanneer ik lang aan het koken ben.
Dus een erg fijne koelkast met veel functies. Sommige heel zinvol, andere minder.

We hebben de koelkast bewust bij Bemmel&Kroon besteld omdat zij direct konden leveren voor de laagste prijs die we konden vinden. Dit gebeurde volgens ingeplande tijd, dat vlot was en ging prima.

Wim 05-01-2022

Vorig jaar een eerste ervaring (Amerikaanse koelkast - bevalt prima), nu op zoek naar een inductie kookplaat. Vond hier precies dezelfde plaat als bij een concurrent, maar wel 120 euro goedkoper. Levering werd (weer) snel geregeld. Zeer tevreden over dit bedrijf.

Cees Janson 05-01-2022

Prima geholpen en geadviseerd bij telefonische bestelling van een vaatwasser. De vaatwasser is intussen netjes geïnstalleerd.

Wim 05-01-2022

Perfect geregeld en het product op het aangegeven tijdstip geleverd. Top! Aanrader👍🏻👍🏻👍🏻
Een kleine kanttekening... Jammer dat de verpakking niet mee retour is genomen.

Dick 05-01-2022

In de webshop snel kunnen vinden wat ik zocht (kookplaat). Online bestellen was ook snel geregeld. Bijzonder vond ik dat de bestelling op zondagavond, net na de jaarwisseling, werd geplaatst en de levering (Dynalogic) gewoon de maandag daaropvolgend werd gedaan. Netjes!

N Zonneveld 05-01-2022

Samsung wasmachine op de overzichtelijke en duidelijke website van Bemmel & Kroon gevonden. Was zelfs nog net iets goedkoper dan Bol.com. Nog geen dag later keurig netjes geleverd en aangesloten door de vriendelijke heren van Bemmel & Kroon. Helemaal top!!!

Hartelijke dank Bemmel & Kroon!

Groet,

Tess 05-01-2022

Vriendelijke klantenservice, goede kwaliteit van producten en duidelijke informatie online. Daarnaast is het bezorgen erg goed, oude apparaten worden gratis opgehaald en het nieuwe apparaat wordt op de juiste plek neergezet. Ook is heel duidelijk wanneer de bezorgers komen, met daadwerkelijk realtime updates. Voor ophalen krijg je €40 korting en daar zetten ze ook het apparaat voor je in de auto. Enig minpuntje is dat ik de navigatie en aanwijzingen voor het ophalen niet zo duidelijk vond, ik wist niet goed waar ik mijn auto moest neerzetten.

joop de Vries 05-01-2022

Geweldig wat een goeie service en vriendelijke mensen!!!!!!!!! En keurige mensen van de bezorging!!!!

peter 05-01-2022

de levering was perfect op tijd en gemak en service van plaatsing was volgens boekje .

Samantha 05-01-2022

Wij hebben hier een combi quooker gekocht. Na het doen van de bestellen, werden we al snel gebeld om een afspraak in te plannen. De monteur was er binnen de afgesproken tijd, was erg vriendelijk en heeft ons goed geadviseerd. Zeer tevreden over dit bedrijf, zou hier zeker weer terug gaan.

M van Lienden. 05-01-2022

Wasmachine en droger in 1 koop gedaan.
Prima prijs en pakketkorting.
Ondanks Corona en de waarschuwing dat ivm de pandemie de levering iets later zou kunnen zijn.
Toch op tijd geleverd en valse beloftes gedaan.
Prima Geregeld.

Cafer 05-01-2022

De aankoop en de oplevering van de product lipt perfect. Ik ben heel erg blijk met heel gunstige prijs om de product kopen en de oplevering was ook precies op tijd zonder enige vertraging

Nico de Boer 05-01-2022

Snelle service en op de afgesproken tijd !
Kom er wel achter dat de wasmachine niet waterpas is gezet. Dus zelf maar aan de slag

m. de Jong 04-01-2022

Goede webshop met scherpe prijzen en uitstekende klantenservice die je graag te woord staat.
Ook ben ik zeer tevreden over de bezorging. Zelfs op zondag met tijdsbegeleiding en een belletje vooraf
Chapeau.

Jan 04-01-2022

Prachtige koelkast gekocht, moeilijk te vinden maar Bemmel & Kroon kon na even rond bellen de vlg dag leveren. Erg fijne service, snel geregeld en besteld. Snel en goed afgeleverd en alles naar wens. Dit bedrijf heeft service hoog in het vaandel staan.

Piet en Tineke de Jong 04-01-2022

In maart 2021 zijn we voor het eerst in Zoeterwoude geweest om een keuken uit te zoeken. We zijn er zeer goed voorgelicht wat de mogelijkheden waren. Door omstandigheden zijn we pas in juni weer terug gegaan om de koop definitief te maken. We zijn op geen enkele manier tussendoor benaderd door van Bemmel en Kroon wat wij zeer prettig vonden. Er stond dus geen enkele druk op. Na wat aanpassingen vanuit onze zijde hebben wij definitief te keuken gekocht. We wisten dat de levertijd wat langer zou duren maar dat was geen enkel probleem. Precies op de afgesproken datum is de keuken op zeer vakkundige wijze geplaatst. Een paar dagen van te voren hoorde wij dat de gaskookplaat niet op tijd binnen was maar kregen een zeer goed alternatief aangeboden en hebben daar gebruik van gemaakt. Wij kunnen dus met recht zeggen dat we zeer tevreden zijn over de hele gang van zaken en zullen van Bemmel en Kroon van harte aanbevelen.

Marjan 04-01-2022

Gisteravond de wasmachine, waar je bijna geen dag zonder kan, besteld. Vandaag geleverd en geïnstalleerd. Vanaf 8 uur vanochtend werd ik op de hoogte gehouden wanneer de wasmachine geleverd zou worden. Fijn op tijd gekomen en binnen een kwartier kon ik weer een was draaien. Dat is pas waar voor je geld.

Peter 04-01-2022

Doen wat ze beloven!! De ene dag besteld en de volgende dag geleverd. Op de afleverdag 's-morgens om 8 uur een eerste bericht met een bezorgvenster van 3 uur. Gedurende de dag werd dat venster steeds kleiner, maar wel binnen het oorspronkelijke venster,

Mosselman 04-01-2022

Als je wasmachine kapot gaat heb je direct een nieuwe nodig. Bemmel en Kroon begrijpt dat. Daar tegen een concurrerende prijs een nieuwe gekocht. De nieuwe wasmachine (ordernummer BKI1049931) is direct de volgende dag geleverd, twee trappen opgesjouwd en aangesloten. De service ging zelfs zo ver dat onze oude wasmachine, die op de bezorgdag vanwege een loszittend bovenblad te onveilig was om twee trappen af te dragen, een dag later alsnog is opgehaald.

HarrieSmits 04-01-2022

Telkens weer hierbij uitkomen. Online maar toch persoonlijk. Goeie club. Met mensen die meedenken en toch weer een beter alternatief hebben voor wat ik zelf heb uitgepuzzeld.

Ellen 04-01-2022

Mijn witgoedaankopen doe ik altijd bij Bemmel&Kroon. Hele fijne zaak om in rond te lopen, vriendelijk en behulpzaam personeel. De levering ging ook prima, aardige bezorgers die goed opletten of de vriezer op de goede plek kwam.

Yvonne van klooster 04-01-2022

Zijn erg vriendelijk en behulpzame mannen, ik zou zeker weer bestellen. Er komt zeker binnenkort weer iets nieuws