Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Goede keuze voor assortiment. 04-08-2022

Had een wasmachine nodig en normaal kijk ik dan bij de grote websites hoe of wat, maar kon niet beslissen, ene te duur andere niet op voorraad, andere geen levering, na verder kijken op merk en type kwam ik bij Bemmel & Kroon uit, nooit van gehoord maar die had wel het merk (Bosch) en type dat ik wilde en op voorraad en gunstige prijs, volgende dag geleverd en met goede info over levering per email, ook de vervoerder die het brengt is goed, mooi op tijd en track en trace plus nog sms binnen 30min wanneer ze komen.
Ben zeer tevreden zowel over Bemmel & Kroon als bezorger Dynalogic en beveel deze aan..
Nog even dit, de prijs werd tijdens besteldag gewijzigd maar na een telefoontje is dit nog niet aan mij doorgerekend.
Beveel deze webshop aan vanwege goede service, assortiment en gunstige prijzen.

Josephe 03-08-2022

Duidelijk een goed georganiseerd, betrouwbaar, snel en degelijk bedrijf. Website is overzichtelijk, praktisch. Geen tijdverlies met extra bonus punten of nog extra aanbiedingen, waar je niet op zit te wachten. Prijsvergelijking valt in het voordeel van dit bedrijf uit. Op maandag een kookplaat besteld, dinsdag ochtend in huis bezorgd door vriendelijke man.
Hier kom ik terug, Josephe

H.M 03-08-2022

Een duidelijke website, zeer betaalbaar. Snelle levering en heel goeie service.

Ben van nieuwmegen 03-08-2022

Goede voorlichting door verkoper bij aanschaf wasmachine en warmtepomp droger

Fakt 1111494

G M M Van Dasselaar 03-08-2022

Hele goede uitleg , echt heel vriendelijk verschillende dingen uit gelegd en de bezorging top hele meegaande mensen kunnen andere zaken voorbeeld aan nemen

Goede winkel 03-08-2022

zeer ruim aanbod en snelle en correcte levering, al eerder besteld en daarom weer

Theo 03-08-2022

Goed aankoopadvies, waardoor ik een betere oplossing kocht dan waar ik initieel om vroeg. Tegen nagenoeg dezelfde prijs. Gisteren besteld en staat nu al als een zonnetje te draaien. Perfect!
[ ZTW1111392 ]

Bonnema 03-08-2022

Via consumentenbond bij hun gekomen aanschaf wasdroger gisteravond om 18 uur besteld vanmiddag om 12:30 uur al geleverd heel mooi .
Na bestelling gelijk bevestigingsmaill gekregen van bestelling en een aankoop bevestiging plus factuur.
Kreeg ook een leveringsmail van dynalogik hoe levering zou worden afgehandeld dit is ook naar volle tevredenheid gebeurd.
Over het algemeen zeer tevreden.
BKI1111554

Angelo Vd Beemt 03-08-2022

Geweldige service
Kunnen heel veel bedrijven een voorbeeld aan nemen!!!
Heb Bemmel en kroon aanbevolen aan vrienden die keuken zoeken!!

Meijndert 03-08-2022

Duidelijke site-bezoekers. Aanschafprijs lager dan bij de concurrentie.
Levering de aan een op volgende werkdag, wel een paar uur later dan afgesproken tijd.

Ruud 03-08-2022

Bemmel & Kroon, het is 2x knipperen met je ogen en je hebt hem al THUIS, top geregeld! En een nette prijs

Eric 03-08-2022

Ik adviseer niemand om hier iets te kopen. Als je op paier afspraken met deze firma maakt die ze vervolgens niet nakomen, weet je zeker bij een niet betrouwbaar bedrijf te kopen. Na herhaalde verzoeken contact op te nemen en ze een week later enkel antwoorden met " dat heb ik niet gegarandeerd" en ze niets verder doen ... U bent gewaarschuwd.
afspraken zijn niets waard bij deze firma, verkopers weten opeens van niets , voor de koop is alles mogelijk, daarna mag je het uitzoeken als er iets niet goed gaat.

Fam Verbrugge 03-08-2022

Wederom gekozen voor Bemmel en Kroon. Reeds meerdere aankopen naar volle tevredenheid gedaan. Altijd na aankoop direct de volgende dag via het Track en Trace systeem te volgen en netjes afgeleverd...zelfs op zondag. Nette en vriendelijke bezorgers die zelfs de wasmachine naar zolder gebracht hebben en aangesloten...geweldig.
Onze volgende aankoop wordt weer bij Bemmel en Kroon. De keus is ruim voldoende en de informatie op de website is duidelijk en overzichtelijk..Bovendien betaal je een keurige nette prijs. Extra garantie bij de aankoop is voor een klein bedrag ook nog mogelijk..Is meer nog mogelijk ?

Gijs 02-08-2022

Bemmel en Kroon was onbekend voor ons. Doordat we een bepaalde koel/vries combinatie zochten en deze bij Bemmel en Kroon de beste prijs had, hebben we bij dit bedrijf via internet besteld. Super snel geregeld en snelle levering en goede service door bezorging! Zeer tevreden en zal dit bedrijf zeker aanraden bij familie/ vrienden.

M de Haan 02-08-2022

Goede service! Snelle levering door vriendelijke behulpzame gasten:) Bij deze winkel bestel ik graag nog een keer!

Jbh 02-08-2022

Ook in deze tijd hebben ze nog behoorlijk veel op voorraad. Duidelijk en eerlijke website en ze nemen oude apparatuur terug. Ik kom terug.

Ina 02-08-2022

Makkelijk te bestellen en snelle levering. En uitstekende produkten voor een lage prijs.

B.J.Franse 02-08-2022

Het is zo fantastisch hoe ze te werk gaan.
Geweldig.
Mocht ik nog iets nodig hebben dan weet ik waar ik naar toe zou gaan.
Natuurlijk bij Bemmel en Kroon.

B.J.Franse 02-08-2022

Het is zo fantastisch hoe ze te werk gaan.
Geweldig.
Mocht ik nog iets nodig hebben dan weet ik waar ik naar toe za gaan.
Natuurlijk bij Bemmel en Kroon.

MT 02-08-2022

De Bosch wasdroger perfect geleverd door twee uiterst vriendelijke medewerkers en tevens harde werkers!
Fijne winkel!

Jhazenberg 02-08-2022

Online besteld en volgende dag geleverd, oude koelkast werd niet meegenomen, daarover gebeld keurig te woord gestaan en wordt de volgende dag opgehaald

De Jong 02-08-2022

Omdat wij een nieuwe wasmachine nodig hadden twijfelden we geen moment en gingen naar v Bemmel en Kroon( al eerder naar tevredenheid) aankopen gedaan.
Het grote aanbod wasmachines maakte ons verlegen, maar door de vakkundige voorlichting van de verkoper was de keus snel gemaakt.
Levering,aansluiten, meenemen oude apparaat goed geregeld!!!
Dus deze zaak verdient een aanbeveling👍🤗

Onno 02-08-2022

Levering volgens afspraak en netjes op zolder gezet, aangesloten en getest.

Elmar 02-08-2022

Goede prijzen, snelle levering en vakkundige installatie door installatie partner AJTEC. Informatie over lever tijd en moment van installeren top: monteur belt vóóraf dat deze onderweg is.

Frenny Kammen 02-08-2022

Wat ze zeggen doen ze! Keurig de volgende dag bezorgd. Onze oude droger weer meegenomen!
Maar best of all is ze hebben de laagste prijs!