Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

W Montgmery 09-12-2021

Excellent customer service with friendly, helpful and courteous staff. Only a hiccup with delivery stops this being an absolute 10!

R.Hamers 09-12-2021

Ik ben zeer tevreden met Bemmel&Kroon. Inmiddels al 2 keer iets besteld. Leveren uitermate snel!! zelfs sneller dan de afspraak ;-)
Maar is ook al 2 keer de goedkoopste gebleken en hebben veel op voorraad liggen wat sowieso al makkelijk is om te kiezen.
Zoek altijd eerst even bij Bemmel&Kroon zou ik zeggen.

Jose 09-12-2021

Duidelijk te kiezen, vriendelijke telefonist , levert keurig op afgesproken tijd

Marjon Kruik 09-12-2021

Ruime keuze van apparaten. Keuze voor een wasdroger voor een mooie prijs was snel gemaakt.
Heb later nog met een medewerker aan de telefoon gesproken omdat ik nog wat vragen had. Werd vriendelijk te woord gestaan.
Op de afgesproken dag is de droger netjes bezorgd en aangesloten. Het oude apparaat is meegenomen.
Nieuwe apparaat werkt perfect, zijn er heel blij mee.

C.A.Konings 09-12-2021

Zeer goed, levering volgens afspraak. Prijs behoorde tot de meest voordelige opties. Oude toestel meegenomen

Meral Sekerci 08-12-2021

Ik twijfelde enorm over wat voor vaatwasser ik moest kopen en door een tekort aan chips was er weinig verkrijgbaar...ik heb 3x gebeld op een avond en 3x enorm goed geholpen. De 3e keer dat ik belde was de winkel gesloten en ze moesten naar huis, maar toch hebben ze mij eerst met al mijn vragen en wensen geholpen. Echt top! De service, maar ook de monteur die de wasmachine kwam plaatsen deed goed zijn best en hij deed het heel netjes en vroeg tussendoor naar onze wensen en beantwoordde daarbij ook onze vragen. Echt niets is te veel voor ze....nadat de vaatwasser was geïnstalleerd en toen hij weg was, had ik ze na een uur nog nodig voor iets belangrijks. Zowel Bemmel en Kroon hebben mij daarbij goed geholpen als hun monteurs van Ajtec. Echt super tevreden....hier ga ik zeker terugkomen binnenkort voor een nieuwe oven, inductieplaat en afzuigkap. Ga zo door! Jullie zijn TOP! Ordernummer: BKI1042561

Marsha Smit 08-12-2021

Wij hadden snel een nieuwe koelkast nodig en dat is gelukt! Om 19:00 besteld, vandaag om 15:00 werd hij gebracht. Goede service! De klantenservice is bereikbaar tot laat en heeft ons uitstekend geholpen met onze keus.

W Montgmery 08-12-2021

The old fridge was not taken away - this was promised on their wedsite and was the only reason I chose them rather other offers.

Marcel 08-12-2021

Goede prijs, goede service. Afspraak = Afspraak. Ook plaatsen werd goed geregeld.

mar wentzel 08-12-2021

de winkel ziet er heel netjes uit.zeer netjes geholpen en zeer snelle levering

Jos 08-12-2021

Super snel geleverd en netjes het oude apparaat meegenomen! Top service!!!!

E. van Lith 08-12-2021

Fijne winkel.... rustig en goed advies. In 1 maand tijd, 2 x terug geweest voor een aankoop. Mocht er iets nodig zijn, ga ik er zeker naar terug, ik koop er trouwens al 30 jaar.

Jolanda 08-12-2021

Zeer snelle levering en vakmensen die het witgoed komen brengen, top! Zeer tevreden met het product!

Frank 08-12-2021

Ik was dringend op zoek naar een inbouw koelkast. Middels een zoek criteria kreeg ik een aantal aanbieders.
Na het lezen van reviews ben ik uit de comfort zone gestapt en is de bestelling bij Bemmel en Kroon geplaatst.
Vanaf de bestelling kan ik alleen maar de loftrompet afsteken. De bestelling is 's-maandags geplaatst, de dag erna heb ik s-morgens om 07.20 uur een mail ontvangen dat verzending dinsdag plaatsvond. Om 08.00 uur een sms ontvangen over de verzending waarin een traject en trace was bijgevoegd waardoor je de zending kon volgen. Bemmel en Kroon chapeaux!!!

Aad 08-12-2021

Perfect kan niets aan verbeteren.
Gedaan wat was afgesproken
Zeer vriendelijke mensen

Linda 08-12-2021

Al enige tijd op zoek naar een droger. Degene die ik wilde had Bemmel en kroon. Dit als goedkoopste. Er stond op de site vandaag besteld morgen in huis. Bleek echter dat die van mij 6-8 weken levertijd had. Had de volgende dag gebeld en kreeg een zeer vriendelijke medewerker aan de lijn. Hij dacht direct met mij mee. Beschikte over de juiste kennis en we hebben samen een ander uitgezocht. Erg fijn hoe hij meedacht en expertise had. Maar het prettigst was dat er geen wachttijden aan de telefoon waren en hij mij direct met alles Kon helpen. Gewoon zoals het hoort! Vriendelijk personeel! Top!

Tolly 08-12-2021

Vriendelijke shop met veel merken aan witgoed met een goede prijs en vriendelijk personeel

E Vreeswijk 08-12-2021

Snelle service en snelle levering van het bestelde product (siemens volautomaat) en werd zelfs op zondag afgeleverd
Tevens duidelijke communicatie over de aflevering.

Petra 08-12-2021

Mooi op tijd bezorgd,vriendelijke , servicegerichte en efficiënte bezorging.Alles soepel verlopen van bestellen tot en met bezorging.

Linda 08-12-2021

Berend 07-12-2021

Gebruiksvriendelijke site, Contact gehad met verkoper, goede adviezen gekregen bij aankoop wasmachine, droger en koelkast

Alwin 07-12-2021

We zijn heel goed en prettig in Zoeterwoude Rijndijk geholpen. Heel veel keus en prettige medewerkers. En de volgende dag in huis!

Ton vd Broek 07-12-2021

heb onlangs 2 afzonderlijke bestellingen gedaan. de dag erna kreeg ik ze direct geleverd. het bedrijf komt vertrouwd over. h
hun site is duidelijk en goed onderbouwd met technische informatie.Zodoende kom je makkelijk tot een keuze.

Carmen 07-12-2021

Ben zeer tevreden over de uitleg en het advies van de verkoper, ook de winkel sprak mij aan. De prijs van het artikel was goed, in vergelijking met andere winkels. Ook kreeg ik goed advies bij aankoop van het tweede artikel en een leuk prijsvoorstel (showroom model). Al met al zou ik de winkel aanbevelen.
Website is ook duidelijk en overzichtelijk.

jm 07-12-2021

In september een offerte aangevraagd voor een inductiekookplaat Siemens ex 677Lyv5E.
Destijds aangeboden voor € 1209,-, dit was inclusief zomerkorting.
Recent werd op de site reclame gemaakt met ruim € 150 euro black friday korting. Omdat ik de koop nog even uitgesteld had opnieuw offerte aangevraagd. Tot mijn verbazing is nu de prijs €1325, (inclusief de door hen vermelde € 204,- black friday deal). U kunt zich de teleurstelling voorstellen. Kroon en van Bemmel verschuilt zich achter huidige prijzen maar van collega aanbieders heb ik gelijkwaardige aanbiedingen ontvangen met de prijzen van september. Niet alles is wat het lijkt!