Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3665 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Murat 25-09-2022

Alle producten meteen kunnen vinden en voor precies het zelfde laagste bedrag als bij een bekende grote keten, echter daar werd het niet op tijd geleverd en was het niet op voorraad. Bij BK meteen geleverd op de gewenste dag. Ook het feit dat ze opties hebben om nog meer korting te krijgen als je het zelf installeert of ophaalt, is een mooie keuze. Al heb ik het nu voor het gemak wel laten bezorgen en installeren. Alles ging prima met duidelijke communicatie. Prima zaak en zou BK zeker aanbevelen.

Jacqueline 25-09-2022

Wasmachine gemakkelijk besteld, goede prijs, bezorging zoals beloofd op de website.
Je kunt zelf ook een latere dag kiezen.
Communicatie over tijdstip van bezorging duidelijk, eerst tijdvak van 3 uur, later je krijgt berichtjes over verwachte tijdstip.
Vriendelijke bezorgers, alles keurig geregeld

Trudy Aal 25-09-2022

We waren op zoek naar een droger en kwamen bij Bennel en Kroon terecht. De winkel zag er goed uit, en goed overzichtelijk. Daarbij Werden we netjes geholpen en kregen goed advies.

Folkert 25-09-2022

Een prima webshop waar je eenvoudig iets kan bestellen en zeer snelle levering.

Fred 24-09-2022

We moesten snel een nieuwe oven hebben en nadat we de keuze gemaakt hadden heeft Bemmel&Kroon werkelijk alles gedaan wat beloofd werd om de oven ook snel bij ons te krijgen.
Ook de levering was stipt en snel.
Ookde bereikbaarheid was 100%
Kortom we willen ledereen aanraden hun keukenmachines bij hen aan te schaffen.Want hier is de klant nog steeds koning.

TA de Rijk 24-09-2022

Geweldig goede én persoonlijke service bij aankoop; veel gedoe om t juiste type Amerikaanse koelkast te vinden en alles aan gedaan om deze op tijd bij ons te krijgen! Ook de levering goed te volgen en in perfecte staat geleverd! Voor n online bedrijf een zeer welkome uitzondering op de regel door de persoonlijke inzet en service van de medewerkers vh bedrijf.

Frankyboy 24-09-2022

Makkelijk, snel, voordelig en ook levering binnen 24 urr in weekend. Top dus

S. van Veen 24-09-2022

Een goede betrouwbare site.
Volgende dag ook echt geleverd met goede communicatie.
Je krijgt een tijdsbestek en een half uur voordat ze er zijn laten ze het weten.
Zetten het bestelde product in de gang en nemen het oude ook mee.
Super service en eerlijke prijs.

Tevreden klant uit Utrecht 24-09-2022

Duidelijke website met goede filter functies, heldere bevestiging na aankoop, en vlotte service om de koelkast thuis te bezorgen en oude exemplaar mee te nemen. Bezorgservice via Dynaloque houdt je goed op de hoogte (oa met sms) wanneer ze voor de deur staan, en vriendelijke service van bezorgers

Ra 24-09-2022

Prima service en wasdroger netjes geplaatst. Afspraken worden zoals hoort nagekomen.

Jaap Le Mair 24-09-2022

Vaatwasser en koelkast gekocht. Goede service, goede prijs. Vlot via de website geregeld. Vaatwasser kon alleen via de winkel, vriendelijke mensen bij de telefonische klantenservice hebben ook dit netjes afgehandeld. Installatie door Ajtec ook door Van Bemmel en Kroon geregeld. En ook daarover niets dan lof. Ik had niet goed naar de maatvoering gekeken. Na opmerking van Ajtec hierover, moeiteloos een andere vaatwasser met wél de juiste maatvoering uitgekozen.

Fieke 24-09-2022

Goede communicatie en snelle levering. Ook het product was goed verpakt en Alles zag er netjes uit

Ari 24-09-2022

Alles lekker vlot geregeld met advies en dergelijke. Bezorging was ook in een mum voor elkaar en het afvoeren van oude machine ook zonder problemen

Marleen de Ruiter 24-09-2022

Duidelijke communicatie, levering zoals afgesproken en medewerkers die netjes werken. Top geregeld dus👍

Jan van den Hoek 24-09-2022

Zeer vriendelijke dame aan de telefoon. Duidelijke site. Geen poespas. Eerlijk en transparant. Voorbeeld voor anderen

Jolanda 24-09-2022

Prima service snelle levering en een heel mooi apparaat. Zekker aan te bevelen.

K. Badal 24-09-2022

Wat mij betreft de beste winkel. Goede producten tegen scherpe prijzen, maar bovenal een no-nonsense aftersales. Erg fijn en geeft ons vertrouwen.

Harrie 24-09-2022

Website is super overzichtelijk, ruime keus en een goede prijs voor mijn liebherr vrieskast.
En ideaal dat je zelf de bezorgdag kan regelen. klantenservice is ook super vriendelijk en denken mee.
Apparaat is keurig geleverd volgens afspraak.en de bezorgers waren zeer vriendelijk.

Willem 24-09-2022

Duidelijke webshop met goede prijzen. Perfecte levering, netjes op tijd, vriezer naar boven gebracht, uitgepakt, op zijn plaats gezet en verpakking afgevoerd.

Jannie de Meulmeester 23-09-2022

Heel makkelijk besteld top dat ik mijn eigen dag voor aflevering kon kiezen. Mijn koel vriescombinatie van Bosch kwam keurig verpakt op tijd aan en mijn oude Bosch koelvries combinatie 17 jaar oud werd mee genomen. Ik ben zweer contant en blij met mijn aankoop bij Bemmel& Kroon. Voor herhaling vatbaar.👍

Pierre den Haan 23-09-2022

De website van Bemmel&Kroon is erg gebruikersvriendelijk.
Na aankoop:
Zeer vlotte en duidelijke/heldere communicatie.
Direct bevestiging via de mail en ook de bijbehorende factuur/garantiebewijs wordt direct geleverd.
Zeer fijn bezorgbedrijf met SMS voor tijdstip levering.
Complimenten!

Weer goed en snel. 23-09-2022

Vanwege eerdere positieve ervaringen wederom besteld bij Bemmel en Kroon.
Aflevering ging weer vlot door een enthousiaste bezorger. Produkten voldoen aan de beschrijving op de website.

Coyote 23-09-2022

Miele warmtepomp wasdroger besteld bij Bemmel &Kroon, vriendelijk personeel en behulpzaam en een goed advies.
En tevens een zeer scherpe prijs.
Zeker een aanrader, en de bezorging via Dynaloge was top vriendelijk en beleefde bezorgers.👍👍

Marianne 23-09-2022

Maandag een koelkast aangeschaft. Via internet dus geen ervaring met “echte” mensen maarde mailwisseling was snel en correct. Vandaag is de koelkast geleverd. De mannen, die met de enorme kast voor onze binnentrap een enorme uitdaging vonden, hebben zich tot het uiterste ingespannen om hem schadeloos in onze hobbykamer te plaatsen. Chapeau!,

Theo 23-09-2022

Heb hier een kookplaat van siemens gekocht. Door problemen bij een andere leverancier en kwijtraken verder gezocht en kwam op deze leverancier terecht. Bij navraag was deze hier wel op voorraad en kon de volgende dag geleverd worden. In de ochtend netjes mail gekregen met track en trace met tijd van levering. En werd netjes op tijd geleverd en ook netjes bij de voordeur 1 hoog afgeleverd. Top service en duidelijke communicatie. Alleen maar Top.👍