Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

John 30-05-2021

goed geholpen snel geleverd hij draait nu al wand we kunnen niet zonder top dus

Wilco 30-05-2021

Wat een snelle service en ze komen hun afspraken na. Op de website niet alles op vooraad maar genoeg keuze.

De wasmachine is naar boven gebracht en aangesloten voor nog geen 2 tientjes. De bezorging ging voorspoedig door een verwachte bezorg tijd van 3 uur en door vooraf nog eens bericht wisten wij waar we aan toe waren. Binnen tien minuten geplaatst en aangesloten. Wassen maar!

Hans 30-05-2021

Bemmel & Kroon hebben ons heel snel en vakkundig geholpen met onze keuze voor een was-droogcombinatie. Levering was snel (en op zondag!) geregeld.

Fam Tijami 30-05-2021

Goede afspraak gemaakt vriendelijk aan de telefoon beloftes nagekomen top hoor zeer correct geplaats door 2 heren ook vriendelijk naar ons toe fantastisch ga zo door

co 30-05-2021

Duidelijke webshop.
Na bestellen goede communicatie ( track en tracé ) en snelle en correcte levering

Koos 30-05-2021

Zeer goede service en zeer op tijd geleverd
En de bezorging was heel goed voorbereid

Joke 29-05-2021

Enkele maanden geleden heb ik bij Bemmel en Kroon een wasmachine gekocht. Toen was ik ontzettend tevreden was over de zaak: hele goede service, snelle levering en goedkoper dan bij andere bedrijven. Helaas sneuvelde mijn droger enkele dagen geleden en moest ook die vervangen worden. Ook nu was het weer perfect. Ik heb een Miele droger gekocht, die bij Bemmel en Kroon 150 euro goedkoper was dan bij andere bedrijven. Niet alleen de prijs is heel netjes, ik ben wederom super geholpen aan de telefoon, de droger was zeer snel geleverd en (gratis) netjes geplaatst. Ik kan dit bedrijf echt bij iedereen aanraden.

L. van der Haar 29-05-2021

Keurig volgens afspraak geleverd. De heren waren uiterst voorzichtig met het plaatsen van de goederen. Een tevreden klant!

JvB 29-05-2021

Onze wasmachine ging stuk, op internet wasmachine gevonden bij Bemmel en Kroon, deze werd de andere dag geleverd, wij werden via de mail en telefoon netjes op de hoogt gehouden ivm de leveringstijd, erg fijn! Al met al zijn wij zeer tevreden!

Peter 29-05-2021

Duidelijke communicatie en de levering was volgens schema en zorgvuldig uitgevoerd.

Martien Kamphorst 29-05-2021

De 1ervaring met deze webshop is hoe het moet zijn, na de aanvraag binnen 10 minuten een offerte, bij wijziging hiervan dezelfde ervaring. Aflevering ook zeer goed, je wordt precies op de hoogte gehouden wanneer ze voor de deur staan. Klopt op de minuut.

Grietina van der Haak 29-05-2021

Een overzichtelijke shop met ruime keuze in alle A-merken. Bezorging gaat met precisie tm tijdstip van aflevering kloppen de gegevens. Het mooiste is misschien wel dat de grote firma die ‘alles voor een glimlach’ doet, niet aan de prijs kan tippen.

Waldi 29-05-2021

Suoer snelle en fijne levering.
De bezorgers waren ontzettend vriendelijk.
Deze winkel gebruikt ook zeer uitgebreide en in mijn ogen geavanceerde online systeem van pakket volgen en suoer precieze en duidelijke notificaties van de aankomsttijd. Indrukwekkend!

Richard 29-05-2021

Vaatwasser besteld. Mijn gekozen versie was niet meer voorradig. Ik kreeg gelijk een iets luxere versie voor de zelfde prijs als mijn gekozen versie. Er was vervolges wat onduidelijkheid met het energielabel, de luxere zou iets meer gaan kosten, dus uiteindelijk duurder worden. Ook dit is door dame perfect opgepakt en afgehandeld. Ik kom zeker terug.
Oude machine stond in de tuin en bijna was ik hem vergeten mee te geven, maar door oplettendheid van afleveraar toch mee kunnen geven.
Het enige nadeel was dat de afleveraar, ondanks dat er in de factuur staat dat zij tot over de drempel leveren, een klein beetje aandacht(bijv.samen uitpakken i.v.m. mogelijke schade) had kunnen geven.

Frans L. 28-05-2021

Ik had er niet eerder iets gekocht maar de prijs van de Bosch koelvriescombinatie KGE 39AWCA trok me over de streep, Eén van de beste in de Consumentengids met € 50,-- korting en nog een cashback van € 75,-- via Bosch, prima. De bestelling verliep naar wens en de levering, een dag later was vlekkeloos. Netjes geregeld door vervoerders .

Roderick 28-05-2021

Snel en makkelijk.
Snelle service en doen wat ze beloven.
Prijs / kwaliteit komt super overéén.
AANRADER

Filomena 28-05-2021

Duidelijke website en overzichtelijk. Top klantenservice , snel in beantwoorden van je mail. Ik kreeg mijn fornuis de volgde dag in huis zoals erbij vermeld stond.

Linda 28-05-2021

Erg fijne en duidelijke verkoper. Deze meneer dacht goed met ons mee en gaf ons de informatie die wij zochten. Ook gaf hij ons de ruimte om even te overleggen.

Kaouthar 28-05-2021

Bemmelenkroon is een hele duidelijke webshop met veel aanbod. Ik heb verschillende webshops vergeleken en deze heeft de beste prijs. Over de bezorging ben ik ook zeer tevreden. Ik werd meerdere keren op de hoogte gehouden over de levertijd. Top service!

Hoekstra 28-05-2021

Door puur toeval uitgekomen bij dit bedrijf. Geen moment spijt van gehad. Snelle levering, keurig op tijd.
Prachtige wasmachine, goed geprijsd.
Een aanrader.

Hoekstra 28-05-2021

We hebben een mooie wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon. Op donderdag online gekocht en vrijdag is de machine thuisbezorgd. Ben zeer tevreden. Snelle levering, vriendelijke en beleefde bezorgers.

Joffrey Maasland 28-05-2021

Alles vlekkeloos verlopen. Heldere website. Goede communicatie en ook op de dag van levering. Een aanrader!

Mohamad 28-05-2021

Bedankt Bemmel & Kroon .voor dit product. Het is echt ruim en mooi. en snelle levering.
ordernummer BKI985897

Mike 28-05-2021

Een koelkast besteld omdat de oude de geest had gegeven. De volgende dag al in huis! Kan niet anders zeggen dan dat de communicatie en levering erg goed geregeld was! Bedankt top service

Jaga 28-05-2021

Wasmachine Samsung kapot, trommelkruis gebroken, blijkt vaker voor te komen bij dit merk, dus op zoek naar nieuwe machine. Via Kieskeurig vergelijk gemaakt tussen nieuwe machines. Voor ons leek Siemens het best te voldoen aan de eisen. Bemmel en Kroon was een van de voordelige leveranciers en daarmee hebben we goede ervaring met plaatsen en installeren. (Keuken inbouw apparatuur) Op de site van B&K nog wat extra zaken vergeleken. Ook nu weer op tijd en snel volgens afspraak alles geïnstalleerd)