Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Martijn 17-04-2022

Snel en volgens afspraak geleverd. Kwaliteit voor een scherpe prijs en optie voor 5 jaar garantie te kiezen. Voorgaande droger ging precies na 25 maanden stuk. Tijdens dag van levering perfect geinformeerd over de bezorgtijd, kortom top geregeld!

ASAS 17-04-2022

Betrouwbare leverancier, nu een diepvrieskast aangeschaft, was een paasaanbieding.
Doen wat ze promoten, continue op de hoogte gehouden door transporteur wat leveren betreft.

Correct in prijs en service ! 17-04-2022

Correct in levering en prijs ! Voor hun Partner die de installatie verzorgt geldt dezelfde waardering.

Wendy 16-04-2022

Goede service en beleefd personeel toen ik belde om wat te vragen en later kreeg ik weer een beleefde persoon die mijn bestelling had aangenomen. Ze zijn duidelijk in hun communicatie

Bert Loomans 16-04-2022

goed contact, zeer klantvriendelijk, bezorging perfect geregeld met als gevolg een tevreden klant.

J Castelein 16-04-2022

Duidelijke en eerlijke informatie, sneller geleverd dan verwachte levertijd.

Ton 16-04-2022

Wasmachine om 21:30u besteld en volgende dag, zoals beloofd, om 12:00 geleverd. Prima service en goedkoopste leverancier. Voor mij al de 5e keer dat ik bij Bemmel & Kroon wat besteld heb en altijd super tevreden !

Edith 16-04-2022

Snelle afhandeling en levering. De prijs waard.
Vriendelijk behulpzaam personeel.
En dat alles online

Remco 16-04-2022

De bestelling was een vriezer Met extra service. Bij het afleveren is de vriezer wel uitgepakt. Ook is de oude vriezer meegenomen (alleen is dat geen service maar gewoon een wettelijke plicht). Ik heb nog aangegeven dat ik de draairichting aangepast wilde hebben. Toen de heren van Dynalogic vertrokken lag er buiten afgebrokkeld piepschuim, draait de deur nog steeds de verkeerde kant op en heb ik zelf de afstandshouders moeten plaatsen en de vriezer waterpas stellen. Eigenlijk het enige dat goed ging was dat ze op de afgesproken tijd kwamen.
Ik ben nog steeds aan het bedenken waar ik die €19,95 extra service voor betaald heb. Mocht iemand van Bemmel en Kroon dit lezen, het terug betalen van de extra service zou op zijn plaats zijn.

Marc283 16-04-2022

Nieuwe wasmachine besteld. Die werd snel en op tijd geleverd. Nu met Pasen hadden ze nog een leuke kortingsactie. Daarnaast was de machine al een stuk gunstiger geprijsd dan bij andere leveranciers. Nu met de Paaskorting scheelde het dik 300,- Blijft een smak geld maar dat weet je bij Miele.

E.Kenter 16-04-2022

Zeer scherpe aanbiedingen, duidelijke overzichtelijke website en vriendelijk behulpzaam personeel,
Twijfelde tussen bepaalde typen wasmachines en droger, maar door contact met de medewerkers te hebben gehad, was de keuze een stuk duidelijker.

PDG 16-04-2022

I was looking to find microwave and I found this shop which was offering a good price and they delivered the product in a reasonable time.
Order number: BKI1081196

Rudi 16-04-2022

Zeer accuraat en supersnelle levering.
Top
Eveneens aan de telefoon heel klantvriendelijk.
Prijs heel competitief

Joyce van Berkel 16-04-2022

Een AEG wasmachine besteld op vrijdagavond zaterdagmiddag werdt deze keurig bezorgd op afgesproken tijd, er zat wat aanslag in de trommel waar ik voor gebeld heb zonder dat ik erom hoefde te vragen werdt voorgesteld om het product zondag de dag erna om te ruilen wat ook gebeurt is.
Super snelle service wordt ook direct op je mail gereageerd met top oplossingen!
Mocht ik in de toekomst witgoed nodig hebben zal ik zeker van dit bedrijf gebruik maken.
Vooral deze tijd in drukte zon snelle correcte service leveren vind ik uitzonderlijk!
Wij hopen jaren plezier van obs nieuwe wasmachine te hebben.

Danique H. (order nr BKI1082284) 15-04-2022

Helemaal blij met de aankoop! Ik had de Samsung wasmachine WW80T754ABT (order nr BKI1082284) hier gekocht. De website is overzichtelijk dus kon snel beslissen; toen ik nog een vraag had kon ik ook gelijk iemand van de klantenservice aan de telefoon krijgen die me goed en vriendelijk geholpen heeft. De levering zelf ging top omdat je kan kiezen welke dag ze komen, en vervolgens houden ze je op de hoogte van het tijdstip. Deze was ook heel stipt gelukkig. Ook via de mail reageren ze heel snel. De 2 mannen die de wasmachine kwamen leveren waren heel professioneel en vriendelijk, had nog een laatste vraag erover en ze hebben me daarbij heel goed geholpen dus kan niet anders dan helemaal tevreden erover zijn! Ze nemen net dat extra stapje, wat heel erg fijn is en waardoor ik in de toekomst hier zal blijven bestellen. Happy customer 😄!

Wim Faber 15-04-2022

Alles,van begin tot en met bezorging, verlopen volgens afspraak. Zeer Behulpzame bezorger.

Ronaldbommel 15-04-2022

Goed en betrouwbaar bedrijf met medewerkers die weten waar ze over praten.
Daarnaast hebben ze scherpe prijzen met aantrekkelijke kortingen.

Am van Kan 15-04-2022

Zeer goed en vriendelijk geholpen in het Fore Park
Koop,graag bij jullie of halen het klein goed op in Zoeterwoude Rijndijk

Jeanet 15-04-2022

Zijn erg goed ontvangen en geholpen in de winkel in de Cruquise tevens is de bezorging goed verlopen en keurig afgeleverd
Hoop in de toekomst weer gebruik te kunnen maken van uw goede service en levering

Arjan 15-04-2022

Hele mooie oven besteld. Levering duurde wel even maar dat is met alle keuken apparatuur. Telefonische communicatie is prima en ook de bezorging is probleemloos verlopen.

M.A.Bruins 15-04-2022

Zeer efficiente afhandeling en betaling van de bestelling en zeer snelle (de volgende dag) bezorging.

Markarin 15-04-2022

Zeer correcte opvolging en snelle reactie met een nieuw voorstel wanneer bleek dat het apparaat niet voorradig was bij de leverancier en de beschikbaarheid nog niet gekend.

Tjitske van der Meer 15-04-2022

Etna kookplaat besteld in februari . Deze was niet op voorraad. Gebeld en kookplaat zou in april geleverd worden. Vorige week mail ontvangen dat de kookplaat weer op voorraad was en dat we een bezorgdatum konden kiezen. Kookplaat is deze week op de afgesproken datum netjes geleverd. Super service en betrouwbaar.

Rajiv Autar 15-04-2022

De wde shop prima werd snel en duidelijk geholpen levertijden waren goed.

Alleen de bezorgers hebben een grote kras op me nieuwe vloer gemaakt van me nieuwe woning.

Baal daar ernorm van.

WS 15-04-2022

Scherpe prijs, super snel geleverd en goed op de hoogte gehouden. Dat geeft rust en vertrouwen!