Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Lieke K 31-08-2021

Zeer snelle levering! Zelfs voor hetzelfde geld een model beter ontvangen doordat deze wel op voorraad was. Werd geleverd dag later door aardige bezorgers.

Jeroen vd hoef 31-08-2021

Vrijdag een Siemens koffiemachine besteld en keurig op de aangegeven bezorgdatum geleverd

Yolanda 31-08-2021

snelle levering wasmachine was vrijdagmiddag kapot zaterdag middag was de nieuwe er al . Keurige bezorgers hebben hem geïnstalleerd en de oude mee terug genomen.

Jurgen 31-08-2021

Goede shop met veel keus.
Lagere prijs dan concurrent en netjes volgende dag bezorgd.

Jammer dat de stekker van de combimagnetron van Etna te kort was en ik een verlengstuk moest gebruiken voor de installatie maar dat valt de winkel niet aan te rekenen.

peter 30-08-2021

prima (concurrerende) prijs, en je wordt goed op de hoogte gehouden op de dag van tijdstip levering .

Mies 30-08-2021

Ik ben super tevreden. Voor onze nieuwe keuken moest ik apparatuur hebben en waar andere winkels met moeilijke verhalen kwamen over leverproblemen dacht Bemmel & Kroon super goed mee en had ik binnen een week de apparaten keurig in huis staan. Een shoutout voor Sefa die alles aan de telefoon perfect geregeld heeft voor me. Ik zou ze dan ook zeker aanraden.

K 30-08-2021

Levering op het gewenste moment. Vakkundig geleverd en geïnstalleerd door de bezorgers. En dat tegen een schappelijke prijs.

Loek 30-08-2021

Het was vrij eenvoudig om vanuit Limburg voor onze zoon in Den Haag vanuit de website en chatbox snel een vakkundig advies te krijgen op basis van onze wensen en budget. Er werd steeds heel snel gereageerd. Zo kon vanuit het verre Zuiden snel een goede energiezuinige wasmachine besteld worden voor onze klimaatzoon! De rest van het proces verliep net zo makkelijk tot aan de levering vandaag. Sympathieke ondersteuning met veel aandacht voor de klant. Top. We zijn super tevreden. Dank!

Monique 30-08-2021

Bij het zoeken naar een goede koffiemachine ben ik op de site van Bemmel & Kroon terechtgekomen. De website was heel gebruiksvriendelijk, en de prijs van het gewenste apparaat helemaal top! Na de bestelling werd ik keurig op de hoogte gehouden van alle volgende stappen, en op de dag van aflevering kon perfect worden gevolgd wanneer de koerier kwam. Uiteraard moet het apparaat zijn kunnen nog bewijzen, maar Bemmel & Kroon heeft dat voor mij als bedrijf al dik gedaan!

Monique S. 30-08-2021

Wij werden goed en deskundig voorgelicht over een alternatief voor de door ons bestelde vaatwasmachine (niet snel leverbaar). Volgens afspraak werd ik een dag later nog eens gebeld met nog meer extra informatie. Bij de levering heeft de monteur een lastig probleem met een vastzittende plint keurig opgelost. Erg goede communicatie met ons als klant. Alle gesproken medewerkers waren bovendien zeer vriendelijk.

Peter 30-08-2021

Goede site, snelle levering, nette prijzen. Veel gangbare producten, niet altijd alles op voorraad, dus dat zou misschien een verbeterpuntje op de site kunnen zijn.

Kees Wijntjes 30-08-2021

Ondanks leveringsproblemen kun je een keuze maken uit een zeer groot aantal koelkasten. Goed voorgelicht en geholpen.

Fee 30-08-2021

Gisteravond de wasmachine besteld, vandaag keurig bezorgd, aangesloten én de oude meegenomen. Daarbij kregen we als verassing het nieuwere model tegen dezelfde prijs. Het tijdstip van bezorgen klopte precies met het doorgegeven tijdslot. Heel erg tevreden!

bas 30-08-2021

super snelle levering, goede prijs, vriendelijk personeel, strakke communicatie….helemaal top.

J. Bijlsma 30-08-2021

Snelle service en geduldige en goede uitleg. Levering vlot en plaatsing geweldig ondanks de 2 moeilijke trappen.

Schipper 30-08-2021

Via internet besteld en andere dag op zondag al geleverd. Dit is de tweede keer dat we iets besteld hebben en zijn zeer tevreden over de correcte afhandeling van de bestelling.

Inge Boer 30-08-2021

Overzichtelijk webshop. Gebruiksvriendelijk en snel. Snelle levering. Details rondom levering goed gecommuniceerd. Vriendelijke en kundige bezorgers.

Scheltjes 30-08-2021

Fijn geholpen in de winkel in Cruquius, dezelfde dag gebeld voor een installatie afspraak.
Keurige afhandeling bij het installeren, kortom zeer tevreden !

D. Westerhof 30-08-2021

Op vrijdag een wasmachine gekocht, deze bleek toch niet op voorraad te zijn. Levering wel mogelijk maar pas na 3 weken, dit duurde mij te lang. Ik heb zaterdag contact opgenomen via mail (snelle en nette racties) en telefoon. Bemmel en Kroon heeft een zeer goed alternatief geboden. Aangezien de was zich opstapelde werd het apparaat al op zondag gelevered en aangesloten door Dyna logic. Ik ben zeer onder de indruk van de service die is geleverd.

Koen 30-08-2021

Zeer snelle bezorging tegen een goede prijs. Het apparaat was goed in orde en de bezorger was vriendelijk.

Nancy 29-08-2021

Wij hebben voor de winkel gekozen voor de goede prijs van de koelkast die we graag wilden hebben. Zaterdag besteld en zondag gratis geleverd. Duidelijke tijdsaanduiding van bezorgen. Keurig op tijd bezorgd door 2 vriendelijke bezorgers. Bij uitpakken misten we een onderdeeltje maar dat is keurig verrekend. Wij zeggen top winkel, echte aanrader.

Muriel 29-08-2021

Er werd bezorgd op zondag. Erg fijn hoef je geen vrij te nemen. Goede informatie over hoe laat de aflevering plaats vindt. Eerst globaal en daarna steeds preciezer. Dan krijg je ook nog 20minuten voor aflevering een smsbericht.
Zo eenvoudig, maar erg fijn. Hoef je niet de hele tijd thuis af te wachten.
De plaatsing door de bezorging was prima en vriendelijk. Oude wasmachine en de verpakking van de nieuwe werd meegenomen.

Gilbert 29-08-2021

Zaterdagavond om 21.30 uur wasmachine besteld en zondag netjes afgeleverd door 2 vriendelijke mensen van Dyno logic. Machine direct aangesloten en tot nu toe al heel tevreden over de Bosch wau28p75nl.

A. Debipersad 29-08-2021

De shop ziet er goed uit. Er zijn veel artikelen netjes uitgestald in de showroom en zit een lift bij voor mensen die slecht ter been zijn, met veel parkeerplaatsen. Maar de klantvriendelijkheid van de verkoper is erg slecht.
Ik heb de pech gehad om de zelfde verkoper 2 keer te ontmoeten en beide keren was deze heer erg nors, erg onvriendelijk, had geen zijn om te praten of iets uit te leggen bij vragen. Als ik het zelfde magnetron ergens anders had gezien was ik niet terug geweest om dit bij B & K te kopen.

Ferry de Kruijff 29-08-2021

We hadden op korte termijn een nieuwe combimagnetron nodig en Bemmel en Kroon was de enige die de Whirlpool AMW 9604/IX de volgende dag al kon leveren. Ook telefonisch vriendelijk te woord gestaan. Prima service.