Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Marco 30-04-2021

Top bedrijf, aardige vlotte jongens met bezorging. Geen schades en een goeie uitleg.

Ber 30-04-2021

Na de bestelling direct een bevestiging. Ook om te laten plaatsen van de Beko vaatwasser netjes contact gehad. Helemaal blij mee. Alles netjes geïnstalleerd. Top top top. Bedankt voor de goede service.

Leo 30-04-2021

Na selectie van de wasmachine bleek Bemmel&Kroon de voordeligste keuze op dat moment. Na afronding bestelling leek het alsof de wasmachine conform ons doel de volgende dag geleverd zou worden (de oude was kapot). Na telefonisch contact met de klantenservice bleek echter dat het type nog besteld moest worden en dat navraag bij de leverancier zou worden gedaan. De volgende dag heeft dit geleid tot het aanbod van een vergelijkbaar maar duurder type dat wel op voorraad was. Het prijsverschil legde B&K bij uit eigen initiatief. De wasmachine is keurig volgens specificaties geleverd en geplaatst.
Kortom, goede ervaring, goede opvolging door klantenservice. Ervaren als bedrijf dat verantwoordelijkheid neemt voor niet op voorraad zijn en klant te helpen.

R. Jagesar 30-04-2021

Wij hadden de koelkast gisteren besteld. Deze werd echt de volgende dag vroeg in de ochtend bezorgd door hun eigen keurige personeel.
Zij hebben de koelkast zelfs tot in de keuken gebracht, terwijl de afspraak was tot in de hal. Dit was dus een mooie extra service. Ook gaven zij netjes aan dat de koelkast rechtop vervoerd was in de bus. Dus dat we 4 uur moesten wachten totdat we hem op het stopcontact aansloten. Wij hebben in totaal 7 uur gewacht voor de zekerheid, zodat we zeker wisten dat wij geen schade aan de compressor zouden veroorzaken. Ik kan van Bemmel & Kroon van harte aanbevelen. Daar zij mij waarschijnlijk een veel betere koelkast verkocht hadden dan het vorige Samsung model dat maar 7 jaar meeging. Nu hebben we namelijk een koelkast met dubbel koelcircuit voor een hele vriendelijke prijs.

Bert van stiphout 30-04-2021

Heb voor de schop gekozen vanwege de mooie en duidelijke site,daarbij was de.verkoper super vriendelijk en kon mij meteen vertellen dat mijn Combimagnatron leverbaar is ,daarbij bij aflevering contactloos betalen ,ook mijn petje af voor de bezorgers mooi op tijd vriendelijk en behulpzaam,
Nu nog een afzuigkap dan heb ik alles weer nieuw ,bedankt Bemmel en Kroon tot de volgende x ;-))

Martin 30-04-2021

Overzichtelijke shop. Uitnodigend, voordelig!!
Bezorging uitstekend, vriendelijke mensen, goede service.
Bij een volgende aanschaf klop ik zeker weer bij jullie aan!!;

Ian 30-04-2021

Ik heb een gaskookplaat besteld inclusief installatie. De medewerker van de winkel heeft ervoor gezorgd dat er op passende manier door de installateur met mij een afspraak kon worden gemaakt voor de installatie. Deze is keurig verlopen en de gaskookplaat bevalt uitstekend.

Jeannette Cohen 30-04-2021

Bestelling, wasdroger, online gedaan, bevalt goed. Levering was uitmuntend, snel en heel goed.
Wasdroger nog niet gebruikt maar ga er vanuit dat het goed zal bevallen, vorige ook bij Bemmel en Kroon gekocht

Leo vanB 30-04-2021

In verband meteen defect aan onze pas vijf jaar oude wasdroger, wilden we een nieuw apparaat. Dit zou de 'beste keus' moeten worden uit een recent onderzoek van de Consumentenbond. Hoewel dit apparaat, een Bosch, nog op de internetsite van Bemmel en Kroon stond, was 'ie niet meer te leveren. Na enig discussie konden we de opvolger van de 'beste keus' aanschaffen voor de prijs van de 'beste keus'. Dit gesprek en de voorlichting over de opvolger verliepen correct, prettig en snel.

Het apparaat werd al de volgende ochtend geleverd (gratis) en geplaatst en aangesloten (tegen geringe vergoeding). Enige kanttekening hierbij was, dat in een bevestigingsmail van de aankoop werd aangegeven dat uiterlijk om 21.00 uur van de avond voor de overeengekomen dag van levering, een meer precies tijdslot zou worden vermeld van de levering. Die email ontvingen we pas om 01.00 uur 's nachts. Levering en plaatsing gebeurde door twee nette, vriendelijke, heren en was in 10 minuten klaar.

Pim 30-04-2021

Goede webwinkel met een groot assortiment, scherpe prijzen en snelle levering. Al meerdere bestellingen gedaan.

Jeffrey 29-04-2021

Eerst kochten we een keuken voorbijzie zoon. Vervolgens zochten we een combimagnetron voor mijn ouders. Bij vorige bezoek was het overduidelijk Bemmel en Kroon heeft alles tegen zeer scherpe tarieven, nergens op het internet goedkoper te vinden.

Ide van der Geest 29-04-2021

Dit was mijn eerste kennis making met dit bedrijf. Ik kan niet anders zeggen dat het helemaal top is. Zowel in communicatie als mede, de snelheid en duidelijkheid. Direct nadat ik mijn bestelling had geplaatst, kreeg ik de orderbevestiging ( met telefoonnummer en mail adres) van Bemmel& Kroon ) met hierbij een uitgebreide omschrijving van mijn product in de mailbox. Zondag middag besteld en woensdag al bezorgd en aangesloten helemaal Top.

Ella Vroege 29-04-2021

Super! Veel keus en een super snelle levering, iedere webshop zegt morgen in huis tot je besteld dan duurt het ineens 3 dagen . Wij zijn heel blij dat we jullie gevonden hebben 👌👌

Hans Boting 29-04-2021

Fijne zaak waar vakmensen werken. Duidelijk met afspraak maken voor montage en niet onbelangrijk afspraken nakomen.

Annelies van der zalm 29-04-2021

Hallo
Ik zeer tevreden over de aflevering.
Mooi op de hoogte gehouden over de tijd van bezorgen
Zeer tevreden

Youssef Boumasmoud 29-04-2021

Zeer goede service en hele vriendelijke en behulpzame koeriers! Zeker een aanrader voor toekomstige bestellingen!

W Geldof 29-04-2021

8 april deden wij een bestelling van een wasmachine via hun site, en 2 dagen later kon er al geleverd worden. De bezorging was via track & trace goed te volgen en de bezorgers waren ook heel behulpzaam en alles verliep naar wens. De wasmachine is een AEG L6FBN6862 die prima wast en bijna geruisloos is. Wij zijn heel tevreden over onze aankoop en bedanken ook de medewerker die ons hierbij heeft geholpen via de klantenservice. Top service!

HenkH 28-04-2021

Abusiefelijk had ik dubbel betaald.
Ik kreeg binnen de kortste keer
het teveel betaalde terug !
Toch fantastisch !

Marcel 28-04-2021

We zijn zeer tevreden over Bemmel en kroon.
Ze zijn klant vriendelijk en hebben goed service.
Hebben al 2 apparaten daar gekocht.

M jansen 28-04-2021

Klantvriendelijke site en bij tel vragen snel, volledig en prettig geholpen

Sjef 28-04-2021

Gekozen voor Bemmel & Kroon
De prijs werd overal en dan bedoek ik ook overal duurder alleen had Bemmel & Kroon de prijs nog niet aangepast
Ze hebben hem keurig geleverd voor de lagere prijs

EddyBMW 28-04-2021

Gemakkelijke website, breed assortiment, goede prijs/kwaliteitsverhouding, snelle levering.

Naomi 27-04-2021

Zeer snelle levering, een dag na bestelde datum de vaatwasser geleverd gekregen. Deze webwinkel was het goedkoopst, vergeleken met andere webwinkels. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. Communicatie verliep prima via de trackcode kon ik precies zien wanneer er geleverd zou worden en vlak voor de levering werd er nog een SMS gestuurd

Henk 27-04-2021

Onze wasmachine ging de dag voor Koningsdag kapot. ‘s Avonds om 20:30u nog contact gehad met de klantenservice om te vragen of de gewenste wasmachine nog op voorraad was en wanneer deze eventueel bezorgd kon worden. De vriendelijke medewerker gaf aan dat de wasmachine op voorraad was en dat deze op Koningsdag bezorgd kon worden. Conform toezegging hebben zojuist 3 zeer vriendelijke bezorgers onze wasmachine naar de tweede verdieping getild, de oude wasmachine meegenomen en ook de verpakkingsmaterialen. Duidelijke communicatie, afspraak=afspraak en vriendelijke bezorgers.

Sem 27-04-2021

Duidelijke site met goeie product informatie.
Snelle levering. Vaatwasser is top.