Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Catharina 06-04-2022

Jaren lang ging ik naar de winkel in Leidschendam voor de perfecte hulp. Als sinds 1970 ben klant. Nu koopt met niet jaarlijks witgoed, en omdat men nu heel rustig en op je gemak alles op de websites kan vergelijken bestel ik ook al weer vele jaren via de website. Bezorging perfect mooi op tijd zoals ik van hun gewend ben. Ook petje af voor de vriendelijke en beleefde bezorgers. VAN BEMMEL EN KROON IS TOP, EN OOK DE VOORDELIGSTE!!!

Petra ten Vaarwerk 06-04-2022

Goede uitleg bij vragen tijdens telefonisch contact, heel behulpzaam én vriendelijk. Alles bij elkaar heel tevreden en zou zeker weér iets bestellen

B van Rixel 06-04-2022

We kregen beleefde en vriendelijke mannen aan de deur. De magnetron werd netjes in de keuken gezet.

H van Baalen 06-04-2022

Op de website van Bemmel&Kroon een duidelijke omschrijving van het apparaat (kookplaat Siemens 1 fase). Veel foto's en een schappelijke prijs.
Pico bello bezorging.

Willem 06-04-2022

webshop en service in orde. Communicatie kan en moet echt veel beter. Onze vaatwasser had door onvoorziene omstandigheden een levertijd van meer dan 3 maanden maar geen enkele info over de status als ik daar niet zelf om vroeg

John v R. 06-04-2022

Inbouw koelkast Liebherr IRBD 5150-20 besteld. Bestelling en levering is prima verlopen. De uitbouw oude koelkast en inbouw nieuwe koelkast is netjes en goed verricht. De koelkast is zeer mooi en goed product.

Bas 06-04-2022

Prima prijs en zeer snel geleverd
Siemens vaatwasser
hoop er heel lang plezier van te hebben

Michael 05-04-2022

Fantastische samsung combi oven besteld.
Levering was sneller dan ik verwachte zat echter een deuk in de verdeel plaat met 1 belletje geregeld super service.

Ella 05-04-2022

Bemmel Cruqius vwrdient een pluim.Prima service en vriendelijk personeel.Snelle levering,nette winkel

Fam. Van Berkum 05-04-2022

Maandag 4 april firma Bemmel en Kroon gebeld voor informatie voor luchtafvoer wasdroger van AEG.
Onze oude wasdroger was op na 18 jaar trouwe dienst. De verkoper van Bemmel en Kroon heeft prima informatie gegeven op mijn vragen en besloten dat wij een AEG luchtafvoer wasdroger bebestellen online. Met order nummer BKL 1081110 is vandaag de wasdroger geleverd en geïnstalleerd op de 2e verdieping van ons huis en is de oude wasdroger meegenomen.
Prima medewerkers die dit hebben gedaan, complimenten. Bemmel & Kroon in Cruquius hartelijke dank en complimenten voor zeer snelle bezorging en aflevering.

André Verschuren 05-04-2022

Mijn dochter heeft me B&K aangeraden en roemde hun service
Ik kan dat alleen maar bevestigen en raad iedereen aan op B&K in hun overwegingen op te nemen bij het overwegen van een leverancier

Karin 04-04-2022

De site was erg duidelijk, kon er makkelijk en overzichtelijk de beschrijving van de producten vinden. De medewerkers erg correct en verstand van zaken. Niet opdringerig, ik mocht er rustig over nadenken.
Ze antwoorden snel op de mail, en belden netjes terug om vragen te beantwoorden. Ze dachten mee.
Ze adviseerden op een eerlijke manier.
Omdat veel niet leverbaar is bij diverse leveranciers zochten ze alternatieve producten met dezelfde capaciteiten. En prijsklasse.
Ook hun eigen 5 jarige garantie is een extra service die we erbij hebben genomen.
Ik zal dit bedrijf dan echt aanbevelen.
Prijs technisch erg goed en levering super.
Ook de levering door de chauffeurs ging erg prettig. Betaling door Ideal was handig.
Echt super tevreden over dit bedrijf en communicatie, we zijn echt blij met onze nieuwe aankopen.

Alma Jenner 04-04-2022

Contact telefonisch was goed. Website werkte goed. Levering lukte niet op afgesproken dag. Communicatie met vervoersbedrijf haperde.

J.Zwaan 04-04-2022

Mijn wasmachine waste niet zo goed meer. Gezocht op de site van Beko. vond een mooie wasmachine en werd daarna doorgeschakeld naar de verkopende winkels. Daar stond ook de naam Bemmel&Kroon in vergeleken met de de bekende winkel.
Bemmel&Kroon had een hele goede aanbieding. Zondagavond besteld dat ging vrij eenvoudig meteen ook een bevestiging via de e-mail. Maandagmiddag werd hij bezorgd en geïnstalleerd door het koeriersbedrijf. Je koop niet elk jaar een nieuwe wasmachine maar ik heb er wel een winkel bijgekregen die ook dezelfde of betere service bied dan de de winkels die bij me bekend zijn. Aankoop, bevestiging bezorging dik in orde. Het is altijd een gok om bij een onbekende winkel te bestellen. De gok heeft prima uitgepakt en de wasmachine is een pronkstuk,

Tetelepta 04-04-2022

Nieuwe Siemens wasmachine gekocht op zondag middag welke maandag ochtend geleverd werd voor 150 euro minder dan andere winkels. Heel tevreden!

Roland 04-04-2022

Heb vandaag mijn nieuwe wasmachine geleverd gekregen. Deze heb ik aangeschaft bij Bemmel & Kroon online. Vind het een fijne en overzichtelijk site waar je makkelijk je product kunt vinden en scherpe prijzen heeft, en snel bezorgd kan worden.Over de bezorging ben ik ook zeer tevreden vriendelijke en niks is teveel als je iets vraagt.

Massie 04-04-2022

Er was een leuke aanbieding van Samsung dus een wasmachine gekocht. Echt super vriendelijke mannen die de machine tot op zolder brachten en ook nog netjes aansloten. Helemaal super.

Lonneke 04-04-2022

Via consumentenbond bij Bemmel & Kroon terechtgekomen. Laagste prijs en supersnelle levering. Via mail en sms houden ze je op de hoogte van levertijd. De mannen hebben de oude droger meegenomen van zolder en de nieuwe netjes geplaatst. Helemaal tevreden!

Paul Schmidt 04-04-2022

Prima site. Wij kochten een vaatwasser inclusief montage bij ons thuis. De oude was stuk. Pas na betaling nam het montagebedrijf contact op en bleek de wachttijd voor plaatsing 4 weken te zijn. Dit had van te voren gemelde moeten worden, dan had ik eerst verder kunnen kijken. Het plaatsen van de vaatwasser is verder heel netjes gedaan.

Ted 04-04-2022

Witgoed hebben wij altijd al bij Bemmel &Kroon gekocht. Nu ook weer. Ditmaal een wasmachine. We werden weer geholpen door dezelfde man die 11 jaar geleden ons geholpen had. De wasmachine werd keurig op tijd en netjes geïnstalleerd door hele nette bezorgers. De oude wasmachine werd weer meegenomen. Al met al, top geregeld.

Ingrid van der Schoor 04-04-2022

Ordernummer: BKI1078596. Ik heb via Kieskeurig gezocht naar een goede wasmachine. Bovenaan de lijst stond de Siemens
WM14N075NL. Ik heb de specificaties goed doorgelezen en deze voldeden aan mijn verwachting, voor zowel de prestaties als de prijs. Zaterdagavond besteld bij Bemmel & Kroon en zondagmiddag al geleverd! Vriendelijke monteurs die geholpen hebben en de wasmachine ook goed waterpas gezet hebben. De wasmachine zelf is geweldig. Je hoort deze nauwelijks, niet met wassen en ook niet met centrifugeren. Makkelijk te bedienen. En, het belangrijkste, schone was!

Jos van Kempen 04-04-2022

Telefonisch besteld en ze hebben waargemaakt wat ze hebben beloofd. Levering de volgende dag en keurig geïnformeerd over de tijd.

Maikel 03-04-2022

Snelle en uitstekende service zaterdag besteld en zondag al geleverd. Al eerder wat gekocht van ze en wederom tevreden.

P.c.t.Mollers 03-04-2022

Wel teleur gesteld. Ik heb nog gevraagd of er korting op zat, omdat ik daar een mail van had gekregen maar de verkoper zei dat de inductieplaat van siemens al een scherpe prijs had, aangezien ik al een gasstel, afzuigkap, combimagnetron, koelkast, wasmachine, droger, van siemens en een stofzuiger van miele aangeschaft heb vanaf 2020.

L 03-04-2022

We hebben vandaag bij Bemmel en kroon onze mooie koelkast mogen ontvangen, we zijn er supertevreden over duidelijke communicatie en een hele makkelijke en duidelijke track en tracecode waardoor we ook zelf een planning kunnen maken,zeker op een zondag wat ook Top is natuurlijk en zeker niet te vergeten een hele vriendelijke chauffeur die zeer behulpzaam is,we hebben al diverse artikelen besteld bij Bemmel&kroon en dat blijven we doen😉