Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Lau Hanno 15-06-2022

Zeer goede verkoop-klantvriendelijk-komt gedane afspraken uitstekend na-snelle en correcte levering. Ik beveel iedereen dit bedrijf aan. Voor mij een 10.

Peter 15-06-2022

Fijn geholpen in de winkel, door personeel, wat weet, waar het over gaat. Gaf goeie tips.
Volgens afspraak optijd geleverd en geïnstalleerd.
Alle verpakking etc. netjes opgeruimd.
Kortom, een aanrader.

Karel Zwaans 15-06-2022

We hadden al eerder kennis gemaakt met B&K en waren over de service uiterst tevreden, Ook nu weer keurige aflevering tot onze volle tevredenheid, ook qua prijs een aanbeveling.

GJ Kuijpers 15-06-2022

Makkelijk bestellen van een leuke aanbieding. snel en op tijd geleverd. Vakkundig geïnstalleerd.

Smeets 14-06-2022

Uitstekend informatie, duidelijk in mail mbt levering. tijdstip en levertijd, order BKI1098233, Apparaat was niet op voorraad , maar dit werd duidelijk in mail vermeld. Het bestelde artikel had duidelijke specificatie en foto's op de site. Op deze manier is het prettig om via een webwinkel te bestellen

A.M. 14-06-2022

Ik ben zeer goed geholpen bij het maken van de juiste keuze voor mijn koelkast. De inbouw was perfect. Vlot, vakkundig en snel. Ook bij prijsvergelijking was Bemmel en Kroon het voordeligst. Een aanrader voor al uw huishoudelijke apparatuur.

Jet 14-06-2022

Makkelijk te bestellen
Snelle levering
Echt top !
Super blij met mijn nieuwe stofzuiger

Katerina 14-06-2022

Clear communication in shop and online, very friendly, quick delivery and inhalation. Recommend!

Rob 14-06-2022

Zeer duidelijke website met ruime informatie over de artikelen die besteld kunnen worden. Makkelijk in gebruik, de site wijst zich vanzelf. Concurrerende prijzen tov andere webwinkels.
Makkelijk om in contact te komen met de fysieke winkel bv om een leverdatum af te spreken die jou uitkomt.

henk smit 14-06-2022

Shop was de goedkoopste, overzichtelijke site, gemakkelijke bestelprocedure en de aflevering gebeurde zeer correct: bezorgers zijn op afgesproken tijd, uiterst vriendelijk en heel service gericht!

MarcelUitSneek 14-06-2022

We waren op zoek naar een goede Miele wasdroger en zijn bij Bemmel & Kroon geslaagd. De prijs voor onze droger was - in vergelijking met andere websites en fysieke winkels - bij B&K het goedkoopste. Op zondag besteld, op maandag afgeleverd, geïnstalleerd en getest door 2 vriendelijke en deskundige chauffeurs van Dynalogic. We zijn prima tevreden over de service!

Rik Hofman 14-06-2022

De wasdroger is gekocht in de zaak bij Bemmel en Kroon in Zoeterwoude Rijndijk. Werden op een professionele wijze te woord gestaan en er werd ons de tijd gegund om een keuze te maken.
Voor- en nadelen van verschillende apparaten werd uitgelegd, aan ons werd de keus gelaten welk apparaat zou worden gekocht.
Aflevering kon snel geregeld worden.
Bij aflevering was het voor de chauffeur niet geheel duidelijk wat hij moest doen, maar uiteindelijk heeft hij het oude apparaat meegenomen zoals van te voren was afgesproken. De chauffeur kon echter geen uitleg over het apparaat geven

Pfp 13-06-2022

Snelle levering maar bezorging niet volgens verwachting. Brengen vrieskast niet naar kelder en oude niet meegenomen

Kezan 13-06-2022

Product precies zoals omschreven en verwacht. Laagste prijs plus actie-korting is mooi meegenomen!
Afleveren en plaatsen werd zorgvuldig gedaan. Precies op de tijd zoals door "bezorger" aangegeven

Luc 13-06-2022

Goede service, ook levering was prima en zoals afgesproken. Zeker aan te raden.

Jolanda 13-06-2022

Al vaker besteld bij Van Bemmel&Kroon. Nu een Beko wasdroger besteld. (order BKI1098990) Site met duidelijke informatie en mooie actie met 5 jaar Beko garantie. De levering is duidelijke gecommuniceerd en kwam keurig op tijd!
Voor herhaling bij volgende aankoop!

JGoddijn 13-06-2022

Heb al 2 x iets gekocht hier. Een inductie plaat ca. 2 jaar geleden en met mijn herinnering aan de gunstige prijs daarvoor maar weer voor Bemmel en Kroon gekozen.
Prima aankoopbedrag weer gekregen voor mijn koel-vrieskast van ATAG.

Contact liep heel vlot en duidelijk.

Gekozen voor laten inbouwen.
Daarvoor gebruiken ze AJTec
Ook prima verlopen.

Zal zeker een volgende keer weer voor Bemmel en Kroon kiezen.

Cor 13-06-2022

Duidelijke informatie omtrent producten.
Beste prijs, levering en service.
Niet verder zoeken: bij Bemmelenkroon order boeken!!

Kimberly 13-06-2022

Heel goed geholpen. Duidelijke informatie en goed advies over welke vaatwasser werd aangeraden. Levering kon ook supersnel en in dit geval was het ook de laagste prijs, dus laagste prijs garantie klopte ook helemaal.

Willy 13-06-2022

Ik heb gekozen voor deze shop omdat hij een zeer ruime keus heeft en zeker niet de duurste is.

J.a.j.Schalkwijk 13-06-2022

Super Fijne winkel/ shop,,makkelijk zoeken en als je nog vragen hebt en je belt wordt je uiterst vriendelijk te woord gestaan. Levering is top en de communicatie hierover is super,
Kortom een winkel waar wij zeker terug gaan komen.dikke pluim,,👍👍👍👍

Marianne 13-06-2022

Naar de winkel geweest en het product daar bekeken. De verkoper heeft ons goed geadviseerd over de verschillende merken en modellen. De levering liep volgens afspraak. De monteur heeft de koelkast deskundig geïnstalleerd. De prijs was zonder meer scherp. Kortom alles goed verlopen.

Marielle 13-06-2022

Goede shop! Snelle bezorging en op precies de doorgegeven tijd staat de bezorger voor de deur! 👍

Frances de Koning 13-06-2022

Ik ben zeeeer tevreden over Bemmel en Kroon, goede service erg vriendelijk zowel in de winkel en online, en altijd de goedkoopste ook al zoek ik of het nog goedkoper kan, maar dan kom ik steeds weer bij hun uit, zelfs als er prijsverschil is krijg je het retour gestort op je rekening!! Bezorging op tijd en hulpvaardig als je zelf je product komt ophalen.
Al meerdere keren producten bij deze online shop/winkel aangeschaft

Ad Koch 13-06-2022

Bijzonder vriendelijke en deskundige medewerkers. Goeie prijzen en dito service (dat weet ik van eerdere aanschaffen).
Zeer snel en accuraat.