Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Bert 09-08-2021

Snelle bestelling en snel geleverd. Goede prijs voor de producten en prima service.

van der bijl 09-08-2021

Ben goed geholpen men had deskundigheid ben zeer tevreden ,misschien later nog eens bij Bemme&Kroon bestellen heb goede ervaring

kookplein 09-08-2021

Het product voldeed aan de verwachtingen. De levering was conform de afspraak en de heren waren erg vriendelijk.

Piet 09-08-2021

Een voor mij tot mijn aankoop onbekende webshop. Uiteindelijk gekozen voor Bemmel & Kroon doordat het fornuis wat ik wilde hebben bij hun veel goedkoper was dan elders.
Bezorging was verder prima, tot op letterlijk de minuut op tijd geleverd. Het sms'je dat men bijna in de buurt is was helemaal top.

Telefonisch had ik gevraagd of men het oude fornuis zou meenemen. Hier werd bevestigend op geantwoord. Wat men niet melde is dat men het nieuwe fornuis bij de drempel van de voordeur zou achterlaten en de oude ook van de drempel zou meenemen tenzij ik een extra service had geselecteerd.

De bezorgers waren gelukkig toch zo vriendelijk om het nieuwe fornuis in de keuken te zetten en het oude fornuis weer mee te nemen. Was mij dit van te voren verteld dan had ik de extra service gewoon geselecteerd. Die paar tientjes meer boeit me niet voor het ongemak die er daarmee wordt bespaard voor al met mijn slechte rug.

Al met al, een 10+ voor de bezorgers en een 9 voor het advies van Bemmel & Kroon.

Jan 09-08-2021

Site is helder en gebruikers vriendelijk. Eenvoudig te bestellen (na vergelijking) en volgende dag geleverd.
Bestelde model (wasdroger) was niet meer leverbaar maar ontving een iets duurder en recenter model.
Dat ik geen tien geef is te wijten aan de volgende 2 punten :
- Het alternatieve product heeft een deur met vaste draairichting, gelukkig kwam dat goed uit maar vind dat B&K dat had moeten checken met mij. Het origineel bestelde product had een deur met verstelbare draairichting.
- Er moet meer nadruk gelegd worden op de gewenste situatie voor aansluiten van het product. Nu bleek aansluiten niet mogelijk vanwege moeilijk bereikbare afvoer/stopcontact. Nu hab ik alsnog het apparaat zelf moeten plaatsen en aansluiten. Jammer en eenvoudig te voorkomen door dat van te voren in "bullitpoints" te vermelden en niet alleen ergens in de tekst.

Laura Verburg 09-08-2021

Na een slechte levering en dus annulering bij een ander bedrijf, via kieskeurig Bemmel en Kroon gevonden die dezelfde Amerikaanse koelkast verkochten voor dezelfde prijs.
Na de bestelling geplaatst te hebben kreeg ik snel een mail (allemaal op zondag) dat de koelkast niet meer te leveren is. Ik kreeg een nieuwe, duurdere koelkast aangeboden voor dezelfde prijs.
En een dag later netjes geleverd.
Hele goede service dus. Een tevreden klant!

Wasmachine 09-08-2021

Gisteren besteld en vandaag al afgeleverd ( ordernummer - BKI1005339). Voor de deur werd al het plastic verwijderd en kon de tocht naar boven beginnen. De zeer vriendelijke heren hadden wel 2 trappen te overwinnen maar met vereende krachten werd de wasmachine naar boven gebracht. De oude wasmachine van zijn plek gehaald zodat deze kon plaats maken voor de nieuwe wasmachine. Direct vakkundig aangesloten, waterpas gezet en het aller eerste was programma werd voor mij aangezet.
Meer dan een toplevering en bovenal ben ik blij dat waar ik gisteren verplicht was te stoppen, weer verder nu te kunnen met het wassen ;-)

Mieke 09-08-2021

Een hele fijne winkel, goedkoper adres kon ik niet vinden, supersnel geleverd en keurig op tijd, een ander apparaat dat ik wilde hebben was voorlopig niet leverbaar, er werd mij keurig een alternatief voor dezelfde prijs aangeboden

Dirk/Rita 09-08-2021

De aankoop van de combi magnetron van Whirlpool verliep bijzonder eenvoudig en goed.
Na betaling werd alles vlot online geregeld om het materiaal te leveren.
Je wordt update gehouden met mails en sms-jes voor de levering.
De levering verliep ook prima en het oude toestel werd zonder probleem meegegeven.
Prima service. Deze winkel was ons onbekend, maar is na deze aankoop zeker niet onbemind.
Wanneer we in de toekomst nog iets nodig hebben van elektro zullen we zeker bij Bemmel&Kroon zoeken.
Lage prijzen, prima werkwijze!!!

Myrchelle 09-08-2021

Omdat de keukenleverancier niet op tijd de apparatuur kon leveren ineens op zoek moeten gaan naar Siemens apparatuur.
Bemmel & Kroon had zowaar de, nergens anders leverbare, vaatwasser *toch wel fijn met 2 pubers in huis* en een vriezer op voorraad.
Over de levering van de stoomoven en koelkast waren ze eerlijk. Wat een verademing was na alle vage "het komt goed"-uitspraken van andere verkopers.
Hiervoor blijf ik nu gewoon de vinger aan de pols houden. En vertrouw ik op de eerlijkheid van Bemmel & Kroon.

Uitlevering ging heel snel!
's Avonds aangegeven de order BKI1001115 asap te willen ontvangen, de volgende dag was de levering. Er zitten blijkbaar 24/7 mensen op kantoor om snel te kunnen reageren! Heerlijk!!!

Zomaariemand 09-08-2021

Fijne winkel: foutje gemaakt bij bestelling, telefonisch contact opgenomen en foutje werd direct hersteld. Product werd op afgesproken tijdstip afgeleverd en het oude product werd netjes meegenomen. Enige probleem: het ging om een grote vrieskast die zonder verpakking wel maar met verpakking niet door de deur paste. En de bezorgers mochten pas uitpakken als het product op zijn plek stond. Dat wist ik niet. Dus hebben we de kast maar zelf op zijn plek gezet. Wel jammer van de extra kosten voor plaatsing die we hadden betaald.

Pascale 09-08-2021

Binnen een dag geleverd, alles prima in orde. Erg tevreden met mijn aankoop

Frank Vianen 09-08-2021

Had een vraag over het produkt en de leveringsvoorwaarden, goed meegenomen in het traject.
Duidelijke stappen en die ook gerealiseerd. Winkel is goed in control en komt de afspraken goed na.

Jay 08-08-2021

Bemmel en Kroon hielp buitengewoon goed bij de selectie welk type (Siemens of Bosch) wasmachine het werd. Het aspect en nut van een goede Aquastop (op types met een typenummer dat eindigt op een 5) werd helder uitgelegd. Ze waren op diverse types al zeer concurrerend maar hadden daarnaast op een aantal modellen nog een zomerkorting van €25 of €50,- die ik mooi mee kon pakken.
Ze werken met Dynalogic voor de verzending. 2 stevige kerels brachten de nieuwe machine van 80 kg zonder aarzelen naar de 2e verdieping, haalden daar de droger van de oude machine af en zetten die beiden aan de kant, sloten de nieuwe volledig aan en starten een proefprogramma op. Daarna plaatsten ze mijn droger er weer op en waren ongeveer een kwartier na aankomst weer vertrokken mèt het kapotte apparaat.
Vrijdagavond rond 20:30 nog even met B + K gebeld, na 21:00 besteld en de volgende ochtend al geplaatst en aan het draaien - ik word daar blij van!
Daarnaast heb ik nog nooit een beter transportbedrijf ontmoet qua communicatie - ook in mijn werk niet. Ze beginnen met een window van 3 uur en in de loop van de uren wordt dat steeds nauwkeuriger door updates. 20 minuten voor aankomst kreeg ik een laatste SMS met "om 10:50 komt uw zending aan". Steeds wordt de verwachting nog iets door ze overtroffen - net voor die tijd kwamen de mannen de hoek om. Aan het eind foto's van de oplevering maken, waarna ik een mail van Bemmel en Kroon kreeg dat er geleverd was. Helemaal top en een waterdicht systeem dat ook aan de kwaliteitsuitstraling van Bemmel en Kroon bijdraagt!
De machine, een relatief erg scherp geprijsde Siemens WM6HXM75NL, draaide in 2 dagen de eerste 6 wasjes perfect weg en is echt zeer opvallend stil, zelfs tijdens centrifugeren. Wel vind ik de grote programma's die ik draai lang duren en het aansluiten van de HomeConnect functie is wat lastiger dan verwacht: hij staat nog op een "demo"-stand. Maar eens een belletje aan wagen anders. Maar top machine van een top producent, leverancier en logistiek dienstverlener. Aanbevolen!!!

Ria 08-08-2021

Paar weken geleden heb ik (84) een tafelmodel vrieskast gekocht. Op vrijdag geleverd en binnen een week wilde ik 'm omruilen voor een ander. Maar daar wilde de verkoper niets van weten; is al gebruikt en kan niet omgeruild worden, terwijl hij de vrieskast niet heeft gezien en deze nog niet in gebruik was genomen. Tot nu toe tevreden over B&K Den Haag, maar na deze ervaring met een verkoper die waarschijnlijk met z'n verkeerde been uit bed is gestapt en mij aanspreekt met mevrouwtje, kom ik niet meer terug.

d´n onze 08-08-2021

Aangezien een andere online aanbieder zich niet aan de gemaakte afspraken hield, moest ik op zoek naar een vervanger.
Via Kieskeurig kwam ik op deze site.
Het product werd netjes volgens afspraak geleverd.
Zeer tevreden.

Kees akker 08-08-2021

Snel geregeld, goed advies, kundige installateur en alles conform afspraak.

helena 08-08-2021

Ik koop al jaren bij Bemmel & Kroon en het is een fijne winkel, beleefd en vakbekwaam.

Meerstadt 08-08-2021

Bij Bemmel & Kroon (Den Haag) een Siemens inbouwvaatwasser gekocht omdat wij daar altijd goede informatie krijgen en zij erg goede service verlenen, aantrekkelijke prijzen en voorraad hebben. Dit was voor ons na goed onderzoek WEER de beste keuze om bij Bemmel & Kroon ons aankoop te doen. De vaatwasser is netjes en op tijd afgeleverd. Vaatwasser werkt perfect. Bemmel & Kroon staat voor ons op Nr:1 en zullen wederom ons volgende aankoop weer voor Bemmel & Kroon kiezen!!!

W. van de Pol 08-08-2021

Duidelijke site, goede prijs/kwaliteit verhouding, makkelijke afhandeling, snelle levering!

Maikel 08-08-2021

Ik heb inductiekookplaat van pelgrim gekocht. Moest bellen voor de prijs. Prijs was scherp, niet de goedkoopste maar kan wel meteen leveren. Telefonisch alles rond gemaakt. Volgende dag meteen geleverd. Echt aanrader

Kaoutar 08-08-2021

Wat een geweldige site!!!!! Eergisteren een bestelling geplaatst voor 22:00 en de volgende dag geleverd! Het was een verjaardagscadeau die last minute besteld was 🤦🏻‍♀️ Maar dankzij de snelle levering toch op tijd!!!!!! Dank dank dank daarvoor! Je leest heel vaak op sites voor een bepaalde tijd besteld de volgende dag in huis! Maar dat klopt vaak niet! Bij Bemmel en Kroon dus zeker wel!!!!!!
Eindstand een hele blije jarige!!!!
Order nummer BKI1004883

Peter 08-08-2021

Eerste klasse ... van bestelling to levering en Installatie van mijn LG Amerikaanse Koel-vries-combinatie !!

Ten strengste Aanbevolen!!

Peter

R. Dakar 07-08-2021

Niet mijn eerste koop bij Bemmel&Kroon , net als vorige keers zijn ze super klantgericht, hulpvaardig en bovendien ook voordelig qua prijs.

J.S 07-08-2021

snelle levering telefonisch goed bereikbaar voor vragen.
Zijn duidelijk en correct in reageren.