Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Anouk 05-11-2021

Via Consumentenbondtest wasmachine WM14N005 uitgezocht en besteld bij Bemmel en Kroon. Daarna in zelfde consumentengids gelezen dat ze vaak een andere machine leveren. Goed op de factuur gelet: daar stond het goede typenr op. Blijkbaar is daarna een mail gestuurd dat het gewenste toestel uitverkocht is en niet meer op voorraad komt en dat daarom een ander, duurder typenummer geleverd wordt.
Maar op de site staat mijn gewenste typenummer nog gewoon op leverbaar voor hetzelfde bedrag als het nu geleverde typenummer WN14N075NL….ik voel me opgelicht…

Bob 05-11-2021

Zeer goed afgehandeld, snel en goed bezorgd, nette website met goede uitleg van de aangeboden producten

Koekje 05-11-2021

De klantenservice is goed bereikbaar en beantwoord vragen per mail binnen een uur.
De prijzen zijn scherp en het assortiment reuze.
Levering ook prima geregeld.
Een aanrader!

Mark 05-11-2021

Makkelijk kiezen en snelle en goede bezorging. Op zondag ging onze vaatwasser kapot, op maandag al een nieuwe in huis. De oude keurig meegenomen.

Sander 04-11-2021

Op basis van de testen bij de Consumentenbond een wasmachine en een condens droger uitgekozen. Bij Bemmel en Kroon waren deze vervolgens het meest goedkoop.
De klantenservice reageert ontzettend snel op emails, zelfs in de avond toen ik mijn bezorgafspraak wilde verzetten. Ook over het leveren uiterst tevreden. Twee jonge gasten die beide apparaten netjes naar de zolder brachten en alles installeerde.
Beide apparaten werken goed, over alles ben ik dus uiterst tevreden!

Bert 04-11-2021

Vriendelijke chauffeurs, nette prijs in vergelijk tot andere leveranciers..

Diny 04-11-2021

Hele goede service, vriendelijk en kundig advies !
Bezorgen en plaatsen van de koel diepvries kast ook keurig afgehandeld!

Jje Tabbernal 04-11-2021

Zeer goed assortiment. In alle prijsklassen. Goede prijsstelling. Uitleg was moeizaam te krijgen van verkoper. Lees de gebruiksaanwijzing maar.

H.Hunicke 04-11-2021

Goede voorlichting in de winkel om een juiste keuze te kunnen maken. Zeer snelle levering en communicatie vooraf en 15 minuten voor daadwerkelijke bezorging. Nette en vriendelijke bezorgers. En….heel tevreden met het product!

Ruud 04-11-2021

Qua expertise en prijs een aanrader. Afhandeling is minder. Deelorder liet lang op zich wachten (kunnen ze niets aan doen) maar ik moest er telkens zelf voor nabellen. Factuur is ook opgeknipt. Daar zat een fout in. Tot 3x toe gevraagd om een aanpassing, tot op heden niks vernomen. Spullen zijn ondertussen allemaal prima geinstalleerd. Hen bellen en de juiste persoon krijgen is ook een uitdaging.

Rol Pos 03-11-2021

Bemmel en Kroon verkochten de koelkast die ik wilde en waren duidelijk dat ze die op de goede plaats zouden plaatsen. Minder duidelijk was dat ze de kast niet op voorraad hadden. Dat werd pas duidelijk na de bestelling. Vervelend omdat mijn koelkast bezweken was. maar uiteindelijk 5 dagen later netjes en op de afgesproken tijd afgeleverd.

M.Ho 03-11-2021

duidelijke site, goede kwaliteit/prijs verhouding. Bestelde wasmachine was een oud model, niet meer voorradig, voor dezelfde prijs het nieuwe model gekregen.
Snelle service, en goede en duidelijke communicatie rondom de levering.

D. Haak 03-11-2021

Het is onze eerste bestelling bij dit bedrijf mede op aanraden van 2 familieleden die ook de gehele keuken bij dit bedrijf heeft gekocht.
Daarbij komen ze ook als voordeligste partij naar voren.
Bestellen was eenvoudig, levering keurig dezelfde dag, wel later dan gepland, maar keurig hiervan op de hoogte gehouden.
Oude vaatwasser weer meegenomen. Top.

Rob Ewalds 03-11-2021

Goede, heldere website: snel gevonden wat ik nodig had. Goede prijs, snelle communicatie via email.
En de levering: 21:00 uur 's avonds besteld en de volgende ochtend voor tienen was de vaatwasser al in huis.
Helemaal top!

Johan 03-11-2021

Nieuwe koelkast met ordernummer BKI1030484 bestellen ging eenvoudig en snel. Keurig op tijd geleverd waarbij het vooral handig was dat 's morgens vroeg de tijd per sms doorgegeven werd. En een half uur voor levering kregen we nogmaals een sms. Dan weet je waar je aan toe bent.

Hans uit Hoofddorp 03-11-2021

Miele wasmachine (94 kg!) binnen 1 dag geleverd en (op zolder!!) geïnstalleerd. Aardige bezorgers die de oude machine weer naar beneden hebben getild en afgevoerd en tevens de droger weer stabiel bovenop de wasmachine hebben gezet. Het schoonmaakprogramma werd door hen aangezet: het staat in de gebruiksaanwijzing om hier mee te starten bij een nieuwe machine en dat werd keurig uitgelegd en dit was tevens direct een test of de machine werkt. Na deze controle gingen de heren pas weg. Top! zeer tevreden!

J.v.Wees 03-11-2021

Bemmel en Kroon is een prima winkel. Als je zelf s'avonds een bestelling on-line plaatst, wordt je meteen teruggebeld. De service van het plaatsen is prima en de oude koelkast wordt gelijk meegenomen. Kan geen enkel nadeel bedenken. Drie jaar geleden zo mijn oude afwasmachine vervangen nu was mijn koelvriescombinatie aan de beurt. Bij een volgende vervanging heb ik Bemmel en Kroon in mijn achterhoofd zitten ;)

Irene 03-11-2021

Wat een service.
Op zondag besteld een wasmachine en een stofzuiger. De stofzuiger gaf een error in het winkelmandje maar dat is geen probleem. Je kan gewoon de klantenservice bellen op zondag. Nog wat extra korting gekregen ook en op dinsdag alles gebracht neergezet en geïnstalleerd. Op de bon stond niet dat t naar zolder moest wel in de mail. Ook geen probleem en dit kost hier ook niet veel deze extra service. Topwinkel en topkerels die het komen brengen!!

Wim 03-11-2021

We zijn 2x in de winkel geweest en elke keer fijn geholpen, erg goed advies gehad omtrent het apparatuur.

Lolida 03-11-2021

Goede service , snelle levering
Duidelijke medewerker om goede keuze te maken

geweldig 03-11-2021

Geweldige site om te bestellen en bovendien de goedkoopste.
Zaterdag besteld en zondag (zonder extra kosten) bezorgd.
Dat is toch geweldig.

Sandra 03-11-2021

Makkelijke site volgen en goede levering. Volgende dag bezorgd en ook op zondag zonder extra kosten.

peter pronk 03-11-2021

geen worden voor helemaal top super snel en heel vriendelijk zeker voor herhaling een aan rader

Lucassen 02-11-2021

Prima en snelle service prijs kwaliteit verhouding is prima
Correcte en snelle levering

Ron 02-11-2021

Overzichtelijke site, complete een kloppende informatie over het product. Zeer snel geleverd (zondagavond besteld, maandag in huis, zonder verzendkosten en écht de laagste prijs op internet.