Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

n.jallo 30-01-2021

Alles was perfect. snel inlevering. de bestelling snel en makkelijk. vergelijken met andere leverancier.

Yves 30-01-2021

Vriezer gekocht met bestelnummer ZTW948187 bij bemmel en kroon. Enorm enthousiaste medewerker die de klant goed adviseert en helpt de juiste keuze te maken.. levering ook zoals aangegeven, keurig op tijd en zeer vriendelijk. Wat ons betreft is bemmel en kroon zeker een aanrader

Leutje 30-01-2021

Goed product voor een goede prijs, heel snelle reactie na bestellen. Goede service

Henk 30-01-2021

Bemmel & Kroon heeft een duidelijke en betrouwbare websitewinkel. Snelle afhandeling van de bestelling en handig om zelf een afleverdatum te kunnen kiezen. Top, keurige service en duidelijke communicatie per E-mail.

Bart 30-01-2021

Het oude model inductiekookplaat was niet meer leverbaar dus kostenloze upgrade naar het nieuwe model. Erg netjes!

Snelle levering: gisteren besteld, vandaag geleverd.

vuilnisbas 30-01-2021

Bestelling bij Bemmel en kroon was prima. Makkelijk en voor een scherpe prijs. Alleen het bezorgen door een extern bedrijf was rond uit slecht, anders een 8.

Dennis 30-01-2021

Gekozen voor Bemmel en Kroon vanwege de competitieve prijzen en goede ervaringen met de klantenservice. Het bestelde apparaat zou de volgende dag geleverd worden, maar door een interne fout bleek dat niet te kunnen. Nog dezelfde avond (om 21:30!) nam het magazijn contact op om excuses aan te bieden en om mij de optie te geven de bestelling te annuleren. Pas daarna gaven ze aan dat het artikel binnen enkele dagen weer op voorraad zou zijn. En inderdaad, vier dagen later had ik het in huis.
Het zijn dit soort dingen waardoor je de echte profs van de rest kunt onderscheiden.

Lon Zomer 30-01-2021

Snel, vriendelijk en netjes.
Kon de leveringstijd volgen op track en tracé.

L. Damen 30-01-2021

Koelkast ging defect, meteen besteld en de volgende dag morgens al bezorgd. Kreeg morgens netjes het tijdvak en een kwartier voor bezorgen een sms. Ze hebben de koelkast netjes uitgepakt en op zijn plaats gezet. Oude koelkast meegenomen en alle verpakking ook. Prima bezorging en ook de laagste prijs.

C. Arendse 30-01-2021

Supersnelle en de aller voordeligste levering. Gewoon een top bedrijf.
Volgende keer gelijk daar bestellen.

Ruud de Groot 30-01-2021

Een nieuwe vaatwasser gekocht. Vanwege corona telefonisch advies gevraagd en gekregen. Perfect!

Ferry 30-01-2021

Goede communicatie over de levering. Netjes geleverd. Vriendelijke klantenservice. Helemaal top

Hansz 30-01-2021

Gisteravond rond 21:30 een Bosch Vaatwasser besteld (orderar. 486747) en vanmorgen om 11:00 uur al keurig en zoals beloofd geleverd! En niet alleen dat, ook nog een luxere uitvoering omdat het bestelde type toch niet voorradig bleek. Dat is service zoals service hoort te zijn. Goed werk Bemmel & Kroon.

Jorgen 30-01-2021

Altijd goedkoop, snelle levering en fijne koeriersdienst dynalogic waarbij je goed in kunt zien wanneer ze ongeveer aankomen op de bezorgdag.

Jim 30-01-2021

Top service en snelle levering , zeer vriendelijk personeel
Al jaren klant en super tevreden, dus mensen koop hier je spullen

Ilona 30-01-2021

Goede snelle service. Vriendelijk personeel. Zeer betaalbaar. Goede keuze in veel producten en merken. Bij aflevering ook netjes behandeld, ook mooi op tijd.

Miranda 30-01-2021

Zeer goede en zeer snelle service. Ik zal er zeker weer bestellen. De vaatwasser die ik besteld had stond op voorraad en kon de volgende dag bezorgd worden. Helaas was hij niet op voorraad en kreeg ik voor dezelfde prijs een nieuwer model. Dat noem ik service. Bedankt !!

Raymond Kok 30-01-2021

Laagste prijs
Netjes geholpen en volgende dag al Vaatwasser voor de deur echt SUPER

Bas 30-01-2021

Top producten, snelle levering en heel fijne klantenservice! Echte aanrader

E.P. 30-01-2021

Wij kochten hier voor het eerst en zijn super tevreden over de service, offerte, bestelling, levering en communicatie TOP. Hier kunnen heel veel shops een voorbeeld aan nemen. Steeds binnen het half uur correcte informatie. Ook de levering verliep vlekkeloos en heel vriendelijk. Een aanrader!

Peter 30-01-2021

Ik heb al meerdere artikelen gekocht bij Bemmel en Kroon. De inductiekookplaat, stoomoven en de afzuigkap heb ik opgehaald bij de winkel in de Cruquius. De artikelen waren best zwaar en groot de verkoper hielp mij direct met het in de auto zetten
Gisteren een heetwaterkraan gekocht deze online besteld en is binnen 2 dagen geleverd kortom een winkel waar je op kan bouwen en met services

MBAR 29-01-2021

Cijfer: 10

Heel snel geregeld, goede service. We kregen zonder bijbetalen een betere vaatwasser (omdat de goedkopere niet leverbaar was). De bezorging verliep geweldig: snel, zorgvuldig en alles keurig aangesloten. We zijn heel erg blij en kopen voortaan vaker hier!

William Keller 29-01-2021

Mooie aanbieding voor een Siemens koffiemachine gezien bij Bemmel en Kroon en gelijk maar besteld, was na 22.00 dus er kwam 1 dag bij voor de bezorging. Maar petje af en keurig op tijd geleverd.

Carolien 29-01-2021

Ik heb van de week een nieuwe droger besteld. Deze werd vandaag netjes volgens afspraak geleverd. Buiten het grote assortiment ook zeer tevreden over de service! Absoluut een aanrader.

Jordy 29-01-2021

Prima aankoop en mooie prijs voor de Bosch vaatwasser. Zelfs een upgrade gekregen omdat mijn bestelde vaatwassernr net niet meer te krijgen was.