Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3674 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wendy 25-08-2022

Snelle levering en goedkoopste prijs. Gisteren besteld en vandaag in huis. Perfecte service.

Zoals het hoort 25-08-2022

Veel keuze in de webshop. Ik had nog een vraag en heb vervolgens contact opgenomen bij de klantenservice. Werd daar keurig te woord gestaan en een duidelijk antwoord op mijn vraag gehad. Vervolgens de bestelling op de website gedaan. De verder communicatie liep soepeltjes. Van bestelling tot levering aan de deur wordt perfect gecommuniceerd. Ben dan ook zeer blij met mijn aankoop en de service.

F.R. Kerver 25-08-2022

Overzichtelijke presentatie van producten en heldere advisering. We hebben een goede afweging kunnen maken bij de aanschaf van een inductiekookplaat. Daarnaast is het prettig en makkelijk dat Van Bemmel en Kroon ook zorgt voor een installateur.

Jeanet 25-08-2022

Top. Maandag is onze inductie kookplaat geïnstalleerd. Top advies over installatie bedrijven gekregen!
En dat bleek ook te kloppen!

Marjolein 25-08-2022

Wij hadden een nieuwe kookplaat en afzuigkap nodig. Uiteindelijk gekozen om deze online te bestellen bij Bemmel en Kroon. Omdat dit toch wel spannend was, hebben we meermaals contact gehad met de klantenservice alvorens tot koop over te gaan. Zij hebben ons hier goed doorheen geloodst. De bijgekochte montageservice is ook goed bevallen, via mail hebben we de situatie goed door kunnen spreken en alle mogelijke struikelblokken vooraf weg kunnen nemen. Kortom; tevreden met onze aankoop!

Dhr van hooff 25-08-2022

Prima service en makkelijk contact mee te krijgen! De bezorgers wilde het oude apparaat niet meenemen, was niet goed doorgegeven, ondanks wel was afgesproken! 1 telefoontje en werd alsnog geregeld!

Ronald Ram 25-08-2022

Bemmel en kroon doet wat die zegt en levert wat die beloofd.
Jaren geleden keuken gehaald en nadat de apparaten aan vervanging was zijn we weer naar Bemmel en kroon gegaan dit om de service, klantvriendelijkheid en eerlijkheid.
Keuken was perfect geplaatst en nu de nieuwe apparaten gehaald en laten plaatsen blijkt alweer een top bedrijf te zijn.
Voor mij eens en altijd Bemmel en kroon.

Mark 25-08-2022

Wij hebben een inductiekookplaat gekocht bij Bemmel&Kroon en zijn erg tevreden. De verkoper heeft alles goed uitgelegd, de prijs was goed en de levertijd zeer snel.

Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Bram 25-08-2022

Ruime keuze uit keukenapparatuur, duidelijke uitleg en specificaties. En na bestellen snelle levering van de bestelde oven. Oude defecte oven direct meegenomen. Erg blij mee!

Henk van Ginkel 25-08-2022

Met vriendelijke mensen de juiste keuze gemaakt ,goed advies waarvoor onze dank groetjes HENK en Yvonne

Rob 25-08-2022

Prima verkoopteam dat bleef meedenken tijdens de steeds later wordende levering vanuit Siemens over alternatieven. Snel met antwoord op chatcen email. Heb nu 3 nieuwe Siemens apparaten, kan er weer 10 jaar van genieten. Misschien nog een project met de afzuigkap.....

Maurice 24-08-2022

Mijn eerste aankoop bij Bemmel & Kroon is uitstekend gegaan. Goede prijsstelling en kundige bezorgers!

Rita 24-08-2022

Telefonische inlichtingen bij Bemmel en Kroon was professioneel en vriendelijk. De levering van de ‘state of the art’ Miele vaarwasser was supergoed via track and trace te volgen. De bezorging was tijdig, zorgvuldig en voorzichtig.
TOPservice van betrouwbare winkel!
Bestelnummer DH1116661

Ron Janssen 24-08-2022

Website is prima, overzichtelijk en duidelijk. Levering al volgende dag wat erg fijn is als je oude machine het plotseling begeeft. Ik heb een Miele wasmachine gekocht met extra betaling voor plaatsen en aansluiten van de wasmachine op 2e etage en terugnemen van oude machine. De levering wordt uitbesteed aan Dynalogic waar ik absoluut niet tevreden over ben. Er kwamen 2 jongens die meteen al begonnen te klagen over trappen naar de 2e verdieping. Ze wilde de machine eigenlijk helemaal niet naar boven brengen omdat het een Miele is en die zijn het zwaarst volgens hun. Uiteindelijk hebben ze het wel gedaan met de opmerking dat we blij moesten zijn met hun want andere jongens zouden dat niet gedaan hebben. Met veel kabaal en geweld is de machine naar boven getild, er werd nergens naar gekeken op eventuele beschadigingen. Toen hij eenmaal boven stond hebben ze de wasmachine over de vloer gesleept naar de ruimte waarin hij geplaatst moest worden, 3 meter verder ongeveer met genoeg ruimte om te manoeuvreren. Op de marmoleum vloer zitten nu dikke strepen die we er nog niet afgekregen hebben. Ze hebben de wasmachine uiteindelijk geplaatst en aangesloten. Op de vraag of er niet eerst getest moest worden drukte ze op een paar knoppen tot programma spoelen. Klaar zeiden ze, hij doet het, en weg waren ze. Nog even showen met de oude machine dat ze die in hun eentje konden tillen, om te laten zien dat die Miele zo zwaar is. later bleek de machine helemaal niet waterpas te staan en had de machine volgens de handleiding gekalibreerd moeten worden door te starten met een speciaal programma, dus geen spoel programma zoals zij hebben gedaan. Om de machine waterpas te stellen moesten de voorpoten omlaag gedraaid worden met een bij de machine geleverde, extra dunne, steeksleutel. Die hadden ze niet achtergelaten, zat waarschijnlijk nog in de verpakking. Een gewone steeksleutel paste niet tussen de onderpoot en moer die losgedraaid moest worden. Het is me uiteindelijk gelukt met een smalle bek tang die er net tussen paste, een heel onhandig gedoe in ieder geval. Al met al ben ik tevreden over Bemmel&Kroon en over de Miele wasmachine die het meteen goed doet. Ik ben absoluut niet tevreden over hun leveringsservice door Dynalogic.

Nijenhuis 24-08-2022

Gasfornuis besteld, ze waren de goedkoopste aanbieder!! Keurig netjes en snel afgeleverd. Helemaal blij mee!

Ria 24-08-2022

Van Bemmel en Kroon is een ontzettend klantvriendelijk bedrijf. Een grote keuken leverancier kon mijn Siemens oven niet leveren en dat terwijl ik de keuken 2 jaar geleden al besteld had. Van Bemmel en Kroon hadden de oven met het zelfde nummer nog in voorraad en hebben deze de volgende dag keurig volgens tijd bij mij afgeleverd. Toppers

Joustra 24-08-2022

Geweldig . Vlot door de site om te bestellen . Vlot om af te rekenen, En een vlotte bezorging de volgende dag door vlotte jongens.

Matthieu Lubberts 24-08-2022

Ik was op zoek naar keuken apparatuur en heb mijn onderzoek online gedaan. Om de spullen in het echt te zien ben ik naar de showroom van Bemmel&Kroon in Qruquius gegaan. Het eerste wat mij opviel was hoe groot en netjes de showroom was ingericht. Na wat rondlopen werd ik vriendelijk benaderd door een verkoper die mij uiteindelijk zeer professioneel en vriendelijk te woord stond en mij heeft geholpen bij de aanschaf van de benodigde apparatuur. Na deze ervaring ben ik zeker geneigd om dit bedrijf aan te raden bij vrienden en familie.

AJ 24-08-2022

Gisteren ordernummer BK**** ontvangen, een wasmachine en droger. Duidelijke website, groot aanbod, met zeer goede prijzen, zeker met de tijdelijke magazijn opruiming korting. En voor 22:00 uur besteld, volgende dag is huis? Dat is zelfs gelukt met deze twee machines! Snelle service. Ik ben tevreden.

C.van Ginkel 24-08-2022

Wat een geweldige service
Je wordt tot op de minuut nauwkeurig op de hoogte gehouden wanneer je bestelling zal arriveren.
Mensen zijn zeer deskundig en geven goed advies

Essie 24-08-2022

Keurige nette webshop.Zeer overzichtelijk.Prijzen ook goed.
's Avonds besteld en de dag erop al geleverd.
Vriendelijke mensen die kwamen leveren.

Wendy 24-08-2022

Snel geleverd door behulpzame bezorgers! En goed te woord gestaan bij vragen die we hadden.

Anita 23-08-2022

Mooie Amerikaanse koelkast. Besteld, netjes een mail erover gekregen en je kon zelf de bezorgdatum uitkiezen. Heel de dag werd je op de hoogte gehouden van de bezorgtijd. De koelkast is netjes uitgepakt en op zijn plaats gezet.

Rieke 23-08-2022

Prima communicatie en snelle levering, ook kundig geinstalleerd en aangesloten door de chauffeurs.

C nie 23-08-2022

Makkelijke shop en overzichtelijk site. Goede communicatie over de bezorging van het product.