Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3665 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marcel van den hout 21-11-2022

Zeer snelle levering en bij vragen geven ze goed advies. Dus winkel is aan te raden

S.Dhoenmoen 21-11-2022

Fijne winkel om te bestellen. Laagste prijs en snelle levering. Heel makkelijk besteld via de website en een dag later in huis bezorgd.

Keca 21-11-2022

We hadden de bestelling op zaterdagavond geplaatst en maandagochtend was deze binnen. Goede service en vriendelijke bezorgers.

Kumaravel arunachalam 21-11-2022

The ordering process was quite straight forward and clear options were provided. The refrigerator was delivered on the requested weekend which was a convenient option. The delivery process was also good. It would be great to get more precise delivery time on the day of delivery to avoid to much waiting time.

Alice 21-11-2022

Prettige zaak, eerlijk en deskundig advies, en supersnelle levering!
Een aanrader.

Jolanda 21-11-2022

Prima bestelmethode, heldere info en onze bestelde inductiekookplaat met verwachte aflevering medio december is deze week al geleverd 😊

Jelle 20-11-2022

De vriezer die ik kocht was bij Bemmel en Kroon de goedkoopste. De levering was gratis en ik kon de hele tijd het leveringsproces volgen.

Timo 20-11-2022

Online qoouker gekocht! Optijd geleverd en netjes geïnstalleerd! Monteur heeft duidelijke instructies achter gelaten over bediening en onderhoud.

Duncan 20-11-2022

Gekozen want goedkoop. Bij de afhandeling werden er per abuis twee wasdrogers klaargemaakt voor verzending (waarvan één met openstaande factuur). Een belletje (goed bereikbaar!) was genoeg om dit te ondervangen.
Uiteraard is het afwachten hoe de behandeling van eventuele toekomstige defecten zal zijn, maar ik heb geen reden om te twijfelen aan een vakkundige/eerlijke oplossing in dat geval.

V.P. Pons 20-11-2022

Goed advies, inhoudelijk zinvolle reacties op openstaande vragen, scherpe prijs, snelle levering.

A.S-Z 20-11-2022

Gisteren een vriezer gekocht en vandaag op zondag al bezorgd! Gisteren telefonisch contact, zijn goed bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam. Ik had per abuis 2x besteld omdat ik de betaling afbrak en van bank wisselde. Hierover gebeld, was geen probleem. Een andere medewerker vergiste zich echter en belde me hierover. Fijne communicatie dus! Ook de laagste prijs die ik kon vinden voor de vriezer. Tevreden!

Robol 20-11-2022

Precies datgene geleverd wat wij besteld hebben. En ook nog keurig op het afgesproken tijdstip door vriendelijke bezorgers. Voor herhaling vatbaar…

Tuin 20-11-2022

Bij het bestellen online gingen er dingen fout, dus maar bellen.

Alles werd meteen opgelost.

Laura 20-11-2022

De klantenservice is goed bereikbaar en geeft goede informatie. De bezorging was ook prima. Alleen met het bestellen van een wasmachine is het handig om niet alleen te kiezen voor drempel levering. Aangezien je dan zelf zo’n zwaar apparaat op zijn plek moet zetten.

Hans van Bergen 20-11-2022

Goede service van Leerdert de verkoop medewerker. Heel deskundig en betrouwbaar. Alles kon Online. Snelle en vakkundige bezorging. Ik raad een ieder aan winkel Cruquius van B&K te bezoeken of te bellen. Gelijk maar een Liebherr vriezer daar besteld. Die komt begin december.

Hans van Bergen 20-11-2022

Quooker aanschaf ordernummer CRQ1140396. Digitaal besteld met extra korting. Goede en snelle service. Geweldig!
Een aanrader, bel Bemmel en Kroon Cruquius of ga gewoon langs.

Gerdy 20-11-2022

Prima levering. Netjes op tijd en wasmachine werd netjes geïnstalleerd. Ook oude machine werd mee genomen.

E. Bool 19-11-2022

Al heel snel kreeg ik contact met Bemmel en Kroon. Werd goed en vriendelijk te woord gestaan. Ook op mijn vragen werd duidelijk en rustig geantwoord. De meerkosten waren ook duidelijk omschreven. Het proces van afspraak en levering liep ook vlot en prettig. En een bekwame en goede monteur. Kortom: Zeer tevreden!!

Patrick 19-11-2022

Snel en goed geholpen en prima service.
Dit was echt een mooie black friday deal

Evi 19-11-2022

Goede afstemming was mogelijk over de bestelling,
Zowel over de aanbieding als het bezorgmoment. Alles netjes verpakt. Prima apparatuur zoals op de site te zien. Dikke duim voor Bemmel en Kroon!

Sonja 19-11-2022

Prima winkel. Groot aanbod, goede aanbiedingen en bestelling vlot en netjes geleverd. tot zover een 10. Maar een 10+ voor het telefonisch contact dat ik met de klantenservice had. Heel goed, uitgebreid en deskundig advies gekregen en antwoord op de soms best gedetailleerde vragen die ik over het product had. Vriendelijk (en geduldig) bovendien. Alles bij elkaar een heel prettige koopervaring met het gevoel van zekerheid dat ik het voor mij juiste product heb gekocht.

Ellen 19-11-2022

Fijn bedrijf! Wij hadden in het verleden al eens een koelkast besteld en nu ook de wasmachine. Website werkt fijn om te zoeken naar producten, nette prijs en snelle levering. Oude wasmachine kon mee terug, super geregeld!

Srogertje 19-11-2022

Snelle levering. Voor een mooie prijs.
Nette levering netjes pp de hoogte gehouden wanneer de droger werd verwacht

BKI1143353

Ruud 19-11-2022

Nieuwe droger besteld. Snel geleverd en een betere prijs dan bij andere (web)winkels.

Edwin 19-11-2022

Snelle levering en eenvoudig te bestellen. Dienstverlening van vervoerder Dynalogic wederom slecht. Tijdslot klopte niet en ee droger moest achterom geleverd worden maar ze lieten de droger wederom zo staan bij de voordeur. Daarom geen hoger cijfer