Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

R. Vinke 16-09-2021

Geen haast, maar wel heel snel geleverd. Tussendoor mailtje hoe laat ze aankomen

R 16-09-2021

Op woensdag een wasmachine besteld en donderdag netjes geleverd en geïnstalleerd, top service.

A. van Dort 16-09-2021

Fantastisch dat van Bemmel & Kroon de bestelling zo lang - wel 4 maanden na bestelling / betaling - voor ons heeft vastgehouden. Ajtec heeft het goed bezorgd en deskundig geïnstalleerd. De bestelling en betaling gingen voorspoedig en overzichtelijk. Je kon goed vergelijken met de diverse andere apparaten.

Nomen 16-09-2021

Ik had voor deze winkel gekozen omdat zij de enige leverancier waren die volgens hun site een als beste geteste waschine konden leveren.
Na bestelling en betaling kreeg ik echter een dag later het bericht dat deze wasmachine niet meer te leveren was. Ter vervanging zou men echter een ander, duurder, type van het zelfde merk toezenden.
Geen discussies of heen en weer gemail maar gewoon pro actief handelen.
Keurig op tijd geleverd en geplaatst.

Familie van D 15-09-2021

Bijzondere service al die jaren dat we bij deze winkel kopen. Betrouwbaar ! Erg fijn dat de afspraken ook werkelijk zijn!

Coen 15-09-2021

Het bestellen van onze nieuwe oven via de duidelijke en gebruiksvriendelijke webshop verliep vlekkeloos. Prima en snelle beantwoording van de vragen via het webformulier en keurige procesinformatie via de e-mail. De oven uiteindelijk sneller dan verwacht geleverd en gemonteerd. Fijne service!

Marco vl 15-09-2021

Vandaag nieuwe wasmachine geleverd gekregen. Bezorging ging super. Nette jongens die de wasmachine netjes op zijn plek hebben gezet en geïnstalleerd.
Van aankoop met advies tot levering: Prima. Dik tevreden.

Ordernummer DH1014946

Erik 15-09-2021

Super telefonisch advies gekregen en mooie combi deal droger en wasmachine.

Kenzy 15-09-2021

Ordernummer: BKI1003133

De webshop van Bemmel&Kroon is heel overzichtelijk, ik kwam hierop terecht nadat ik op zoek was naar een kookplaat welke ik hier aan een heel scherpe prijs terugvond.
Na de aankoop had ik verschillende mails met vragen verstuurd naar de klantendienst waar ik heel vriendelijk en snel antwoord op kreeg.
Na het bepalen van de leverdatum kon dit helaas niet doorgaan, dit hebben ze zonder enig probleem heel vlot verplaatst naar een ander gewenst moment.
Op de dag van levering krijg ik verschillende meldingen dat men zou langskomen vandaag, alsook kon ik via een Track&Trace volgen wanneer de bezorger hier zou zijn. Dit blijkt dus heel accuraat te zijn en wordt steeds geüpdatet door de chauffeur.
Een halfuur op voorhand kreeg ik nogmaals een berichtje wanneer de bezorger ter plaatse zou zijn.
De bezorgen leverde dit snel en heel vriendelijk af.

Kortom, een echte topservice en een echte aanrader om jouw aankoop bij Bemmel&Kroon aan te schaffen!
Als ik ooit nog het een en ander nodig heb is dit de eerste plaats waar ik zoek!

Mieke 15-09-2021

Heldere website, makkelijk te bestellen. Het zelf kunnen kiezen van de afleverdatum vond ik prettig. Wasdroger is ook netjes op de afgesproken dag en tijd bezorgd.

Marijke 15-09-2021

Supersnel geleverd! Alles netjes verpakt en geleverd volgende ochtend door vriendelijke chauffeur. Website makkelijk toegankelijk voor de te plaatsen bestelling 🚚

Carolien 14-09-2021

Koelvriescombinatie aangekocht bij Bemmel. Zowel het advies als de service waren goed. Het product werd vandaag netjes op tijd geleverd.

M.Verbeek 14-09-2021

Heel goed geholpen in de winkel in Den Haag, verkoper heeft een goed advies gegeven en alles uitgelegd, bezorging was keurig, dag van te voren een email en 30 min voor levering nog gebeld door bezorger. Top!!!

Angelique Gumbs 14-09-2021

Gewoon zoals altijd een mooie deal gevonden zonder poespas.
Ik ben gek op showmodellen en wil ook altijd a+

Bedankt ook voor de service van de vriendelijke bezorgers.

Sloekers, Ferdinand 14-09-2021

Prijs fantastisch/product fantastisch. Cq product/ prijs boven verwachting.

Elwin 14-09-2021

Duidelijke website en snel antwoord op vragen, zelfs 's avonds.
Na bestelling goede communicatie over het verloop van de levering.

Peter 14-09-2021

Afspraak is afspraak , de service is prima en de bezorging top. Verder geen op of aanmerkingen

Paul 14-09-2021

Bemmel & Kroon heeft ons uit een krappe situatie geholpen tijdens het plaatsen van onze nieuwe keuken. Op het laatste moment kregen we te horen dat er een vertraging in de levering van de kookplaat opgelopen was waardoor hij niet tegelijkertijd zou komen als de keuken zelf. Gelukkig had B&K hetzelfde model op voorraad en het kon de volgende dag al geleverd worden...we zijn dus zeer tevreden over de bezorgdienst maar ook over de klantvriendelijk en goed bereikbaarheid van de Customer Service. Allemaal top!! Ook de website is goed gemaakt

LP 14-09-2021

Goede en snelle service. Klantvriendelijk en goed bereikbaar. Website is goedgemaakt.

Dennis 14-09-2021

Wasdroger besteld, aanvankelijk invoorraad maar achteraf niet invoorraad. Echter duurde de levertijd te lang. Zonder problemen de bestelling kunnen veranderen tegen gelijkwaardige droger die wel in voorraad is ( met korting). Volgende dag afgeleverd.

Marijke 14-09-2021

Snel en goed geleverd
Kon zelf aangeven welke dag
Ook de beste prijs
Heb goed op internet gekeken maar jullie waren het beste nr BKI1015327

M. Eken 13-09-2021

Super snelle levering, zeer netjes afgeleverd. De bezorgers zijn zeer vriendelijk en werken erg netjes, ook is het oude apparaat meegenomen. Al meerdere apparaten hier besteld, altijd goed, aanrader!

Vos Projecten Beilen 13-09-2021

Het is super geregeld , en zeer snel.
Ik was wat vergeten door te geven met datum van levering, ik had zondag een mail gezonden om maandag op te pakken ik kreeg op zondag mail terug en er is zelfs geregeld dat ik Maandag de kookplaat in de avond binnen kreeg om dinsdag bij de klant kan leveren echt super.

M. in Den Haag 13-09-2021

Ik vond de steun en het advies van de winkel assistent goed en duidelijk. Ik heb meer dan een apparaat gekocht. De aflevering was op tijd en efficient. Ik had Bemmel en Kroon gekozen want ik had goede beoordelingen gehoord. Ik ben heel tevreden met mijn aankoop en ervaring met de winkel.

Jaco 13-09-2021

Bemmel&Kroon heeft naast een ruim aanbod ook veel producten op voorraad. Prijzen zijn concurrerend en bezorging op zondag is mogelijk.