Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Ward 04-09-2021

Gisteren middag besteld en binnen 20 uur de eerste was gedraaid. Duidelijke website, goede prijs, mogelijkheid tot zelf afhalen tot een installatie service.
Keurig oude wasmachine afgevoerd en de nieuwe geïnstalleerd op eerste etage. Vriendelijke hardwerkende bezorgers van dynalogic, duidelijke communicatie over tijdstip van levering. Top ervaring.

Sonja Groen 04-09-2021

Ordernummer BKI1012113
Afgelopen week een aeg wasmachine besteld bij Bemmel en Kroon, ze doen wat ze beloven, laagste prijs garantie, zelf een bezorgdag kunnen selecteren, ook zaterdag zonder meerprijs! Hier kunnen vele andere aanbieders een voorbeeld aan nemen. De avond voor levering keurig een mail met tijdsindicatie. Op de dag zelf een mail met link voor de exacte tijd. Nette bezorgers , zonder problemen de oude machine van 1 hoog naar beneden en de nieuwe weer geplaatst .
Top service.

Perfect 04-09-2021

Ik werd ter zake kundig geadviseerd zonder gladde verkoop praatjes, omtrent mijn aanschaf van een vaatwasser,
Vakkundig werd de oude vaatwasser verwijderd, de nieuwe geplaatst en aan gesloten, klaar voor gebruik.

W. van der Linden 03-09-2021

In de winkel erg prettig te woord gestaan en samen een product gevonden dat perfect bij ons past. Dat heeft een mooie functionele koelkast opgeleverd. En afspraak is afspraak! De eigen bezorgdienst kon helaas niet leveren. Vervolgens heeft Bemmel & Kroon een oplossing gevonden, zodat er toch geleverd kon worden op de afgesproken datum. Klasse!

Nicole 03-09-2021

Supersnelle uitstekende service. In het afgelopen kwartaal zowel een wasmachine als ook een droger gekocht. De wasmachine was niet meer leverbaar. Automatisch ontving ik een model in een hogere prijsklasse! Beide apparaten s’ avonds online besteld en de volgende dag geleverd. Kan ik alleen maar aanbevelen!

Mohammed 03-09-2021

Voor de 2e keer heb ik een aankoop gedaan bij Bemmel&Kroon. Er is weer uitstekende service geboden en degelijk advies. Ook de levering is voorspoedig verlopen. Verder wordt er goed geluisterd naar de wensen van de klant en meegedacht. Helaas is dit bij de landelijke grote zaken ver te zoeken. Bij de eerstvolgende aankoop zal ik zeker weer gebruik maken van Bemmel&Kroon. Met dank aan Sefa vestiging Cruqius!

Betsy Dijkstra 03-09-2021

Ik koop heel graag bij Bemmel & Kroon! De website is helder en overzichtelijk. De info is correct en uitgebreid en uiteraard zijn de prijzen zeer concurrerend met andere webshops.

Jurgen 03-09-2021

Contact is tot laat in de avond mogelijk. Bij bestelling was (vermoedelijk door fout mijn kant) niet doorgekomen dat koelkast naar 1e verdieping moest. Telefonisch werd snel een adequate oplossing geregeld. Goede prijs t.o.v. concurrentie.

Ellen 03-09-2021

Koel vriescombinatie (BKI1011342). Goede prijs, perfecte levering, helemaal volgens afspraak en zelfs tot in de keuken geleverd (afspraak is t/m1e drempel).

Esther 03-09-2021

Ik belde naar het bedrijf omdat ik wat vragen had, ben heel erg goed geholpen. Top service.

Bert de Gans 03-09-2021

Op zoek naar een goede koel vriescombi, door de bomen zie jet het bos niet meer. contact opgenomen met de klantsenservice van bemmel en kroon ook op zaterdag avond wordt de telefoon gewoon opgenomen. mijn wensen besproken met de medewerker die gelukkig ook kritische vragen stelde. Combi gekocht bij bemmel en kroon en zeer tevreden

Caya 02-09-2021

Echt een fijne service! We hadden een koelkast besteld en die paste niet in de auto. Toen hebben we hem laten leveren, en zelfs in Belgie waren ze er binnen twee dagen!

Paula 02-09-2021

We werden in de showroom deskundig en goed geïnformeerd en Bemmel en Kroon doet wat ze beloven.

Henk Smolenaers 02-09-2021

Nadat ik een link elders goedkoper had aangeklikt voor een prijsopgave van een wasdroger kreeg ik na 1 kwartier al een mail waarin mij verteld werd dat ik een aanbieding zou krijgen.
Deze aanbieding voor de wasdroger was meteen ook de laagste prijs aanbieding en scheelde me 80 euro met bol.com en alle andere aanbieders .
Later vroeg ik of ze me het plaatsen en aansluiten van de droger ook mee konden verkopen werd mij gezegd dat ze dat al bij de offerte meegerekend hadden en bleek mijn voordeel 100 euro te zijn
ik hoefde de plaatsen en aansluiten niet te betalen.
Petje af voor dit bedrijf voor de snelle levering en service

E.Rodriquez 02-09-2021

Gemaakte afspraken nagekomen.
Product voldoet aan gestelde eisen.
Levering op zondag. Ideal

M 02-09-2021

Goede afhandeling van een vraag en meteen een koelkast besteld bij jullie!! Top!!

M.Marijnissen 02-09-2021

Ze hebben een duidelijk website dus makkelijk om te zoeken en te kopen.
En dan de snelheid waarmee het bezorgd word zo fijn.
Vriendelijke bezorgers en heerlijk vanavond niet meer met de hand afwassen.
Goede service duidelijk wanneer hij gebracht werd en 20 min van te voren nog een tel.
GEWELDIG
Goede jaarwisseling.

Bob de Jong 02-09-2021

Gemakkelijk op het internet te vinden, scherpe prijzen. Op 1 september besteld om 20.00, bestelde artikel niet op voorraad, direct een mail ontvangen en dat er een andere opgestuurd wordt uit een duurder segment. Voor dezelfde prijs. Op 2 september om 13.20 bezorgd. Goede service. De geleverde is luxer en mooier dan het bestelde. Kortom; Snelle, eerlijke en duidelijke communicatie.

Niecels 02-09-2021

het zijn keurig nette heren, vriendelijk en klantgericht. Snel en adequaat. Zo hoort het volgens ons. Ook keurig op tijd.

patrick 02-09-2021

keurig en makkelijk een Amerikaanse koelkast gekocht. levering werd duidelijk aangegeven en vooraf seintje. Een onderdeel helaas niet bij levering maar via leverancier eea direct laten opsturen.

Heleen W 02-09-2021

Kan het zeker aanbevelenKeurig geholpen en komen afspraken na. Ook als je later iets wil wijzigen krijg je alle medewerking. Dank hiervoor Heleen W

lidwineg 02-09-2021

Ze doen wat ze beloven. Product was voordelig. Site was overzichtelijk. Levering zoals afgesproken en snel. Vriendelijk en deskundig.

Huberto 02-09-2021

Klantenservice neemt de tijd en denkt mee, oplossingsgericht!
Inbouw koelkast-vries combinatie kon niet meteen worden geïnstalleerd. Omdat die van ons kapot was de nieuwe toch direct geleverd en later ingebouwd, zodat we direct een werkende koelkast in huis hadden!

Elly Buis 02-09-2021

Super goed geïnformeerd en voor een goede prijs product aangeschaft. Ik had mij van te voren goed ingelezen en de informatie van de verkoper klopte.

H. Smeenk 01-09-2021

de webshop biedt veel alternatieven; ik kreeg een goede prijs; eenvoudige afhandeling