Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Stef 11-08-2022

Heb daar een afzuigkap en een inductieplaat gekocht voor een mooie prijs, en werd de volgende dag al geleverd,

put 11-08-2022

goede service en vriendelijk personeel.en de prijzen zijn erg leuk.
wij gaan daar zeker weer iets bestellen als wij iets nodig hebben

Elly Dirks 11-08-2022

Voor de 2x besteld hier. Eerste keer al goede ervaring en nu weer. Snelle levering en tijd van bezorgen is bijna live te volgen. Top.

roval 11-08-2022

Duidelijke afspraken , goede prijzen, snelle levering, vriendelijke bezorgers en meerdere keren een berichtje hoe laat ze komen

Miele 11-08-2022

Mooie aanbieding bij Bemmel & Kroon van Miele wasmachine! Zou eerst de zondag bezorgd worden door Dynalogic maar ging niet door. Door welwillende medewerkers van Bemmel & Kroon is de levering uiteindelijk een paar dagen later gelukt en kregen we ook nog €25 voor het ongemak terug! Prima service👍

Marleen 11-08-2022

Je zal het altijd zien; heb je wat geld bij elkaar gespaard, komt er altijd een extra rekening tussen; De wasmachine legde na 17 jaar het loodje.
Dus op zoek naar een nieuwe. Ik wilde graag een Siemens omdat deze wasmachines een goede naam hebben.
Ik heb me eerst georiënteerd op internet en gezocht naar wat voor mij belangrijk is. Het moest een goede wasmachine zijn voor een niet al te hoge prijs. Ik heb een laag inkomen door ziekte en iedere euro telt dan net wat zwaarder.
Uiteindelijk kwam ik uit bij een Siemens IQ500. Toevallig was er 1 in de aanbieding bij Mediamarkt.
Maar eigenlijk wilde ik m kopen via Bemmel en Kroon. Ik heb ook mijn koelkast gekocht bij hen en ik had zeer goede ervaringen met ze. Goede service, snelle service en vriendelijke service.
Ik heb hen een mailtje gestuurd dat dit type wasmachine bij de mediamarkt goedkoper was en of ze wat voor mij konden betekenen. Ik kreeg heel snel een aanbod, dat gelijk was aan die van de Mediamarkt. En dan is de deal snel gesloten.
Twee dagen erna kwamen ze de wasmachine brengen en installeren. En de oude werd direct meegenomen.
Ondanks dat ik mijn geld liever aan iets anders had uitgegeven, ben ik super blij met mijn nieuwe wasmachine. En de fijne samenwerking met Bemmel en Kroon.
Volgende keer bestel ik weer bij hen.

Goed, vooral prijs kwaliteit! 11-08-2022

Winkel ontvangst en advies was heel goed. Communicatie wat minder in de tijd van wachten. Maar al met al ben ik heel tevreden met de aankoop en afhandeling. Met name de prijs die duidelijk veel lager ligt dan bij andere winkels.

Goed, vooral prijs kwaliteit! 11-08-2022

Ed 11-08-2022

De quooker is prima door Bemmel& Kroon geplaatst. De levering ging heel vlot, en precies de quooker die we wilden. De monteur was vriendelijk en snel klaar. De prijs was heel scherp in vergelijking met de andere bedrijven.

Anne 11-08-2022

Prima informatie over de bestelling en de levering via de koeriersdiensten. Alles klopte. Superbedrijf.

Steef 11-08-2022

goede advisering met betrekking tot de inductie kookplaat. met name als het ging om het vervolg traject (aanpassing meterkast drie fasen en de te verzwaren aanlevering door liander. Duidelijke voorlichting met betrekking tot het koken op inductie en mogelijke extra kosten met betrekking tot een mogelijke vervanging van de pannen. Hierdoor konden wij een weloverwogen keuze maken met betrekking tot de aanschaf en verdere kosten. de plaat is gekocht op 3 maart 2022 en uiteindelijk geleverd op 8 augustus 2022. De reden voor de late levering was het gegeven dat Liander kampte met personeelstekort en het niet voorhanden hebben van een drie fase meter. (uitleg liander). Bemmel en kroon bedankt voor de opslag en het geduld.

Hilde 10-08-2022

Bij Bemmel en Kroon de goedkoopste optie voor mijn nieuwe Miele wasmachine gevonden. Sup[ersnelle service (volgende dag al geleverd) en handige service opties. Nette plaatsing door vriendelijk personeel. Zeer aanbevolen!

Vd berg 10-08-2022

Waar andere niet de volgende dag konden leveren kon Bemmel en kroon dat wel, ook was mijn koelkast hier nog eens 30 euro goedkoper.
Alles ging goed en netjes afgeleverd door Dynalogic

Inductiekookplaat met afzuiging 10-08-2022

Doordat Bemmel & Kroon zeer goed telefonisch bereikbaar was, er een korte levertijd was en de verkoper aan de telefoon kundig en vriendelijk was, hebben we onze Inductiekookplaat bij hun besteld. Ze waren scherp aan de prijs en waren op de hoogte van hetgeen ze verkopen. Beter kan niet naar mijn mening. Mocht ik in de toekomst nog iets zoeken dan zou ik zeker weer naar Bemmel & Kroon gaan. Niets negatiefs over te zeggen en zeer tevreden dus.

Kees 10-08-2022

Afgelopen zondag per internet een vaatwasser besteld. Dit gaat erg makkelijk via de website en alle informatie die je nodig hebt wordt vermeld. Had per abuis de levering op de volgende dag gezet maar dat had een dag later moeten zijn. Hierover zondagavond een mailtje gestuurd en nog dezelfde avond een reactie ontvangen dat het was aangepast
De vaatwasser is binnen het toegezegde tijdsvenster geleverd en er is 5 minuten voor levering ook nog even gebeld.
Oude vaatwasser ook direct afgevoerd.
Heb al meerdere malen bij dit bedrijf besteld, service is altijd top en prijzen zijn zeer concurrerend.

Anke 10-08-2022

De site is duidelijk en goed bereikbaar. Telefonisch snel bereikbaar.
vriendelijk en behulpzame personen staan je te woord en geven advies.
Ook terugbellen doen ze correct.
Ik ben zeer tevreden over de snelle levering.

Peter P 10-08-2022

Alweer een bestelling via Bemmel en Kroon gedaan. De kookplaat werd snel (eerder dan verwacht) geleverd. Uitstekende informatie leverdetails via e-mail. Selectie product, bestelling, prijs, betaling en levering zijn super, zoals we inmiddels gewend zijn. Een echte aanrader.

Marian van den Hoven 10-08-2022

Netjes afgeleverd precies op de opgegeven tijd, aardige mannen, zeer happy mee

dirk 10-08-2022

Voorraad van een miele vaatwasser was de reden om bij Bemmel en Kroon te bestellen. Als prettig ervaren dat ik snel te woord ben gestaan (geen bandje met ellelange wacht tijd). Ook de betaling met een link in de mail werkte prima.
Tijdens het afleveren is er dus goed gecommuniceerd met de transport firma dat ik al had betaald.

Chrit Candel 10-08-2022

Makkelijk besteld. Voortdurend en correct op de hoogte gehouden over het tijdstip van aflevering. Contact mer de klantenservice kwam verrassend snel tot stand en verliep soepel.
Vaatwasmachine binnengebracht tot in de keuken. Eerdere ervaring bij aanschaf van onze stofzuiger was ook zeer goed. Pluim!

Carrie H 10-08-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het de laagste prijs had voor de zelfde Combi oven.
Alles ging soepel en had direct een mail met orderbevestiging en een mail met de factuur.
De bezorging liep precies zoals beloofd. Ik kan deze webshop zeer aanbevelen.

dj bosman 10-08-2022

Prettige zaak en alles picobello afgeleverd en ze hebben puike monteurs dank voor alles

Wouter 10-08-2022

Het was erg prettig contact en snel geregeld. Echter kreeg ik met de planning wel extra vragen dan die ik vanuit de klantenservice heb gekregen. Vandaar de 9 dat dit misschien intern nog iets beter geregeld kan worden.

Bemmel & Kroon Cruquius 10-08-2022

Heel goede info gekregen en direct een vaatwasser Pelgrim GVW200L gekocht, kon direct geleverd worden.

Jan 10-08-2022

Snelle levering - 20:40 besteld en de volgende dag 10:20 in huis.
Scherpe prijs en netjes op de hoogte gehouden van het leverings moment.
order