Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Wim 18-09-2022

Heb al mijn keukenapparatuur besteld i.v.m renovatie.
Ben geweldig geholpen en men was altijd bereidt om op tijd te communiceren , zonder hapering en ook op een fijne en accurate manier.
Heb mijn apparatuur in 2 delen laten leveren, dat was geen enkel probleem.
Ik ben vast van plan om de vlgd keer weer hier apparatuur te bestellen en kan het een ieder aanbevelen.

J.W. 18-09-2022

Geweldig geholpen door een medewerker ivm vervanging van de oude combinatie. Hij heeft mij geholpen doordat ik de maten van de deurtjes doorgaf en hij in de technische specificaties van de nieuwe Liebherr ICNd5253 combinatie de juiste deur maten kon vergelijken. Waardoor er geen verdere aanpassingen aan mijn keuken nodig waren

Dees 18-09-2022

Doen wat ze beloven, voor ons was dat levering volgende dag.
Goede prijs :)

Marcel 18-09-2022

Vaatwasser gekocht tegen een concurrerende prijs en binnen 24 uur geleverd.

R Thammana 17-09-2022

Nice experience ordering in Bemmel & Kroon . The order with ID : BKI1124464 has been delivered on time & installed as well at the location

ad van meurs 17-09-2022

Voor de zoveelste keer weer keurig geholpen met ordernummer BKI1119260 , een bedrijf waar je op kunt bouwen en hun verplichtingen goed na komt.

Manfred 17-09-2022

Vanwege goede ervaring met vorige bestelling nu ook deze Liebherr FNE 5026 bij Bemmel en Kroon besteld. Mooie scherpe actie prijs. Leverings afspraak werd in eerste instantie door transport bedrijf opgeschort. Daar was ik niet blij mee dus heb contact opgenomen met klantenservice van Bemmel en Kroon. Ik werd te woord gestaan door vriendelijke mevrouw. Deze heeft er alsnog voor gezorgd dan diepvries nog die zelfde dag toch geleverd werd. Geweldige service.

Wikke 17-09-2022

Gisterenavond een wasdroger besteld (order BKI1124505) en vanmiddag al geleverd. Duidelijke site, alles conform planning, goed op de hoogte gehouden van de levering. Top Service

Geert 17-09-2022

Duidelijke website met goede informatie en goede concurrerende prijzen.
Op de website is de bestelprocedure simpel en duidelijk. Supersnelle leveringen maken het geheel compleet.

Marina 17-09-2022

Goede info. Keurig de bezorgtijd aangegeven. . Ook als deze verandert word je meteen geinformeerd. Vriendelijke bezorgers en informatief.

Crt 17-09-2022

Geleverd zoals afgesproken. Dus prima! Fijne koelkast ook. Monteren zelf lukte gelukkig ook.

Astrid 17-09-2022

Gekozen voor deze shop vanwege keuze mogelijkheden. Snelle levering en duidelijke informatie.
Prijzen gunstig t.o.v. andere webshops.

Arpad Mazurel 17-09-2022

S'avonds besteld, en de volgende morgen in huis zoals beloofd.
En dan ook nog eens tegen de beste prijs die ik kon vinden. Heel blij mee.

Thomas :( 17-09-2022

Klantenservice: degelijk en beleefd, alhoewel ze verkeerd hebben geleverd desondanks meermaals te hebben benadrukt. Werd recht gezet, duurde wel enkele weken tussen bestellen en ontvangen.
Qualiteit: ondermaats, sinds ik in het weekend enkel tijd heb, en ze het toen foutief hebben geleverd, ontvang ik het midden in de week. Ik zet het aan de kant en bekijk ik het eens het weekend is, zie ik stevige deuken na het uitpakken alsof er mee gegooit was. Wil ik mijn klachten aangeven en retour melden, kan je niet meer bij ze terecht sinds ze enkel klachten en retour toelaten binnen de 24h van ontvangst. Jammer is dit.

Lin 17-09-2022

Gisteren besteld vandaag in huis! Keurige levering. Perfect op tijd!! Aardige bezorgers.

C.E.van Goozen 17-09-2022

Ik word in de winkel prima te woord gestaan. er wordt goed naar mij geluisterd. Ik pieker er niet eens over, om elders nog te gaan kijken. Ik heb mij overigens wel goed ingelezen. Dit wordt door de werknemers ook gewaardeerd, niet alleen andersom.

NK 16-09-2022

Ik heb hier voor een scherpe prijs een degelijke Siemens wasmachine aangeschaft. Voor een paar tientjes extra werd hij tijdens de bezorging ook nog eens netjes naar boven gebracht en aangesloten. En de oude apparatuur nemen ze weer mee, echt een topservice voor een goede prijs.

Frans 16-09-2022

Deskundig advies en vriendelijk in het contact . Ik kreeg zelf korting ondat ik weer iets kocht bij bemmel en kroon.

Richard1507 16-09-2022

Niets op de website aan te merken. Kwam er eigenlijk bij toeval op. Goede kwaliteit tegen een goede prijs. Levering vlot, niets op aan te merken. Zeker aan te bevelen.

Ton 16-09-2022

Eerst werd ik vriendelijk geholpen tijdens de aanloop van een inbouw vriezer 3n inbouw koelkast. De prijs was gewoon goed, dus besloten om tot koop over te gaan. Een juiste Leveringsdatum was voor mij erg belangrijk omdat mijn keuken vlak erna geplaatst zou worden. En ik moet zeggen... Alles precies op tijd. Uitermate tevreden dus. Ik ga ervan uit dat alles ook werkt, want nu staat het nog in dozen.

Timm 16-09-2022

Snelle levering en goede service. Prijs was ook echt goed vergeleken met andere Winkels. BKI1122721

E.A. Zwiers 16-09-2022

Diverse malen producten bij deze firma gekocht , zowel in de winkel en als online, steeds tot onze tevredenheid. Bemmel en Kroon wordt door ons aanbevolen.

Overigens ook een goede bezorgdienst nl Dynalogic

Karin vd Asdonk 16-09-2022

Heel prettig geholpen in de winkel. De verkoper dacht mee, luisterde goed naar onze wensen en wat we met de koel-vriescombinatie wilden doen. Hierdoor hebben we een apparaat gekocht met de goede prijs- kwaliteit verhouding. Vervolgens heeft de eigen bezorgdiensten de koel-vriescombinatie thuis gebracht en bij ons op zolder geïnstalleerd! Top service dus!

netousch 16-09-2022

Veel informatie. medewerker heeft een engelengeduld. Aflevering tot op de minuut gemeld via sms .
Oude koelkast zonder problemen retour.

Vince 16-09-2022

Was op zoek naar een inductie kookplaat van Siemens. Aanvraag bij meerdere partijen gedaan. Bemmel Kroon onderscheidde zich direct door als enige aanbieder een duidelijke korte levertijd te kunnen geven voor een zeer concurerende prijs. Daarnaast werd de complete montage inclusief uitzagen van het granieten blad aangeboden. Uiteindelijk volgens afspraak keurig op tijd en naar tevredenheid geplaatst.
Goede service, duidelijk in verwachtingen en komen afspraken na.