Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

B. Brouwer 31-03-2022

Wij kopen regelmatig apparatuur bij Bemmel & Kroon (B&K). Prima overzicht van mogelijke alternatieve produkten online. Uitstekende behandeling van de bestelling; ook in het weekend. Vlotte betaalmogelijkheid via link en snel geleverd. De levering kun je op de dag zelf via de site van de vervoerder volgen via link in de aankondiging smorgens vroeg. De wasmachine, tijdens deze levering, stond binnen 15 minuten op de tweede verdieping te draaien. Kortom bijzonder tevreden; B&K is een aanrader.

Monique 31-03-2022

Ik ben snel en goed telefonisch geholpen. De info op de website duidelijk. De prijs de laagste, een mooie korting. En de levering was snel. Heb de webshop opgeslagen om bij volgende aankopen te raadplegen.

Ger 31-03-2022

Snelle levering en precies op het aangegeven tijdstip. De prijs / kwaliteit verhouding is prima in orde !

Erik van den Heuvel 31-03-2022

Deze winkel heeft veel voorraad, snelle levering en zijn klantvriendelijk. Ook de bezorgers waren zeer vriendelijk.

Max 31-03-2022

Eerlijk bedrijf, goed telefonisch contact en komen afspraken na, ondanks lang levertijd vanuit fabrikant houden ze ons super goed op de hoogte!

Fam Aldenkamp 31-03-2022

We zijn afgelopen vrijdag naar de showroom geweest en hebben er 3 dingen besteld en de geschikte kabel voor het fornuis en vanmorgen werd er al om 8 u gebeld dat ze het zo kwamen brengen alles werd keurig netjes afgeleverd en toen ik ze vroeg kan die aan die kant gezet worden was dat ook geen probleem heel netjes geregeld allemaal en klantvriendelijk personeel zowel in de showroom als de bezorgers !

Jelle Dolstra 30-03-2022

Makkelijk accuraat en netjes op tijd geleverd.
Ik beveel deze winkel aan.👍👍

JL 30-03-2022

Netjes bezorgd, van tevoren een smsje met te verwachte tijdstip van levering en ook een mail met track en code waardoor tijdsblok v bezorging wordt aangegeven. De Bosch wasmachine is geinstalleerd via de extra service optie door Dissit en Hoessein. Zij draaiden ook een proefwasje en nu nog afwachten hoe de wasmachine het gaat doen! Let op er komt water uit de wasmachine slang, dat schijnt vd fabriek te zijn. Oude wasmachine hebben zij ook meegenomen. Levering en installatie ging heel vlot vanmiddag na gisteren te hebben besteld bij Bemmel en Kroon via hun website. Goede prijs voor 450€ & 15€

Richard 30-03-2022

Zeer goed geholpen. Ondanks dat ik zelf een fout maakte stond de medewerker open voor de oplossing. Oplossing was helaas opnieuw bestellen maar het geld van de (door mij verkeerd gedane bestelling) oude bestelling was zo terug gestort.

Annie 30-03-2022

Via kieskeurig op deze webshop terecht gekomen.
Doen wat ze beloven.
Vandaag besteld morgen in huis .
Super!!!!!

CMA Wyer 30-03-2022

Great customer service on the telephone (also very happy to help me out by speaking English), delivery organised easily and completed up difficult stairs without hassle, and without any damage. Overall great.

Nick 30-03-2022

Ik werd goed geholpen door de klantenservice die er zelfs tot 23:00 was , het product dat ik wou hebben had of een lange levertijd of was uitverkocht maar er werd een goed alternatief voor me gevonden.
Top zaak

Willem 30-03-2022

Gisteren bestel om 16.00 uur en al geïnstalleerd in huis. Binnen 18 uur. Top. Fijne zaak en werd goed geïnformeerd over de levering!

Laura van Laaren 30-03-2022

Snel geleverd! Het plaatsen en ophalen van oude machine ging door dynalogic niet helemaal goed.
Bemmel-Kroon heeft dit snel en supergoed opgelost! We zijn blij met het apparaat en de service.

Annemarie 29-03-2022

Ik had een stofzuiger besteld bij Bemmel en Kroon. Interessante prijs en nog extra actiekorting. Binnen een dag opgestuurd maar vreemd genoeg niet afgeleverd. Dit ondanks mailtjes van de transporteur dat dit wel gebeurd zou zijn. Contact opgenomen via de mail met de servicedesk van Bemmel en Kroon en binnen een half uur een mail terug dat er een nieuwe stofzuiger verstuurd wordt. En ja hoor, de volgende dag keurig afgeleverd. Top service.

Ad 29-03-2022

Gebruiksvriendelijke online winkel. Uitgebreide keuze. Mijn bestelde artikelen werden snel en correct afgeleverd.

Van Look 29-03-2022

Accurate mensen die je snel helpen en goed te woord staan. Snelle levering .
Goed verwerkt

Paulus 29-03-2022

Uiterst snelle levering. Goede voorlichting over productdetails en dan ook nog vakkundige plaatsing door twee buitengewoon beleefde mannen die alles in goed overleg opstelden en tenslotte vroegen of alles naar wens was. Super die after sales installatie. Was de eerste keer ook al het geval en daarom opnieuw voor Bemmel en Kroon gekozen!

Wenny 29-03-2022

Duidelijke informatie op de website, snelle en nette service bij aflevering met exacte tijdsaanduiding van aankomst, personeel met kennis van zaken, Nederlands sprekend.
Kortom: zeer tevreden en erg blij met mijn nieuwe wasmachine.

Giovanni 29-03-2022

Gisteren een Mieke stofzuiger besteld, vandaag binnen gekregen. Lekker snel. Gelijk uitgeprobeerd en werkt

Ron Nix 28-03-2022

Aangenaam verrast door topcommunicatie en snelle begripvolle reacties van medewerkers klantenservice. Top!

Janine 28-03-2022

Duidelijke website. Snelle levering en plaatsing. Duidelijke communicatie. Vriendelijke medewerkers

Timothy 28-03-2022

We kwamen op Bemmel en Kroon uit, omdat zij ruim 10% korting gaven op een de Miele stofzuiger die wij wilden aanschaffen. Hierdoor waren zij de goedkoopste (op Kieskeurig en Google).
Zeer snelle levering. Zaterdag om 16:00 uur besteld en zondag om 14:15 uur al geleverd. We kregen meerdere updates van de bezorger wanneer we het pakket konden verwachten. Alles bij elkaar als zeer positief ervaren. Het bedrijf geeft mij als klant echt vertrouwen en zouden we bij anderen zeker aanbevelen.

Hein 28-03-2022

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Bemmel en Kroon hebben in de Haagse regio een prachtgebouw met alle keukens en apparaten die je maar wenst. Vriendelijk personeel en state of the art inrichting. En ze matchen de laagste internetprijs. Aanschafproces verliep snel en vlekkeloos. Wat wil je nog meer.

Erik 28-03-2022

Overzichtelijke shop met ruime keuze.
Goed geholpen om de juiste keuze te maken, snelle levering. Hier ga ik vaker bestellen.