Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Emiel 01-03-2022

Artikel op voorraad. Niet dus. (al eerder meegemaakt bij hun, dus het kan geen toeval meer zijn). En dan leveren ze een gelijkwaardig of beter model. Mooi toch zou je denken... niet dus vorig jaar deden het zelfde trucje met de oven en was het duurdere model toch minder goed getest. Na wat zeuren geld terug gekregen Nu wel min of meer gelijkwaardig model vaatwasser ontvangen. Je krijgt echter geen keuze, alleen de mededeling dat het een ander model is geworden. Kortom Bemmel en Kroon wees eerlijk over je voorraad en probeer niet op deze manier klanten te lokken, tikkeltje misleidend.
Bezorging en prijzen wel ok.

yvonne 28-02-2022

Goed asortiment, duidelijk naar de klant toe ,bij ons een wat langere levertijd maar dat was duidelijk gecommuniceerd naar ons toe
Overal nog netjes en snel geleverd..

Av.d.V. 28-02-2022

besteld via internet,de volgende dag op tijd bezorgd en geplaatst op 2e etage.

Roos 28-02-2022

Duidelijke website met goede prijzen en waardevolle service. Op afgesproken datum werden de spullen geleverd, waarbij je goed op de hoogte gehouden wordt van het tijdstip. Materialen zijn naar wens en bezorgservice vriendelijk.

C. Van Zuylen 28-02-2022

Prima service, snelle levering en keurige aflevering. 2 vriendelijke heren die ook onze oude en superzware wasmachine mee hebben genomen.

Dirk 28-02-2022

Super goed advies gekregen van de verkoper en tevens voor de snelle levering van de apparatuur helemaal geweldig super service

A.B. 28-02-2022

Heel geduldig, vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Goede prijzen. Alle lof voor de winkel maar...

... toen kwamen de bezorgers (Dynalogic):
Onbeschoft. Brutaal. Ruw.
Ik zag ze in de vrachtwagen gooien met mijn vaatwasser. De verpakking was beschadigd (ingedeukt, piepschuim gebroken). Ik wilde ruimte maken in de verpakking om te controleren of mijn apparaat op die plek ook beschadigd was. Daar werd heel agressief op gereageerd. "Dertig dagen retourgarantie," zeiden ze, en: "Dan had u hem maar door ons moeten laten installeren." Ik ben blij dat ik dat niet gedaan heb, deze mensen wil ik niet in mijn huis.

Advies voor andere klanten: zorg dat je niet alleen thuis bent als ze komen bezorgen. Ik had er geen veilig gevoel bij.

En zo is de vreugde over een nieuw apparaat totaal teniet gedaan door de ervaring met de bezorgers.

Harold 28-02-2022

Ouderwerts prima service als vroeger, behulpzaam en vriendelijk personeel. Een telefoontje is genoeg om alles goed rond te krijgen. Dankjewel iedereen. Vette aanrader.

Vrijenban 28-02-2022

Kom weer uit bij B&K voor een wasdroger. Goed geprijsd, snelle afhandeling en correcte levering

Bosch 27-02-2022

Prima behandeling. Gekozen apparaat voldoet geheel. Installatie correct door vriendelijke en behulpzame monteur

J.W.K. Jacobs 27-02-2022

Super overzichtelijk om een keuze te kunnen maken.
Service uitmuntend, mooi inbouw koffieapparaat gescoord, zeer tevreden!

Eva 27-02-2022

Op zoek naar een vriezer kwam ik op de site de vriezer tegen die ik wilde hebben.

Heb hem om 6 uur besteld op zaterdag in de avond en kreeg hem op zondag 3 uur geleverd. Oude vriezer zou worden meegenomen maar de wagen was te vol, bezorger gaf aan even te bellen en ze halen hem nu morgen meteen op, met excuses voor het ongemak.

Super service!

Bouthoorn 27-02-2022

Snelle en goede levering. Bij aflevering apparaat goed geplaatst met goede uitleg.
Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen

F. 27-02-2022

er bleek een nogal lange levertijd te zitten op de oven die ik besteld had, nl bijna 2 maanden, ik werd daar snel over op de hoogte gesteld en er werd mij aangeboden te zoeken naar een alternatief. daar had ik geen interesse in en besloot de levertijd maar af te wachten. nog tussentijds een keer gevraagd of men bij de fabrikant kon nagaan wanneer de oven geleverd zou worden. uiteindelijk werd de oven een week eerder geleverd door de fabrikant en de dag erna bezorgd. communicatie verliep snel en prettig

Gijsje 26-02-2022

Duidelijke communicatie. Netjes optijd bezorgd. Zonder mopperen naar zolder getilt en aangesloten. Oude wasmachine meegekomen.
Kortom Perfect

marjan 26-02-2022

binnen 5 minuten een mooie vaatwasser uitgekozen omdat de oude kapot was. Super snel advies en direct geleverd.
Keurig netjes gemonteerd!

Tristan 26-02-2022

Snelle levering en prima prijs en service. Bezorgers waten vriendelijk en netjes. Kan het iedereen aanraden

dhr en mevr Spaans - vink 26-02-2022

De service was adequat en goed verzorgd met een duidelijke uitleg, de voor en tegens van verschillende machines werden uitvoerig besproken. Er is heel veel om over te spreken dat als je het bij Bemmel & Kroon niet kan vinden dan vind je het nergens.

Paulussen 26-02-2022

De website is duidelijk, snelle en nette levering die je makkelijk kan volgen. Via de mail word je van alles op de hoogte gehouden.

Roel 26-02-2022

Houdt zich aan de afspraken, hanteert scherpe prijzen. Ook fijn dat de regelmatig op de hoogte wordt gehouden van de status van je bestelling. Op dag van aflevering kwamen ze op het afgesproken tijdstip

Itha 26-02-2022

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop gister in de winkel besteld en de volgende dag geleverd. Hele goede service ontvangen zowel in de winkel als de bezorging!!! Thanks team Cruquius!

Megan 26-02-2022

We hebben hier onze wasmachine besteld en zijn erg tevreden over de service. We hadden nog wat aanvullende vragen, die goed en duidelijk werden beantwoord aan de telefoon. Ook de bezorging verliep keurig en netjes. Ze waren op tijd. En hoewel de service 'over de drempel' is (en dat is bij ons de keuken), hebben ze 'm netjes even in de woonkamer gezet. Dat was echt heel fijn, dus ben erg te spreken over het hele proces.

R. Verheij 26-02-2022

Na 6 jaar al ging onze inductie kookplaat kapot. Al snel bleek... onherstelbaar kapot. Dus nieuwe besteld. Op voorraad, maar komende 2 weken geen monteur beschikbaar. :( Blij verrast waren wij dat al na 2 dagen gebeld werd dat er een gaatje in de planning was en ze de volgende ochtend om 08:00 uur konden komen. Helemaal top! Super aardige monteur en duidelijke uitleg. Daar had ik wel een kopje koffie met wat lekkers voor over. B&K bedankt!

TK 26-02-2022

Ik heb een vaatwasser gekocht van bemmel & kroon (BKI1064117). Daar werd een dag na bestellen al over gebeld om een inbouwafspraqk te maken, en vervolgens kwam er stipt op de afgesproken dag en tijd een keurige kerel langs die het ding vakkundig heeft ingebouwd. Ik ben zeer tevreden over het veloop van het proces, en deze aankoop als geheel.

Priscilla 26-02-2022

Mooi winkel in Zoeterwoude
Veel keuze en goed geholpen door aardige mensen , snelle levering en goede installatie service aangeboden