Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Vic 05-05-2021

Goede prijs, snelle levering. Je kunt kiezen wanneer het geleverd word. Genoeg keuze uit de producten

Bemmel en Kroon 05-05-2021

Duidelijke website, directe terugkoppeling en heldere boodschappen via de mail inzake de bezorging

Kenley Simons 05-05-2021

Top product,
Snelle levering maar vooral erg behulpzaam personeel met handige tips en voorzichtig voor je spullen

Ramon 05-05-2021

Goede prijzen, goede communicatie en een beter alternatief aangeboden dan besteld zonder meerkosten.

Rob 05-05-2021

Zeer prettige en professionele communicatie. Goede voorlichting over het product en snel oppakken bij vragen over levering.

Joyce Z 05-05-2021

Gratis levering gaf bij mij doorslag. Leek via bestelling dat levering op bepaalde datum was maar dat was levering bij Bemmel & Kroon maar dag later bij mij thuis afgeleverd.

Koelkast, super snelle levering 05-05-2021

Super snelle levering.
Goede bezorging en duidelijk.
De koelkast is perfect!

RvB 05-05-2021

Solide, betrouwbaar, klantvriendelijk.
Afspraak = Afspraak.
Zeer aan te bevelen.

André 05-05-2021

Gekozen vanwege de scherpe prijs. Keurige afhandeling in de berichten en daarna prima telefonisch geïnformeerd over de bezorging. Keurig personeel, netjes geplaatst en oude machine meegenomen.

B. Porreij 04-05-2021

In de winkel goed geholpen, door vriendelijk personeel, met het uitzoeken van een geschikte koelkast. Ook de levering en extra service was goed verzorgd. Prima tevreden!

Rutger 04-05-2021

Op zoek naar een vervangende ijskast een webshop met showrooms in de buurt. Dat geeft vertrouwen. Na de bestelling keurig een check of de bestelde koelkast wel in de nis gaat passen. Dus ook goed advies. Afspraak wordt keurig gemaakt door de installateur (ik had de extra service besteld). Goede communicatie over dag en tijdstip. Een telefoontje 15 minuten voor aankomst en keurig gemonteerd. Er bleek een afdekplaatje te missen (foutje fabrikant) maar dat wordt keurig opgelost.

A. 04-05-2021

In eerste instantie was ik teleurgesteld dat de vaatwasser niet op voorraad was terwijl bij het bestellen werd aangegegeven dat dit wel het geval was.
Gelukkig is dit netjes opgelost door een andere vaatwasser te leveren die wel voorradig was, waarbij ook nog een korting is gegeven als tegemoetkoming. Uiteindelijk toch netjes opgelost.

Bezorging door Dynalogic is goed verzorgd, waarbij ook een tijdvenster van 3 uur wordt opgegeven met een sms bericht 30 minuten voor aankomst.

Theo Holtman 04-05-2021

Product was niet via online te bestellen, maar de mail is dit prima afgehandeld. Het product werd de volgende dag geleverd. Top.

Helma 04-05-2021

Gisteren besteld, vandaag gebracht, gesjouwd, geïnstalleerd en aan het werk gezet. En de oude meegenomen. Super!

Ik heb voor Bemmel & Kroon gekozen omdat ze in het verleden met een keukenapparaat ook al zo'n goede service gaven. Nu met de wasdroogcombinatie opnieuw. Ik hoef nergens anders meer te kijken.

Kathie 04-05-2021

Zoals altijd ga ik voor alles naar Bemmel en Kroon.
Vriendelijk personeel en altijd is alles super geregeld.
Een heerlijke winkel ,uitgebreid assortiment.

Viktor 04-05-2021

Bestelling vlot en deskundig. Alles duidelijk per mail bevestig en afspraken werden prima nagekomen. Prijs was ook scherp. Installatiebedrijf verdient ook een pluim. Al met al een bedrijf om bij terug te komen.

Mevr ultee 04-05-2021

Ik zag bij kieskeurig jullie naam met beste koop
Nou niet alleen de beste koop maar ook heel klantvriendelijk.ik kan dit bedrijf aan bevelen.

Olaf 04-05-2021

Goeie prijs, super snel geleverd vriendelijke bezorgers die de machine voor ons hebben geïnstalleerd! Aanrader.

Hans en Lika 04-05-2021

Nette levering, nieuw gasfornuis in de keuken neergezet. vriendelijk personeel.

Frank G 04-05-2021

Afgelopen week een inductiekookplaat gekocht bij B&K. Elders 150 euro goedkoper gezien en daarop een mail gestuurd naar B&K. Ze gingen direct in de prijs mee zonder gedoe. Na akkoord te zijn gegaan met de offerte kreeg ik heel netjes een mail met een iDeal link. Superhandig! Binnen en dag bezorgd door een heel fijn transportbedrijf die je precies op de hoogte hield van de verwachte levertijd. Zelfs een half uur voor de bezorging een bericht dat ze eraan kwam binnen die tijd. Heel fijn! Al met al een hele positieve ervaring tot nog toe met B&K!

Ceasar 03-05-2021

Ontzettend goede service ontvangen van Bemmel en kroon. De verkoper verkocht ons de beste apparaten ipv de duurste. Na de bezorging kwamen wij er achter dat er wat mis wat met 1 van de apparaten. 1 telefoontje en er werd geregeld dat wij de volgende dag een nieuwe kregen. Heel erg tevreden met alles wat wij hebben aangeschaft!

vosje 03-05-2021

zeer klantvriendelijk. Eerst een wasdroger besteld. Deze bleek schade te hebben . Ogenblikkelijk werd een nieuwe droger bezorgd en alles aangesloten voor €0,0 kosten. De bezorging ging ook prima op tijd welke werd aangekondigd met track en trace Heel snel daarna was ook de wasmachine stuk.
Deze nieuwe wasmachine gekocht en betaald bij dezelfde firma. Kreeg een email met de mededeling , dat deze machine uitverkocht was en niet meer geleverd werd. In deze zelfde email werd aangekondigd , dat ze een nieuw type wasmachine van hetzelfde merk met tenminste dezelfde eigenschappen zouden bezorgen en hoewel duurder dan de oorspronkelijk bestelde machine werd hij geleverd tegen dezelfde prijs als de oorspronkelijk bestelde machine
Grote klasse , geen gezeur . Alles heel snel en uiterst correct afgehandeld.
Ik zal deze firma aan al mijn vrienden en kennissen aanbevelen.

Michel 03-05-2021

Makkelijk te vinden webshop, duidelijk, overzichtelijk. Als eens eerder een bestelling geplaatst en toen zeer tevreden en nu weer vanaf de eerste klik tot aan de bezorging aan de deur ( binnen ) tot volle tevredenheid afgehandeld.
Ook de vermelding van de Cashback actie van Bosch op de site gaf ons een onverwacht voordeeltje.

Ellen 03-05-2021

Zo blij met de quooker Alsof ik een nieuw keuken heb .Top service bedankt

GuyLux 03-05-2021

Positief: ruim aantal merken en apparaten beschikbaar.
Competitieve prijzen.
Goede omschrijving en speccificaties van het aanbod
Snelle levering, zelfs op zondag.
Negatief: de website geeft levering op de volgende dag. In het bestelproces verandert de levertijd in zo spoedig mogelijk.
Bij de uiteindelijke afronding verandert de levertijd gelukkig terug naar de volgende dag.
Betaalmogelijkheid per credit card of Paypal ontbreekt