Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

M. Alan 25-01-2021

Een vaatwasmachine aangeschaft. Bedrijf komt afspraken goed na. Uitstekend service ontvangen, vaatwasmachine is op afgesproken tijdstip geleverd en gemonteerd door een ervaren, vriendelijke monteur met oog voor detail.

Heleen van Heteren 25-01-2021

Ik heb voor Bemmel&Kroon gekozen omdat ze hoog gewaardeerd werden via Keiskeurig. Bemmel&Kroon heeft de verwachting meer dan waar gemaakt. Hun site is gebruiksvriendelijk en de aflevering van mijn gasfornuis was meer dan keurig. Kreeg zelfs een sms met de exacte tijdstip van levering. Mijn gasfornuis was zeer goed verpakt om transport schade te voorkomen en ze hebben hem ook meteen netjes in de keuken gezet. Ik ben meer dan tevreden

DdeG Vastgoed 25-01-2021

De klantenservice is heel vriendelijk en denk met je mee. Ik wilde 2 wasmachines bestellen die niet voorradig waren en ik kreeg een goed alternatief en had mijn wasmachines keurig de volgende dag binnen.

BKI936622 25-01-2021

Prima communicatie en service. Levering duurde iets langer dan verwacht, maar ook hierover was goede communicatie

Charles 25-01-2021

Volledig volgens afspraak en tijdslot is onze online bestelling op tijd geleverd en vakkundig geïnstalleerd. Opvolging en communicatie is perfect via email en sms, de juiste informatie en eenvoudig te begrijpen. Bemmel en Kroon, en de Dynagroup zijn zeer goed op elkaar ingespeeld. Het bezorgteam zijn kundige en zeer beleefde mensen. Verpakking en oude apparaat werden netjes meegenomen. Een dikke 10!

Kees 25-01-2021

23/12 een vaatwasser kapot. MediaMarkt had weinig op voorraad, maar B&K wel, dus bij B&K besteld. ('voor 22:00 besteld, morgen in huis'; NIET DUS). 12 januari zouden ze dan eindelijk komen brengen en installeren. Twee dagen voor levering bellen ze af. Apparaat is niet binnen. Wordt verzet naar 27 januari ! Twee dagen voor 27 januari bellen ze weer af. Ben dit spuugzat. Geen excuses, geen uitleg. Wijzen naar de installateur AJtec als schuldige. Kansloos bedrijf.

Sjaak 25-01-2021

Goede site, juiste weergave van levertijd goede prijs en duidelijke uitleg apperaat

Hans 25-01-2021

Laagste prijs. Goede telefonische ondersteuning. De website zit ook goed in elkaar met de zoekfunctie. En een snelle levering.
Tussen het bestellen en de levering in huis zat nog geen 24 uur.

Thomas 24-01-2021

zeer goede prijs/kwaliteit
indien op voorraad, zeer snelle levering
goede communicatie omtrent levering

goede service 24-01-2021

zeer goed, had inductie kookplaat besteld maar was niet meer leverbaar,
nu zonder extra kosten een duurdere uitvoering gekregen.

De Best 24-01-2021

Heel makkelijk te bestellen via internet.
In twee dagen alles netjes bij me thuisgebracht, werd keurig boven geplaatst.

johnix 24-01-2021

Na vergelijk van diverse aanbieders van een bepaald model Siemens koffieapparaat kwam Bemmel en Kroon er uit moet de beste aanbieding. Echter het type dat wij zochten (vanwege de kleur) bleek na aankoop niet meer te leveren en Bemmel en Kroon gaven per email aan een soort gelijk en zelfs duurder apparaat van Siemens te sturen voor dezelfde prijs. Een mooi alternatief al had ik liever gezien dat ze al op de website hadden aangegeven dat dit model niet meer te leveren was of op het moment van afrekenen de keuze te geven om wel of niet voor de alternatief (van een andere kleur) te gaan. Niettemin zijn we toch blij met het alternatief dat Bemmel en Kroon heeft geboden en genieten we al van de heerlijke koffie. De administratieve afhandeling via emails en levering was snel en goed dus uiteindelijk zijn we blij dat we hier ons koffieapparaat hebben gekocht.

Goede producten, slechte website 24-01-2021

Bemmel en Kroon heeft een prima prijsstelling en ruime keuze.
De zoekmachine is echter ronduit slecht: Je kunt vanuit een zoekopdracht simpelweg de producten niet openen in een nieuwe tab van je browser (Chrome in mijn geval). Ook met 'control' toets ingedrukt opent een link in dezelfde tab. En met de rechter muisknop klikken levert ook al geen optie op. Ronduit slecht!

R. Hil 24-01-2021

aanvulling op eerdere revieuw (Gebruiker R. Hil 24-01-2021)

Zojuist heeft Bemmel & Kroon telefonisch contact met ons opgenomen om de uitgestelde levering te bespreken.

De medewerker heeft excuses aangeboden voor het niet tijdig informeren en we hebben kunnen afspreken dat de bezorging alsnog morgen gaat plaatsvinden op een tijdstip naar wens.

Uiteindelijk is het dus opgelost en ze nemen de verbeterpunten mee.

Review 24-01
Bestelling zou vandaag (zondag) worden bezorgd, maar we hebben vannacht een email van de bezorger ontvangen dat het artikel niet door Bemmel & Kroon is aangeleverd en dat de bezorging niet kan plaatsvinden.

1) Geen excuses en taalfouten in de email.
2) volgens de website is de klantenservice nu (9:15 uur) bereikbaar, maar als je belt krijg je een bandje dat ze gesloten zijn.
3) Whatsapp functie werkt ook niet.
4) vorige bestelling niet gekregen, maar werd toen wel opgelost, vandaar de herkansing, maar er lijkt structureel iets niet goed te gaan.

Familie heeft eerder iets bij dit bedrijf gekocht waarbij precies hetzelfde gebeurde. Uiteindelijk is dit wel opgelost, maar ook daar geen levering conform afspraak.

Het is dat Bemmel & Kroon de enige lijkt te zijn die de Bosch droger van onze keuze heeft, anders had ik deze elders besteld.

Julia Czika Iancu 24-01-2021

Gebruik vriendelijke webpagina. Duidelijke pagina. Klantenservice is deskundige, vriendelijk en erg hulpzaam. Top bedrijf. Alles gaat volgens duidelijke afspraken.

Marjolein 24-01-2021

Vaatwasser online besteld Winkels zijn dicht nu..stond dat die op voorraad was.zou paar dagen duren,zei mail.toen ik belde werd me gezegd dat het 2 a 3 weken zou duren.Maar ik had er nu een nodig.Ik zei,is er een andere wel nu beschikbaar.Met dezelfde mogelijkheden, maten en prijs.die was er.was zelfs een duurdere,die in de aanbieding was.En die kwam de volgende dag al.super snel! En het is een super vaatwasser die stil en mooi is en die bevalt erg goed.

Timo 24-01-2021

Goede aanbiedingen, zelfs toen het product niet direct uit voorraad was te leveren, was het product na 3 werkdagen bij ons binnen. Communicatie is helder en snel, aanrader in vergelijk met bijvoorbeeld een amazon. Ook de aanwezigheid van fysieke winkels is een pre indien er onverhoopt gebruik gemaakt dient te worden van garantie.

Henny 24-01-2021

Van Bemmel en Kroon gekozen. in eerste instantie natuurlijk voor de prijs ;) Na het bekijken van de site ook een goed gevoel erbij gekregen, omdat ze; punt 1: échte winkels hebben en punt 2: omdat ze gespecialiseerd zijn in keukenapparatuur. Niet een internetshop die naast koffiemachines ook fietsen en kruiwagens verkopen.
Doordat iedereen thuis werkt, is er blijkbaar een run op koffieapparaten, en de levertijd was dan ook iets langer, maar toch nog redelijk snel geleverd! en met de bezorgdienst die zijn gebruiken perfectie regeling / timing van moment van bezorgen.

van Rhijn 24-01-2021

Na mijn eerste review met slechte beoordeling, ik deze herzien met een 10. Ik heb een nieuwe machine gekregen, super service!

Jeroen 23-01-2021

Goede prijs, klantenservice is goed te bereiken. Helaas zat er wel een deuk in de deur van de bestelde koelkast. Ik kon een andere krijgen, echter zou dit 5 tot 10 dagen duren. Ik heb een korting van ongeveer 10% gehad. Niet verkeerd.

Fam. Wolf 23-01-2021

Via telefonisch contact door COVID-19 goed geïnformeerd over verschillende drogers.
De volgende dag werd de droger bezorgd en geïnstalleerd.
Vakkundig en fijne service.

Arno van Hsm 23-01-2021

Alles mooi volgens afspraak geleverd,kon kiezen uit verschillende dagen,ook word je goed op de hoogte gehouden qua tijd

Gert 23-01-2021

Moest wel wat langer wachten dan normaal, maar al mijn vragen hierover werden keurig binnen 24 uur beantwoord. Ook complimenten voor de bezorgers, netjes en werkte keihard.

J.Poots 23-01-2021

Bemmel en kroon goed geholpen over de computer en goed geadviseerd op de vragen die mijn man stelde. Keurige levering 1 dag na bestelling en op tijd!!

margreet 23-01-2021

Zoals ik gewend ben van Bemmel & Kroon weer top service, netjes en punctueel.