Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

A van den Berg 17-02-2022

Snelle levering, op afgesproken tijdstip. Keurige heren die met zorg de beide apparaten, wasmachine en droger, naar boven hebben getild en de oude machines mee terug hebben genomen.

Jeroen 17-02-2022

Ik ben gewoon via internet bij dit bedrijf terecht gekomen. Ik heb daar in september 2021 een Beko wasmachine gekocht. binnen 2 weken was de monteur er en met ca 4 weken weer. Er lag telkens water onder de machine en volgens de monteur kwam dat omdat er teveel zeep gebruikt zou worden. Hoe dan ook, na het 2e bezoek van de monteur was de lekkage zo goed als opgelost. Dinsdag 8-2-22 kwam er na een was rook uit de machine. direct de stekker er uit getrokken en 's-avonds Bemmel & Kroon gebeld. de volgende dag werden wij gebeld door een monteur dat die 14-2-22 langs zou komen. Nadat wij de monteur gesproken hadden belde Bemmel & Kroon terug en die gaven aan een reparatie niet te accepteren omdat dit al de derde keer was binnen een paar maanden. zij hebben ons een tweetal nieuwe machines aangeboden en de nieuwe machine werd op 10-2-2022 afgeleverd. Deze actie kwam volledig vanuit dit bedrijf, top service en diep onder de indruk. Ga zo door.

Elmar Ahmadov 17-02-2022

Super proactive service and delivery. Placed an order for a dishwasher on Sunday evening around 9PM and had the item delivered next day on Monday early afternoon. With that the price of the model that I ordered was cheaper than in other stores. Super satisfied.

marita schippers 17-02-2022

Heb mijn bestelling een wasmachine met ordernr BKI1064659 vorige week dinsdag middag besteld en 1 dag later ontvangen.
Ik had nog nooit van de firma Bemmel en kroon gehoord maar moet zeggen dat de service uitstekend is.
prima product uitstekende prijs en perfecte levering.
Wasmachine werd netjes op de plaats gezet en aangesloten door 2 uiterst correcte en vriendelijke heren.
Mocht ik in de toekomst weer iets nodig hebben zal ik zeer zeker weer bij deze firma bestellen.

A . Putker 16-02-2022

Ik koop graag bij Bemmel & Kroon, om dat ik zeer tevreden ben met de geweldige service en de manier waarop alles geregeld is bij mijn verschillende aankopen. Zeer klantvriendelijk! Bedankt!

Caroline Van der Hulst 16-02-2022

Top service van de jongens, snel en netjes gewerkt bij het plaatsen van mijn nieuwe wasmachine (bestelling met ordernummer BKI1064729) superblij 👌

D. Peereboom Voller 16-02-2022

De service was meer dan goed. Het waren aardige mensen, zeer betrouwbaar en zeker vakkundig

Wim 16-02-2022

Prima webshop na eerder fysiek bij hun gewinkeld te hebben en ook geslaagd deze keer via de digitale weg , waarbij het zelf kunnen kiezen van de leverdag erg handig is

Cor van Leijen 16-02-2022

Duidelijke web site, ondanks niet op voorraad toch 2 weken sneller geleverd dan aangeven.

Frans 16-02-2022

We zijn eerst in winkel geweest . zag er prachtig uit goed assortiment en goede prijzen. Personeel zeer behulpzaam en netjes. Later combimagnetron en inbouw gaskookplaat besteld . Werd zeer snel en heel netjes geleverd. Beslist aanrader als u veel keuze wilt , een redelijke prijs en uitstekende bezorging wilt . Werden telefonisch zeer correct te woord gestaan .

J.driessen 16-02-2022

Duidelijkheid of een product leverbaar is. Klantenservice zelfs ‘s avonds bereikbaar. levering tegen zeer concurrerende prijs. Zeer snelle levering in het weekend.

Noor 15-02-2022

Boven verwachting, aangezien ik de onderneming nog niet kende, hebben ze me positief verrast. Bestellen was eenvoudig, en bezorging netjes en op tijd geleverd; je kunt heel handig zelf een bezorg dag kiezen, dat hoeft dus niet morgen te zijn. Verder krijg je na betaling netjes een bevestiging. Op de bezorg dag krijg je een mail en een sms met een track & trace, deze kun je de hele dag volgen, er wordt gewerkt met tijdsblokken. Je krijgt tussendoor nog een update, en ongeveer een half uur voor bezorging een sms dat de bezorger er ongeveer op een bepaalde tijd zal zijn. Deze tijd klopte op de vijf minuten, dit heeft me dus positief verrast. Het bedrijf werkt dus samen met een koerier die betrouwbaar is. Een goede combinatie dus.

Bruno 15-02-2022

De nieuwe wasmachine is het vijfde (witgoed)product dat wij de laatste jaren bij Bemmel&Kroon gekocht hebben. Dat is al een teken dat wij zeer tevreden zijn over dit bedrijf. Het personeel, ook het installatiepersoneel dat soms wordt ingehuurd, is vriendelijk en ter zake kundig. De communicatie, indien nodig, is efficiënt. Wat voor ons belangrijk was, is dat de wasmachine die wij wilden hebben direct uit voorraad leverbaar was.

Jeroen 15-02-2022

Super hulpvaardig. Er wordt met je meegedacht en erg flexibel. Ondanks het feit dat de bestelde spullen niet op voorraad waren ivm chipstekorten, werden de spullen eerder dan verwacht toch geleverd.

jc Bernardt 15-02-2022

Een hele uitgebreide keuze ,fijn personeel altijd bereid het beste voor de klant te betekenen

goed service en een heel goed en meedenkend advies in de aankoop !!!

Sim 15-02-2022

Tien jaar geleden ook al me keuken gekocht toen al super service en nu weer met me Cube snelle levering en netjes aangesloten

Perry 15-02-2022

Super service.. zelfs twee weken na de aankoop nog korting gekregen toen de vaatwasser in de aanbieding was. Installatie ook netjes. Alles bij elkaar zeer tevreden

Robbie 14-02-2022

We hebben een aantal ervaringen met Bemmel en kroon. Allen positief. Uiteindelijk een koelkast gekocht (CRQ1061424). Transparant bedrijf met vriendelijke medewerkers

Dekker 14-02-2022

Goed apparaat; snelle levering; slechte communicatie tussen bezorgers en winkel: wisten niet dat het apparaat naar de 2e verdieping moest worden gebracht. Leveranciers deden hun best.

Bert 14-02-2022

Zoals bij de vorige aankopen, goed geholpen, vriendelijk en kundig personeel. Denken ook mee en maken er een mooie prijs van. Aankoop was vorig jaar maart, in ieder geval op de hoogte gehouden en 1 apparaat eerder geleverd, de ander was helaas vanwege chip tekort later. Na bericht dat die binnen was, werd het de volgende dag geleverd. Prima werk!

RS 14-02-2022

Contact opgenomen met B&K over een beoogde vriezer. Denken met je mee en maken een concurrerende offerte.
Vlotte levering door dynalogic, waar ik over deze mannen ook alleen maar kan zeggen dat ze netjes te werk gaan.
Dus ik bel opnieuw B&K als ik een nieuw witgoed product nodig heb.

FrankyG47 14-02-2022

Aankoop gedaan op adres te Den Haag. Mooie zaak. Gewenste koeldiepvriescombinatie van Liebherr als vervanging van een defecte Liebherr inbouw combinatie. Prima geholpen door de aanwezige verkoper, hij naam alle tijd om een oplossing te vinden. Vanwege de enorm lange levertijden van Liebherr samen gezocht naar alternatieven van het zelfde merk en ook de leverancier gebeld. Hoewel het niet de eerste wens was, toch besloten gezien de beperkte mogelijkheden tot aanschaf van een showroom model van Liebherr. Prijsaanbod was acceptabel en verdere afhandeling verliep keurig

Bart 14-02-2022

Dit keer werd het een wasmachine. Hiervoor de vaatwasser, twee koelkasten en mn oven. Steeds weer is bemmel en kroon t goedkoopst. De wasmachine kwam ik op t spoor op de site van siemens zelf. Daarna de prijs gezocht en voila… bemmel was weer de goedkoopste (door 100 euro actiekorting overigens - boeit mij niet… gaat mij om t bedrag dat van mijn rekening afgaat). Voor twee tientjes is t op de 2e etage afgeleverd en aangesloten en is de oude van de 2e meegenomen. Zondagavond besteld, maandagmiddag alles klaar. Allemaal top! 😊

IM 14-02-2022

Toevallig kwam ik Bemmelenkroon.nl tegen bij het googlen naar een nieuwe wasmachine. Door de duidelijke site en de goede reviews en informatie die werd gegeven op de website en bij de artikelen, en de snelle levertijd, heb is snel een keuze kunnen maken welke wasmachine ik wilde aanschaffen. Bestelling heb ik online geplaatst, en de volgende dag werd deze al geleverd. En voor een zeer gering bedrag E 19.95 werd deze ook nog op de plek van bestemming neergezet en aangesloten. En de verpakking, die hebben ze netjes weer meegenomen.
Ik heb er voor de zekerheid 5 jaar extra garantie bij gekocht, want voor E 90.00 is dat een hele goede deal.
Ik ben zeer tevreden, en heb direct ook op www.bemmelenkroon.nl een nieuwe vaatwasser aangeschaft, met 5 jaar extra garantie voor E 85.00.

J. de Leeuw 14-02-2022

Vaatwasser besteld en ben keurig gebeld om een montageafspraak in te plannen. Monteur heeft alles keurig geïnstalleerd ondanks dat het wat tegen zat.