Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Gerard maas 21-09-2021

Volledige inzet. Uitstekende info over het product. De installatie uitstekend.
Goede firma.

Brigitte 21-09-2021

Ik kon de prijs opvragen voor mijn produkt via een formulier. Echt super snel reactie en ook of de koel-vriescombinatie zou passen, top! Met installeren erbij genomen. Echt keurige service, een tevreden klant.

Lisette 21-09-2021

Duidelijke website, goede prijzen.
Snelle reactie en bezorging, door vriendelijke en deskundige koerier.

Louis 21-09-2021

Bemmel en Kroon bood Liebherr koelkast aan voor zelfde prijs als de concurrentie zonder bijkomende kosten voor bezorging en ter plekke installeren en in gebruik stellen resp. oude koelkast meenemen.
Bestelling direct bevestigd en vragen hierover meteen en duidelijk beantwoord, deskundige en vriendelijke levering en installatie.
Enige minpuntje: lange levertijd (18 dagen) vanaf fabriek, want koelkasttype niet in voorraad.

Miranda Looij 21-09-2021

Namens mijn lieve schoonmoeder schrijf ik deze review , mijn man en ik hebben vorige week in overleg met haar n vaatwasser bij jullie uitgekozen, zij wilde graag aan de deur pinnen maar via de site kon dat niet en de medewerker aan de telefoon heeft ons daar heel vriendelijk handmatig mee geholpen, vandaag is hij dus keurig op tijd geleverd door een vriendelijke bezorger en heeft mijn schoonmoeder aan de deur gepind

Bram 21-09-2021

Gebruiksvriendelijke site. Behulpzaam personeel aan de telefoon, keurige levering. Alles volgens afspraak. Ik kan Bemmel en Kroon zeker aanraden.

Jordy 21-09-2021

Het contact met de verkoper verliep snel en erg prettig. Snel en netjes geleverd. Dezelfde positieve ervaring als de twee voorgaande keren.

Wong 20-09-2021

Bij Bemmel en Kroon een Bosch wasdroger besteld. Werd de volgende dag al geleverd. Op de dag van levering werd je keurig op de hoogte gehouden van de tijdstip van levering. De oude droger werd netjes meegenomen.
Bij Bemmel en Kroon had de droger de laagste prijs (mede door een extra actiekorting).

P.cambeen 20-09-2021

Perfecte service, komen hun leverings voorwaarde prima op tijd na,goede informatie over product, meerdere malen al iets besteld en nooit teleurgesteld

LmK 20-09-2021

Geweldig goede ervaring met de aankoop van een wasmachine. zeer goede service, heldere uitleg en veel mogelijkheden voor bezorging. Ook de bezorging verliep erg goed. Zeer tevreden.

Henning 20-09-2021

Snelle levering, prima communicatie met een sms over de exacte tijd van levering.

John de Vaal 20-09-2021

Heel snelle service en deskundig advies! Een goede prijs voor een prachtige NEFF- oven

Mark 20-09-2021

Nadat de keus was gevallen op de door ons gewenste afzuigkap, bleek de prijs bij Bemmel en Kroon het laagste te zijn. De keus was dus snel gemaakt. Vervolgens bleek de service ook nog eens prima te zijn.

Arno 20-09-2021

Vriendelijke en vakkundige verkopers.

Snel en netjes afgeleverd!!

Top winkel

CvL 20-09-2021

Wij zijn uitstekend geholpen én geadviseerd.
Het wachten op de apparatuur duurde wel heel erg lang (bijna 5 maanden) maar dat kwam door de chip tekorten wereldwijd.
Wij komen zeer zeker terug bij jullie voor onze volgende aankoop.

Appie 19-09-2021

Bemmel & Kroon heeft bijna alle top merken op voorraad, ze leveren heel snel (voor 22:00 besteld de volgende dag geleverd, ook op zondag). Gisteren een Samsung Amerikaanse koelkast RS68A8842SL besteld en vandaag (zondag) al geleverd, de oude nemen ze mee retour.
Ook hebben ze regelmatig leuke kortingen (deze bestelling met €100,00 zomer korting).
Dit was alweer de 3e bestelling in 2 jaar en ben zeer tevreden.
Top bedrijf.

Tonnie Sluijter 19-09-2021

Wat een gemak! Oven kapot. Even speuren op google en daar kwam van Bemmel naar voren. Super gemakkelijke site. Bestelling geplaatst en hoppa volgende dag geleverd met aankondiging! Super service.

BvO 19-09-2021

Bemmel en Kroon had voor mij het model wat ik zocht als goedkoopste. Onze vorige vaatwasser was er op zaterdag mee gestopt. Deze op zondag besteld en hij werd op maandagmiddag geleverd. Een kort mailtje op zondagavond gaf aan dat het gevraagde model niet op voorraad meer was en dat men een duurder, maar gelijkwaardig model had geselecteerd voor mij. Geen bijbetaling of niks. Natuurlijk waren we hier blij mee. Maar nog meer met een goed werkende vaatwasser (Bosch SMS2HTW54E).

S.C. de Groot 19-09-2021

Deze shop heb ik gekozen na langdurig zoeken op internet waaronder de site van Kieskeurig. Op zoek naar een winkel die mijn keus van wasmachine in voorraad had. Helaas vond ik geen winkel die aan die wens voldeed, kwam bij Bemmel & Kroon terecht en werd correct en aardig te woord gestaan.

Familie Hadji 19-09-2021

Het feit dat ze de volgende dag ,dat was zondag, bezorgen is toch een uitkomst. Goede prijs , keuze genoeg en snel besteld/bezorgd.
En nu na een week gebruik, heel tevreden!

Chanique 19-09-2021

Communicatie is snel en netjes! Ook zijn ze snel en duidelijk over de levering en betaling.

R V Dijk 19-09-2021

Bestelling vlot geleverd. Wordt bij iedere stap in het leveringsprogramma op de hoogte gehouden. Kende het bedrijf niet maar deze manier van service geeft zoveel vertrouwen dat ik de volgende keer weer hier ga bestellen.

Luuk de Jong 19-09-2021

Alle lof voor Bemmel en Kroon
s avonds gebeld voor Miele wasmachine
die praktisch overal zijn uitverkocht anders
weken lange levertijd zonder enige zekerheid
Bemmel en Kroon had ze nog wel en keurig volgens afspraak afgelopen vrijdag afgeleverd en bij aflevering betaald niks vooraf en maar hopen dat het goed komt
boven op zolder geplaatst aangesloten en wassen maar de oude keurig meegenomen

Vincent van Wonderen 19-09-2021

Goed geprijsd heel tevreden snelle levering!
Volgende bestelling zeker weer bij hun!

Matla 19-09-2021

Eerder al een wasdroger besteld, nu een vriezer.
B&K is gewoon veel goedkoper dan de rest, service is top, snel geleverd en zonder poespas.