Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

gebro 09-07-2022

Inventum Vaatwasser: (IVW4508A)
Vlotte selectie en vlotte levering uit voorraad. Installatie op een zeer zorgvuldige wijze. (AJ Tec b.v.)
Bij Bemmel & Kroon is het relaxed en voordelig winkelen. Een goede deal !

Klantvriendwlijk, gespecialisee 09-07-2022

Bemmel en Kroon ongelofelijk klanrvriendelijk. Dirwct leverbaar voir fiede prijs.

Annelies 09-07-2022

Prima snelle service. Maandagavond besteld en dinsdag begin van de middag in huis. Stille wasmachine.

peter koppers 09-07-2022

Snelle service, scherpe prijs, uitstekende en tijdige levering volgens afspraak

Nieuwenhuizen 08-07-2022

We zijn erg tevreden over Bemmel en Kroon. Uitstekende communicatie over de levering en goeie prijzen. Een echte aanrader!

H.s.W 08-07-2022

Op donderdagavond 7-7-2022 om 21:14 uur een nieuwe LG wasmachine besteld. Product werd goed en helder omschreven op de website, precies wat ik zocht. De volgende dag al werd de wasmachine netjes bezorgd en geïnstalleerd door de bezorgers, van Dynalogic. Vanaf het bestelmoment tot aan het bezorgen aan toe ben ik keurig op de hoogte gehouden via de e-mail.
Ook over de bezorgdienst, zeer tevreden, net zoals ik zeer tevreden ben over Bemmel en Kroon.
Ik beveel van Bemmel en Kroon, zeker aan en ik kom hier zeker weer terug als klant.

Boyke 08-07-2022

Vlotte klantenservice met uitstekende uitleg. Bestelling ging heel makkelijk en zonder problemen. Producten netjes en optijd zoals in mail aangekondigd bezorgd door transport bedrijf.

Ton v Dam 08-07-2022

We zijn terecht gekomen via internet bij de Firma Bemmel & Kroon. Maar wilde het product { Amerikaanse koelkast] toch eerst bewonderen in de winkel voordat wij hem zouden bestellen. De winkel van Bemmel & Kroon zag er prachtig uit met een groot assortiment met verscheidene producten wat ze verkopen!
We werden correct geholpen en konden ons product uitvoerig bekijken en hebben toen besloten om deze te kopen. Nadat we het bedrag overgemaakt hadden kregen we een mail wanneer het bezorgd zou worden en de tijd met track en tracé
Dus we zijn zeer tevreden over het bedrijf Bemmel & Kroon.

Louise Zandbergen 08-07-2022

Het was niet de eerste keer dat wij bij Bemmel en Kroon apparatuur bestelden. Wij kregen een goed advies en duidelijk antwoord op al onze vragen!

Hans 08-07-2022

Heldere website, snel en goed geleverd. Telefonisch goed te bereiken en te woord gestaan toen ik iets wilde aanpassen.
En dat voor de laagste prijs. Top!

R P Swärtz 08-07-2022

Snel en zeer vriendelijk personeel. Zowel bij plaatsing van de machine als bij de verkoop

Rikus 08-07-2022

Telefonisch goed geholpen, Keurige service. Snelle levering komen op tijd zoals aangegeven.

Gert 08-07-2022

duidelijk en snelle reactie , alleen de leveringsdatum niet meteen duidelijk

Riekie Rompa 08-07-2022

Ik heb meerdere artikelen gekocht bij Bemmel & Kroon en ben uiterst tevreden. Goede service doen wat er gezegd wordt en de bezorging is uitstekend. Vriendelijke mensen en plaatsen alles keurig op de plaatst.

No frost diepvrieskast 08-07-2022

Je wordt hier met uitgebreide kennis bijgestaan in je keuze en zeer vriendelijk geholpen. Er zijn veel apparaten te zien in de winkel . De no frost diepvrieskast tafelmodel die ik wilde hebben kon ook meteen geleverd worden. Wat een verschil met de zaken die constant reclames maken met o.a. black friday ed. Die had deze modellen niet eens in de winkel staan. Je gaat hier tevreden de deur uit.

winnen123 07-07-2022

Keurige verkoop en levering! Helemaal content met vriezer, koelkast en Qooker! Vriendelijke service en aflevering. Top.

Bram Schippers 07-07-2022

Voor de aanschaf van een, voor ons, dure voorziening (een Lancelotti 90cm inductie fornuis) zijn we bij Bemmel & Kroon terecht gekomen. Aan de enorm lange levertijd kan niemand iets doen maar: We hebben het als zeer teleurstellend ervaren dat we in het gehele proces van verkopers, klantenservice, tot bezorgers geen enthousiaste medewerkers zijn tegengekomen. Het leek alsof niemand er zin aan had, het ontbrak op alle fronten aan positiviteit, meedenken en enthousiasme. Als jullie je baan niet leuk vinden, ga dan iets anders doen!

Johan 07-07-2022

Goede service en zeer snelle levering. Heb al eerder producten bij deze winkel besteld en nog steeds dus een zeer goede service en levering.

Laura & Kristian 07-07-2022

Onze koelkast was kapot en kon helaas niet meer gerepareerd worden. Inmiddels zaten we al bijna 2 weken zonder en we zochten met spoed een nieuwe (i.v.m. een aankomende verjaardag en hartje zomer).

Bij Bemmel en Kroon hadden ze de koelkast die we wilden voor een mooie prijs, en het beste van alles was dat hij de volgende dag al geleverd kon worden (zonder montage). Bij concurrenten was het allemaal zo'n 5-7 werkdagen.

Voor de zekerheid hebben we nog even gebeld naar de klantenservice waar we snel contact kregen en de bevestiging dat hij echt de volgende dag geleverd zou worden.

De levering ging ook voorspoedig. Ik kon de hele dag zien wanneer de geschatte aankomsttijd was (die steeds nauwkeuriger werd bijgehouden) en onze defecte koelkast werd netjes meegenomen.

Kortom, wij zijn tevreden met de service en levering!

Annemiek 07-07-2022

Goede verkoop service bij Bemmel en Kroon.
Ook de levering was super snel, dat is fijn als je je wasmachine niet kan missen.
De plaatsing ging net zo snel. Even gekeken waar de machine naar toe gedragen moest, zolder!! 2 trappen op. Schilderijen van de muur, anders stoten ze die eraf, een trapgat is immers smal. De bezorgers tilde de machine naar boven, vlot en netjes.
Waterpas, start programma aan om te spoelen. En weg waren de mannen. Tevreden met de le levering.
Alleen in de avond 2 uur voor de machine gezeten hoe Twindos te activeren, Jammer dat dat niet gedaan is dan wel is uitgelegd. In het boekje staat het niet duidelijk. Maar oké het is gelukt.

Barrio 07-07-2022

Vandaag besteld, morgen in huis! DUS NIET! Artikel niet op voorraad terwijl de online shop wel op voorraad aangeeft. De gebruikelijke excuses die iedereen gebruikt en verwacht komen per mail. De installatie duurt vervolgens nog een maand. Echter doet het installatiebedrijf alleen de "verre" ritten op woensdag. Voor een ieder die werkt is dit wel moeilijk te plannen. Helaas was er geen mogelijkheid op andere dagen in de week. Klant is geen koning maar gewoon koper. Met andere woorden. Koop maar bij de concurrent. En dat is precies wat we de volgende keer gaan doen. Geen aanrader voor snel iets in huis te hebben.

Woldring 07-07-2022

Ik was op zoek naar een vriezer en vond er op de website een die ik wilde met een zeer aantrekkelijke korting. Bij het bestellen leek hij die korting niet mee te nemen en durfde ik het niet aan om verder te gaan. Dus ik dacht, op zaterdagavond, dan bel ik maar even. Ik verwachte eigenlijk een antwoordapparaat maar kreeg iemand aan de telefoon. Die heeft de bestelling BKI1104216 voor mij in het systeem gezet en met de korting er bij. Hij was zeer vriendelijk en wist me gerust te stellen. Omdat ik net iets te laat was kon hij hem niet al voor zondag inplannen en wederom was ik verrast dat dat eventueel ook nog had gekund. Al met al liep alles heel vlot. Het bestellen en de levering. Ook een fijn bedrijf die mijn nieuwe vriezer af kwam leveren, installeren en het papier en plastic mee namen. Keurige en vriendelijke mensen. Chapeau.

Noek 06-07-2022

Keurig op de hoogte gehouden van de levering. De bezorgers ook netjes en correct.

Hilde 06-07-2022

Vlotte levering van de gewenste droger; laagste prijs en correcte bezorging (plaatsing op zolderverdieping). Fijn dat het oude apparaat en het verpakkingsmateriaal werden meegenomen tegen een geringe vergoeding.

Cees v N., Leiderdorp 06-07-2022

Fijne winkel met terzake deskundig personeel prima advies voor wat betreft mogelijkheden qua maatvoering en nismaat van de vaatwasser. Echt heel goed geadviseerd.