Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

René 24-12-2021

In een tijd waarbij veel bedrijven nee moeten verkopen omdat vaatwassers niet bestelbaar zijn, heeft Bemmel&Kroon volop vaatwassers op voorraad. Omdat wij de vaatwasser lieten plaatsen heeft het nog 2 weken geduurd, maar we zijn helemaal tevreden met de nieuwe vaatwasser die door de monteur keurig is ingebouwd.

Janno 24-12-2021

Aardig en fatsoenlijk telefonisch contact, hulpvaardig, snelle verwerking order e.d., snelle levering.

P. van Schie 24-12-2021

Een zeer fraai toestel, zeer voordelig (ruim de goedkoopste) en snel geleverd vanuit een groot assortiment / voorraad en ook een goede en duidelijke transportservice met track& trace.
In een tijd waarin iedereen leverproblemen kent, in verband met de materiaalschaarste, was Bemmel en Kroon de uitkomst.

Leo 23-12-2021

Een bedrijf die doet wat het zegt. En ze hebben een bezorger die duidelijk laat weten hoe laat ze bij je aan de deur staan en ook te volgen is in track@trace. Kortom een betrouwbaar adres om online te winkelen.

Henk Moll 23-12-2021

Snelle levering. Ik had een typefout in mijn adres en werd daarover gebeld door een vriendelijk persoon. E.e.a. werd opgelost, no problemo

Bianca 23-12-2021

Top winkel! Combi oven besteld en na afrekenen bleek dat de oven niet op voorraad was. De oven was na 1,5 dag weer op voorraad en en dag erna geleverd. Goed op de hoogte gehouden van de levering. Oude oven weer keurig meegenomen. Wij kunnen gelukkig de kerstmaaltijd bereiden in de oven!

Sander 23-12-2021

Bemmel en Kroon is een fijne online winkel. Helder in de communicatie over de levering en een zeer scherpe prijs. In de drukke kersttijd de dag na de bestelling bezorgd.

M.Vrolijk 23-12-2021

De artikelen zijn makkelijk te bestellen,en ook nog eens de goedkoopste 😃.de levering verliep goed net zoals er in de shop belooft word.

Hanneke 23-12-2021

Snel en deskundig telefonisch advies gekregen en onberispelijke levering van het product binnen 24 uur

Richard 23-12-2021

Bij B&K terecht gekomen, omdat ze een aanbieding hadden. Voor de volgende keer denk ik dat ik elders kijk. We hebben een wasmachine en droger gekocht. Met tussenstuk. Geen goedkoop spul. Naar aanleiding van een aanbod die ze ons per mail hadden gedaan. We hadden zelf een tussenstuk uitgezocht, maar de verkoper adviseerde een andere (€ 69), want die hoefde niet geschroefd te worden. Die zou verder hetzelfde zijn. We hebben aangegeven dat we in de hoogte geen ruimte meer hebben. De avond voor de aflevering zie ik op de nota staan dat het er eentje is met een uitschuifbaar paneel. Die zijn hoger dan het platte originele tussenstuk. De volgende ochtend werden de spullen bezorgd, en zoals ik al vermoedde, was het tussenstuk te hoog. Dat is zonder uit te pakken retour gegaan. De dag erna naar de winkel gegaan om alsnog het juiste stuk te regelen: krijg ik daar een aparte nota voor (in de mail, in de winkel wordt er geen woord over gezegd)! Terwijl deze goedkoper is dan degene die retour gegaan is. We hebben de droger zelf nog van de wasmachine moeten halen, omdat al het verpakkingsmateriaal er nog op zat. De wasmachine zelf maar waterpas gezet, want het ding schudde. Alle service en levering komt een beetje lomp en niet servicegericht over. Het juiste tussenstuk krijg ik er zelf ook wel tussen. Men koos ervoor om 16 euro terug te storten ipv de juiste alsnog af te leveren en het zo netjes op te lossen (die 50 euro kost). Zo was de oorspronkelijke deal die wij per mail. Op deze manier werd een goede deal toch nog een dure deal, want de andere korting was de normale aanbiedingsprijs. Ik heb er een naar gevoel aan over gehouden. Je zou er een keuken gekocht hebben...

Lowie Mansveld 23-12-2021

Wij hebben op 16 December een vrieskast van Liebherr geleverd gekregen en dat is allemaal super
uitgevoerd door mensen van het bedrijf.
Vrieskast is goed en snel geplaatst en alle verpakkingsspullen keurig opgeruimd en afgevoerd.
Als wij weer iets van dien aard nodig hebben dan kopen wij het uiteraard bij Bemmel en Kroon.

PETER 23-12-2021

MIJN MONTEUR GAF MIJ HET ADVIES OM EEN NIEUWE DROGER TE KOPEN EN GAF JULLIE NAAM DOOR.
SNELLE EN VLOTTE LEVERING.

Gerard 23-12-2021

Goede betrouwbare shop; de levering en installatie van de inbouwvaatwasser verliep geheel volgens de afspraken, vriendelijke monteur, vakkundige installatie. Dit bedrijf en het installatiebedrijf dat zij voor deze klussen inschakelen zijn professioneel en communiceren helder met de klant.

Miranda 23-12-2021

Keurig op de hoogte gehouden wat betreft bezorgtijden. Heel vriendelijke bezorgers

Linda 22-12-2021

Wij hebben een vaatwasser aangeschaft na telefonisch overleg, direct een betaallink in de mail na afronden van het gesprek en de vaatwasser is de volgende dag gelijk bezorgd. Super!

Nel Basten 22-12-2021

Erg tevreden. Later op de avond een inductiekookplaat besteld en de volgende dag al in huis. We werden goed op de hoogte gehouden over de bezorgtijden , het was een vriendelijke chauffeur en dezelfde kookplaat was in een andere winkel ook nog duurder. Echt alles liep perfect en ik ben heel tevreden over alles. Dank je wel, heel fijn als alles zo goed gaat.

Hans 22-12-2021

Super service. Goede uitleg, zelfs s avonds prima bereikbaar. En enorm snel: ik heb meerdere apparaten besteld en toen ik belde of er alvast 1 apparaat verzonden kon worden was het de volgende dag al in huis

Mark 22-12-2021

De bestelling van onze vaatwasser bij Bemmel en Kroon is goed en snel verlopen. De snelle levering is goed via internet te volgen je weet waar je aan toe bent. Personeel is erg vriendelijk en plaatst de machine waar de klant dat wenst. De oude is gratis meegenomen. De vaatwasser werkt goed en is vrij stil. Geen opmerkingen.
Ik raad hem voor iedereen aan.

Karin 22-12-2021

Goede informatie en snelle levering. Raad het iedereen aan om hier te kopen .

Stefan 22-12-2021

Ik had shops vergeleken op internet om een Atag CSX4674M combi-oven te kopen. Bemmel en Kroon bleken een heel interessante prijs te kunnen geven. Aangezien ik voor de eerste keer in deze winkel bestelde was het toch afwachten of deze winkel betrouwbaar was. Ik kan alleen maar zeggen dat mijn ervaring buiten verwachting positief is. Het was even wachten op de toestellen (ze hadden mij vooraf laten weten weten dat ze besteld moesten worden), maar dat is door corona bij iedere winkel zo. Ik kreeg netjes bericht wanneer die voorradig was en ik kon direct een afspraak maken en reeds de dag erop laten leveren! Bij levering bleek de oven defect te zijn. De service verliep zeer vlot. Het defecte toestel werd opgehaald en een nieuw geleverd. Ik kreeg altijd direct antwoord op mails en werd goed verder geholpen. Prima prijs en prima service! Zeker een aanrader.

Huib de Lorm 22-12-2021

Alles correct afgehandeld op tijd zoals afgesproken super
Ook de bezorging 🚚 op de afgesproken tijd

Debbie 22-12-2021

Ik ben in verband met de lockdown niet in de winkel geweest, maar alles online gedaan. Helaas had onze droger het op dag 1 van de lockdown begeven, dus wat moet je dan? Speuren speuren en nog eens speuren. Uiteindelijk hier uitgekomen. Prijs was goed, ook nog 5 jaar garantie erbij gekocht en toch nog steeds goedkoper uit zijn als bij andere winkels. Dus hop bestellen maar, en het kan de volgende dag al geleverd worden. In een gezin van 4 is een droger echt wel nodig. De volgende dag al netjes hier thuis bezorgd, op ze plek gezet en aangesloten. Alles was gewoon super goed en vlot geregeld. Volgende keer als ik weer een groter apparaat nodig heb zal ik zeker eerst hier gaan kijken.

Andy Dy 22-12-2021

Communication was very good. We received really good and honest advice about our oven and the item was delivered very fast and in very good condition. The price was among the best we could find in the market. We are very happy and we really recommend this store. We will buy again in the future from this store.

Serge 22-12-2021

Makkelijk besteld, betaald en supersnel geleverd. Was een zware Smeg koelkast, die door de bezorgers van Dynalogic perfect op de eerste verdieping (via trap) is afgeleverd. Oude koelkast meegenomen. Helemaal blij mee!

Angela Philips 22-12-2021

Ze hebben een mooie aanbieding gemaakt. Een paar keer contact gehad met de klantenservice en heel correct geholpen.
Ze konden niet alles direct leveren. Maar gelukkig het gedeelte wat wel op voorraad was meteen geleverd.