Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Mirei 15-04-2021

Al diverse producten besteld bij Bemmel&Kroon en zij stellen nimmer teleur. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding en zeer snelle levering. Bezorging door Dynalogic gaat ook prima, je weet door track&trace precies wanneer het product thuis geleverd wordt. Voor herhaling vatbaar dus.

Anna 15-04-2021

Goede prijs, goede communicatie vooraf over bezorging en wanneer je de bezorgtijd weet. Alles ging zoals beloofd, via email en SMS geïnformeerd. Snelle installatie en aardige bezorgers.

Tot op heden helemaal tevreden

Brigitte D. 15-04-2021

Vóór 22.00 's avonds besteld en de volgende dag is de droger geleverd. Je wordt perfect op de hoogte gehouden hoe laat het artikel geleverd wordt. Aardige bezorger die niet te beroerd is om de droger een paar meter verder te zetten dan alleen net over de drempel.
Ik ben super tevreden

Ron 15-04-2021

Vaatwasser gekocht, eerst gebeld voor info waarbij ik netjes en vriendelijk antwoord kreeg op mijn vragen.
Na bestellen was binnen 24 uur de vaatwasser geleverd door twee vriendelijke medewerker.
De vaatwasser zelf doet het super, maakt veel beter schoon dan de vorige.

Klaas 14-04-2021

Veels te lange levertijd, volgens site binnen 3 dagen het werd 3 weken . Betreft bestelling van een koffiemachine

Anja 14-04-2021

Uitgebreide keuze. Super snelle levering en monteur die de vriezer met bestelling BKI972170 direct kwam plaatsen. De monteur hield netjes afstand en was binnen een uur klaar met plaatsen, deur monteren en keukenplint aanpassen. Ideaal en zeker aan te raden!

TJ 14-04-2021

Prima webshop en ik werd per mail correct en goed geholpen bij de aankoop van een nieuwe vriezer.
Over het meenemen van de gebruikte goederen door de transporteur ben ik opnieuw niet tevreden.
Bij een volgende aankoop wil ik die transporteur ook niet meer aan de deur.

Peter 14-04-2021

Snelle levering op de geplande datum, Wel jammer dat het bestelde artikel er niet was; gelukkig kregen we een vergelijkbaar artikel aangeboden voor dezelfde prijs.

Ab 14-04-2021

Super bedrijf goede track en tracé super aardige bezorgers machine geplaatst en aangesloten

Erhardt van der Laaken 14-04-2021

Erg tevreden over jullie dienstverlening. Vanaf het bestellen tot en met de bezorging van onze vaatwasmachine. Keurig een kwartier voor levering een telefoontje gekregen dat de bezorger er aan kwam. Oude vaatwasmachine werd meegenomen. Dikke pluim voor Bemmel & Kroon.

Jarno 14-04-2021

Goed bedrijf. Vakkundig personeel, goede prijzen en voorraad. Volgende dag geleverd. Bestelde model was niet meer leverbaar en ik kreeg gewoon een luxere versie voor hetzelfde bedrag

Steve Van den Bosch 14-04-2021

Snel, correct, en het goedkoopste van het ganse web! Bij levering was er schade aan een toestel, dag nadien hadden ze al een nieuwe gestuurd. Echt top

AG 14-04-2021

Zo fijn dat als ik op zaterdag bestel de bestelling zelfs op zondag wordt geleverd en ook het tijdstip van levering is heel nauwkeurig te volgen en aardige jongens die de koelkast keurig waterpas op hun plek plaatsen. Daar wordt een mens blij van.

Hans en Marian 13-04-2021

Na eerdere positieve bestellingen, een afzuigkap uitgezocht. Keuze online ging makkelijk en bestelling was eenvoudig. Levering de volgende dag. Prima (compleet) verpakt en verzorgd.

Rajendra Nirmal 13-04-2021

To be honest, I didn't know about Bemmelen & Kroon before ordering a Bosch washing machine from them. But to my pleasant surprise, I had a seamless experience throughout, right from ordering until delivery. I received automated emails informing me about the status of the order at every stage. Also, 30 mins before the actual delivery, I received a call to confirm if I am at home. The two employees who had come for delivery were very polite and professional. I had opted for extra service of paid standard installation, they carried out the installation in minutes and also took away my old washing machine for free. They will be disposing it at an environment friendly approved location. I was pleasantly surprised at the service and I will surely recommend Bemmelen & Kroon to my friends. Thank you for the customer delight, Bemmelen & Kroon.

Ludo 13-04-2021

Gisteren besteld, vandaag in huis. Track & trace is geweldig, op de minuut nauwkeurig werd droger geleverd.
En, niet onbelangrijk ... ver uit de laagste prijs.

Schoonakker Henri 13-04-2021

prima service,en informatie, vriendelijk personeel, heel prettig met trash systeem

Latif 13-04-2021

Goede service en goederen optijd geleverd. Ook geleverd volgens planning. Appartement netjes geïnstalleerd

Willem66 13-04-2021

Geweldige website, zeer scherpe prijzen, je kunt zelf de datum bepalen wanneer je je aankoop geleverd wilt krijgen. Super!

Hartman 13-04-2021

In eerste instantie alleen een wasdroger besteld. Paar dagen later besloten om ook een wasmachine te bestellen. Medewerker B&K maakte er een pakjetdeal van. Kreeg extra korting bovenop de 50 euro korting. Grote klasse

Maaike 12-04-2021

De website geeft goede en duidelijke informatie over producten. De website heeft ook goede selectiemogelijkheden, om uiteindelijk tot bij de klant passende opties te komen. De bestelling en betaling ging erg eenvoudig, daarna een keurige bevestiging en factuur. De leverdag en tijd staan volgde ook snel. Volgens afspraak werd ik keurig een kwartier van te voren gebeld. Helaas bleek een kast in de hal een te groot obstakel te zijn om de grote koelkast in de keuken te plaatsen. Geen chagrijnige gezichten. De opties werden besproken en duidelijk uitgelegd (kast uitruimen en zelf koelkast plaatsen, of voor de volgende dag een nieuwe afspraak maken.
Prima service op maat.

Richard 12-04-2021

Snelle levering mooie machine.
vrij laatste melding van de leverings uur. Verder nette bestellers.

Brigitte D. 12-04-2021

Ik ben super tevreden

Veenhof 12-04-2021

Prettig winkelen. Klantenservice goed en snel bereikbaar. Medewerker was ook kundig.
Prijzen duidelijk onder het niveau van de grote concurrenten. Aanrader derhalve.

Annelies 12-04-2021

Goede ervaring met een vorige bestelling. Prettige bezorgers en de aflevertijd krijg je vrij nauwkeurig door.