Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3674 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ruud van der Ham 17-07-2023

Goed advies niet opdringerig heeft alle voordelen van de wasmachine uitgelegd,aflevering zoals afgesproken keurige en een vakkundige aansluiting dik tevreden met Bemmel en kroon.

Agathe 17-07-2023

Prima geholpen in de winkel zelf en de levering was meer dan keurig. Helemaal blij met mijn nieuwe apparaat 👍

Buurjan 17-07-2023

Duidelijke, vriendelijk en acurate bestelling, bezorging en duidelijk in communicatie over het hoe en wanneer bezorgen. zeer tevreden!

Toonen 17-07-2023

Duidelijke informatie over product. Goede actie voor een mooie prijs. Bestellen gaat gemakkelijk en de levering is uitstekend verlopen.

Bart 17-07-2023

Ik werd op een prettige en vakkundige wijze geholpen door een eerlijke verkoper waardoor ik snel tot een goede keuze kon komen.
De levering aan huis was snel daarna en verliep ook prima.

Peter 17-07-2023

Het was een goede, snelle en vriendelijke bezorging. Service is nog even afwachten

Les 17-07-2023

Fantastisch. Je kan zelf kiezen wanneer die word afgeleverd. Helemaal waar gemaakt wat ze beloven

Snel en correct in het weekend 16-07-2023

Net terug van een lange kampeervakantie. Veel vuile kleding dus. Gauw de wasmachine aan. Helaas defect gegaan. Wat nu? Kan niet zonder! Direct bij Bemmel en Kroon een nieuwe wasmachine besteld. Zelf op zondag kon hij al gekeverd worden. Vandaag zelf nog wat eerder dan verwacht gebracht en aangesloten. Bedankt mannen voor de snelle en correcte service. Inmiddels 3e wasje laten draaien! Tot een volgende keer Bemmel en Kroon.

Hanneke van den Heuvel 16-07-2023

Toegankelijke website. Direct kunnen bestellen. 7 dagen in de week aflevering bestelling. Vervoerorganisatie is geweldige partner gebleken. Top

Peter 16-07-2023

Na bestelling wordt de volgende dag afgeleverd. Prima geregeld met informatie over de voortgang van het bezorgproces. De bestelling wordt conform de afgesproken tijd bezorgd, deugdelijk verpakt en de oude oven wordt meegenomen.

Jwam couwenberg 16-07-2023

We zijn heel erg tevreden, werden goed op de hoogte gehouden, en vooral snelle levering. De bezorgers waren zeer vriendelijk en verstaan hun vak. Snelle afhandeling, ga zo door!

Dennis Coppes 16-07-2023

Duidelijke en goede website. Goede communicatie en snel geleverd tegen een concurrerende prijs.

Siebrink 16-07-2023

Na terugkomst vakantie oude espresso machine weigerde dienst (ruim 7 jaar oud) en ging dus op zoek naar een nieuwe. Was tevreden over mijn huidige Siemens en besloot voor het vernieuwde type te gaan. Deze vond ik via Kieskeurig bij Bemmel & Kroon. Was in eerste instantie 'sceptisch' vanwege het behoorlijke prijsverschil t.o.v. andere leveranciers. Na grondig onderzoek en diverse recessies van Bemmel & Kroon gelezen te hebben moet ik zeggen uiterst tevreden te zijn. Snelle levering voor een scherpe prijs met voldoende informatie die terug te vinden is op de website.

Esmee 16-07-2023

Hele fijne en persoonlijke service. Goed advies en snelle levering, zelfs op zondag. Klantenservice ook goed bereikbaar en niks is teveel gevraagd. De winkel in Zoeterwoude is ook erg netjes, overal aan gedacht voor puur comfort tijdens het winkelen!

Post 15-07-2023

Prima zaak. Had er nog nooit wat gekocht maar werd duidelijk digitaal geholpen. Bestelling had een uur vertraging maar daar konden zij dan niks aan doen. Dat lag aan t transportbedrijf.

Nico 15-07-2023

Prima ervaring met B&K:
Bij de zoektocht naar een nieuwe vrieskast viel ons oog op een Bosch vriezer. Nu is deze natuurlijk bij alle grote aanbieders wel te krijgen. Als je hem hard nodig hebt blijf je daar echter in de kou staan: B&K was de enige aanbieder welke hem wel snel op de stoep wist te zetten.
Ook een leuke bijkomstigheid tijdens het bestellen; kies je wel voor afhalen dan levert dit korting op, dit heb ik bij andere grote aanbieders nog niet gezien.
(Nog) geen persoonlijk contact met deze winkel gehad, maar de ervaring bij deze aankoop was meer dan uitstekend, ze hebben prima de beloften waargemaakt.
Betreft: Order BKI1201101

Bjorn 15-07-2023

Lekker snel geregeld, kon niet beter gaan. Koerier was mooi op tijd en waren weer met 10 min weer weg met alles oude spullen en rotzooi weer mee.

A. Polat 15-07-2023

Ik ben ontzettend tevreden met mijn recente aanschaf van een afzuigkap bij Bemmel en Kroon. De afzuigkap is van topkwaliteit en voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Bovendien was de service bij Bemmel en Kroon uitstekend, met deskundig advies en een vlotte afhandeling van mijn aankoop. Ik kan deze winkel ten zeerste aanbevelen voor iedereen die op zoek is naar een afzuigkap en alle andere apparatuur die je nodig hebt in de keuken van hoge kwaliteit en een geweldige winkelervaring.

Heim 15-07-2023

Prijs was prima, concurerend en de enige die daadwerkelijk de volgende dag kon leveren en aansluiten. De overige bekende webshops konden dat niet waarmaken ook al stond het wel vermeld op de sites.
Bezorging was netjes, regelmatig updates hoe ver ze waren en aansluiten was zo gepiept.

Rico 15-07-2023

Goede communicatie snel geleverd. Bezorgers waaren netjes en vriendelijk.

Walter Boer 15-07-2023

Gewoon Perfect. Zeer duidelijke site, behulpzame medewerkers, scherpe prijs en keurig volgens afspraak geleverd. Een aanrader

Cybermeme 15-07-2023

Snelle en corecte levering
En was de goedkoopste op het internet
Voor een topproduct

H.K.Kooijman 15-07-2023

Hier al meerdere malen een product aangeschaft en ben zeer tevreden. Klantenservice is zeer behulpzaam en geeft goede adviezen. Prijzen zijn ook altijd, tenminste met wat ik daar heb gekocht, zeer attractief. Bij het zelf afhalen in Zoeterwoude krijg je ook altijd nog wat extra korting; hoeven ze niet te doen maar is wel leuk. Kortom, een goed bedrijf, behulpzaam en vriendelijk personeel en leuke prijzen en aanbiedingen. Een aanrader om daar eens te kijken als je iets nodig hebt.

Albert 15-07-2023

Wat een super fijn bedrijf
Goede prijs en snelle levering
Perfect zeker een aanrader
Ook het transportbedrijf keurige leverreiniging en zeer vriendelijke chauffeur

Fredflinkstoned 15-07-2023

Bij Bemmel en Kroon altijd scherpe prijzen en snel geleverd. Ben hier nu geslaagd voor een warmtepompdroger.
Ondanks de scherpe aanbieding had ik toch elders een betere aanbieding gevonden. Daarom even contact opgenomen, de prijs elders werd gecheckt en ik kreeg direct de beste prijs en levering de volgende dag.