Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3674 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Andrea 24-07-2023

Prima winkel . Aardig personeel . Maar communicatie met levering was waardeloos . Tussen half 12 en 1400 zou levering zijn . En half uur van te voren zou je gebeld worden . Je raad het al . Geen telefoontje van te voren en tot 16.00 uur zitten wachten . Even een telefoontje van mevrouw het loopt uit . Prima maar dit was echt waardeloos . De winkel was verbaasd en kon ook niks doen . Geen excuses niks dat viel erg tegen .

Fenna 24-07-2023

Na 9 jaar doorsparen heb ik mijn droom koelkast kunnen kopen.
Gezocht naar betrouwbare zaak, goede review en als kers op de taart; snelle levering en geplaatst, uitgepakt op plek van bestemming. Hier één hele blije vrouw. Ga zo door en tot ziens. Order DH1201962. Groetjes

S.wortman 23-07-2023

Heel goede ervaring bij de vorige aankoop ,daarom zijn we weer naar Bemmel&Kroon gegeaan .

declero 23-07-2023

Diepvriezer besteld, was de beste in prijs, vlotte levering en zoals beloofd op tijd.

R. Visser 23-07-2023

Super goed geholpen bij het uitzoeken van onze nieuwe amerikaanse koelkast!
En die was bij Bemmel en Kroon ook heel goed van prijs.
De keuze was ook enorm t.o.v. de andere winkels waar we al geweest waren.

Rob D 23-07-2023

Wij zijn in de winkel geweest en een goed en vakkundig advies gehad en snel geholpen , daar kunnen ze bij BCC nog wat van leren :)

FJ 22-07-2023

Alles super snel en soepel geregeld. Bezorging punctueel. Zeker aan te bevelen

Adri 22-07-2023

Prima en snelle services. Binnen 24 uur na bestelling nieuwe inbouw magnetron oven geleverd. Ook tijdstip levering is aangegeven. En klopte precies. Super service.

René Gidding 22-07-2023

Bliksem snelle levering en prima afgeleverd.
Fijne zomerkorting.
Ik heb rond geneusd op het internet en kwam tot de conclusie dat Bemmel&Kroon de beste aanbieding had.
Vandaar dat de keuze snel was gemaakt.

Elbert 22-07-2023

Helemaal volgens afspraak geleverd, van Bemmel en Kroon een oude bestaande zaak waar je op kunt bouwen

R. Kremers 22-07-2023

Vaatwasser gekocht voor een nette prijs en de volgende dag al geleverd. Complimenten voor de snelle levering.

Manon 21-07-2023

Zeer vriendelijke hulp aan telefoon. Schakelen snel en conform afspraak. Had apparaat volgende dag al aangesloten in huis staan. Dank je wel, Rico!

Serdar 21-07-2023

Vriendelijk personeel en service, redelijk goede prijzen,
Ik ben blij dat ik bij zo'n bedrijf kan winkelen.

Angelique Pret 21-07-2023

Wij hebben onze keuken gekocht bij Bemmel en Kroon,op de Rijneke Boulevard.
We zijn heel goed geholpen,en hebben goed contact gehad.
Als er iets veranderd moest worden met het open van een deurtjeof iets dergelijks (op aanraden van hun,super blij mee)namen zij zelf contact op.
En de montage een dikke pluim.
Ik kan iedereen van Bemmel en Kroon aanbevelen!!!

Annemieke 21-07-2023

Supersnel, zeer goed geïnformeerd over bezorgtijd en superaardige chauffeur.

Cdemol 21-07-2023

Veel keuze en goede service.en uitleg van het product. Een zeer vlotte bezorging

Jo Borghans 21-07-2023

Snelle levering ondanks niet voorradig in winkel toch na 2 dagen geleverd.
Bezorging perfect kunnen volgen.

Albert 21-07-2023

Duidelijke website met aantrekkelijke prijsstelling. Ook de informatie over het gewenste product was duidelijk beschreven. En de informatie over de leveringstijd werd duidelijk vermeld en regelmatig geüpdatet.

Ben Slegtenhorst 21-07-2023

Goede en concurrerende prijs/kwaliteit verhouding bij Bemmel&Kroon, en uitstekende service bij het plaatsen van de Miele wasmachine. We kregen enkele goede en praktische tips van een zeer ervaren wasmachine bezorger van Bemmel&Kroon. Ook bv. over de zin/onzin van een duur opzetstuk voor de droger.
Ook werd de droger op de wasmachine teruggeplaatst en aangesloten. Alles netjes opgeruimd, top !

Remco 21-07-2023

De prijzen zijn vergeleken met andere winkels veel goedkoper en voordeliger voor dezelfde apparaten en de levering is heel snel.

Andre de Haan 21-07-2023

In de winkel een goede en duidelijke uitleg
Bij levering goed en netjes en weer een goede uitleg
Alle materialen worden netjes afgevoerd
En ook de prijs was goed
Al met al een tevreden klant

Artur szubert 21-07-2023

Super snel geleverd. Heel blij van mijn nieuwe inductie kookplaat. Ik ben tevreden:)

Djeswan 20-07-2023

Goeie service en snelle levering
Telefonisch goed bereikbaar en vooral aandacht en uitleg over de gestelde vragen
Zeker een aanrader

Jaydee 20-07-2023

Slechte bezorging, tot twee keer toe bij dynalogic besteld en kapot geleverd. Chagrijnige man zodra je vraagt of ze de doos van de kapotte koelkast willen meenemen.

Cees Cozijn 20-07-2023

Keurige mensen met kennis van zaken, wasmachine van 93 kg maar perfect op de plaats gezet en aangesloten, tevens het installatie programma gestart. Tevens hebben de monteurs mij nog even geholpen om de droger op de wasmachine te tillen. Top bedrijf.