Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3660 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lida 10-07-2023

Verkoper was geheel nieuw en onbekend voor mij. Ben via internet op hen uitgekomen, vanwege de aantrekkelijke prijs en toegevoegde korting van deze Miele stofzuiger. Deze was elders bijna 100,- duurder... Blijkt een hele goede keuze te zijn geweest, verkoper is heel betrouwbaar, klantvriendelijk en levert volgens de hun opgegeven termijn. Omdat het artikel speciaal besteld moest worden, duurde dit toch maar slechts 2 werkdagen. Bezorging werd prima geregeld via Dynalogic, ook door hen werd ik goed op de hoogte gehouden van de tijd van levering, en werd het artikel netjes en op de aangegeven tijd bezorgd.
Ben dus erg tevreden over de aankoop en de service!

Zeer tevreden klant 10-07-2023

Verkoper was geheel nieuw en onbekend voor mij. Ben via internet op hen uitgekomen, vanwege de aantrekkelijke prijs en toegevoegde korting van deze Miele stofzuiger. Deze was elders bijna 100,- duurder... Blijkt een hele goede keuze te zijn geweest, verkoper is heel betrouwbaar, klantvriendelijk en levert volgens de hun opgegeven termijn. Omdat het artikel speciaal besteld moest worden, duurde dit toch maar slechts 2 werkdagen. Bezorging werd prima geregeld, ook door hen werd ik goed op de hoogte gehouden van de tijd van levering, en werd het artikel netjes en op de aangegeven tijd bezorgd.
Ben dus erg tevreden over de aankoop en de service!

Awie 10-07-2023

Klantenservice is top, en product wordt sneller geleverd dan ik verwachtte. De prijs was voor mij doorslaggevend, deze was lager dan bij anderen!

kI41R2FEO 10-07-2023

Beste Bemmel en kroon,
Na zoeken via Google kwam ik op jullie site. Na een zeer vriendelijke en mee denkende medewerker de inbouwkoelkast bij jullie gekocht.
Direct op voorraad, 2 dgn later geleverd en zeer scherp geprijsd. Nu kan de verjaardag van onze dochter niet meer mis gaan en staat de taart weer koel.

Oudshoorn 09-07-2023

Eerst door onze stommiteit verkeerde besteld maar zeer vriendelijk werd ons het juiste geleverd. Netjes op tijd en snel. Goed advies bij levering

Sam 09-07-2023

Goede product voor goede prijs. Levering was niet het beste. Dynalogic heeft geleveerd maar niet volgens afspraak. Ik wacht na en week nog steeds voor een antword.

YH 09-07-2023

Top service, levering, installatie en uitleg.
Prijs werd meteen aangepast naar de aanbieding van concurrent.

LizS 09-07-2023

We went into the store with some questions about whether the refrigerator we wanted would work in our space. They not only had a large selection to choose from, but were very knowledgable about the products, and even found things from the photo we showed them that we weren't aware of needing to check in order to use the appliance safely and correctly. The fridge was delivered in just two days and they took away our old one. Good experience overall.

CRQ1198257

Patrick 09-07-2023

Na wat vergelijk op verschillende websites kwam ik uiteindelijk bij Bemmel & Kroon terecht.
Deze sprong er uit door de prijs en levertijd.
Al met al een goede levering met een prima prijs.

H neels 09-07-2023

Gister gebeld en koelkast besteld vandaag geleverd prima servies ook de aflevering zoals ik via de mail heb ontvangen klopt echt goed servies bij de volgende aankoop ga ik zeker weer bij hun bestellen ook de prijs was het best vergeleken met andere leveranciers

Lee 09-07-2023

Bemmel& Kroon had een zeer interessante aanbieding. Snelle communicatie en de levering was al de volgende dag met goede track and trace te volgen. Dus super allemaal.

Goed, snel en goede communicatie 09-07-2023

Vaatwasser Siemens sn25zi00ce vrijdag besteld om 22.00, volgende dag geleverd om 13.00. Direct bevestiging in de mail. Hele goede communicatie over de levering. Op trustpilot 4.6/5 wat ze zeker waar maken.

Gert Catsburg 09-07-2023

Alles zeer goed onder controle de verzending ook goed geregeld en zeer klantvriendelijk.

Ruud Visser 09-07-2023

Bedrijf verzuimd om bij te late/uitlopende leveringen de klant op de hoogte te houden van deze uitloop.Klant moet zelf meerdere malen contact opnemen om de status van de levering te vernemen,dit zou automatisch moeten uitgaan van de leverancier!!!!

Tonnie 08-07-2023

Zeer snelle afhandeling van het bestel proces en levering van het toestel de volgende dag.

Roermond 08-07-2023

Wow, nog nooit zo’n goede service gehad. Mij continu op de hoogte houden van de bezorgtijd, goede bereikbaarheid en uitstekende snelle levering van de bezorgers. Chapeau!

Marcel Jansen 08-07-2023

Prima service en aardige mensen. Kwalitatief een prima product gekocht en super snel geleverd. Meer dan tevreden en bevelen deze firma zeker aan. Bedankt en we komen zeker nog eens terug.

Milou 08-07-2023

Goeie prijs voor een koelkast en redelijk vlotte levertijd. Op de dag van levering werd je goed op de hoogte gehouden van de verwachte levertijd en kon je de chauffeurs volgen. Bij aflevering ook netjes tot achter de deur gebracht. Niks op aan te merken, behalve misschien dat het uitpakken en aansluiten gratis zou kunnen gebeuren?

bunzie 08-07-2023

dit is de beste winkel van heel nederland eerlijk advies waar krijg je dat nog ook nemen ze alle tijd voor je dat krijg je ook nergengs anders meer

Willem 08-07-2023

Geweldige service , zelf na dat ik het apparaat had aangekocht , zag ik hem ergens anders goedkoper , kreeg ik deze als nog voor de zelfde prijs , dat vindt ik nou nog eens zeer netjes .

Melinda 07-07-2023

Snel geleverd, zonder problemen met de trap naar de tweede verdieping gebracht :). Heel blij mee!

Fien 07-07-2023

Eerst klantenservice gebeld voor info, correcte manier te woord gestaan (fijn dat deze nog gewoon telefonisch bereikbaar zijn, in tegenstelling tot anderen). Artikel besteld en volgende dag, volgens afspraak, bezorgd. Prima service!

Peter 06-07-2023

Gisteren een droogtrommel besteld via de site , vandaag afgeleverd . Super , 1 minpuntje was de aflevering van het bezorg bedrijf , die kwamen niet na wat er was afgesproken . Een mailtje naar van Bemmel en Kroon en we kregen meteen die kosten retour . Verder zijn we super tevreden en waarderen jullie dus met een 10

Karootje 06-07-2023

Ik zocht een miele stofzuiger.
Nog nooit van Bemmel en Kroon gehoord maar deze had een actie met zomerkorting.
Dus de goedkoopste.
Online besteld.
Goede communicatie en prima levering.
Ook prima te volgen hoe laat hij geleverd zou worden.
Erg tevreden!
Bedankt
Zeker aan te bevelen.

Monique 06-07-2023

De prijzen zijn uitstekend. De productinformatie helder en duidelijk. De levering en de montage door een installatiebedrijf bedrijf zijn uitstekend verlopen