Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3665 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

R. Corvers 13-07-2023

Oven snel geleverd na bestelling bij fabriek conform alle afspraken. Korting vanwege elders nog wat goedkoper en laagste prijsgarantie. Werd niet moeilijk over gedaan. Enige kleine schoonheidsfoutje was het per ongeluk meegeven van de rekening van een andere klant, maar betaling via internet ging helemaal goed.

RJ bannink 13-07-2023

Alles volgens afspraak. Product geleverd en op keurige wijze geïnstalleerd.

TripleRichard 13-07-2023

Gisterenavond wasmachine besteld en vandaag geleverd en geplaatst. Supersnel en professioneel. En….. ook nog eens de goedkoopste die ons uitgezochte type kon leveren.

p 13-07-2023

prima aanbieding, ook nog cash back . besteld via internet, gemakkelijk, op tijd en vlug bezorgd

ellen 13-07-2023

allemaal heel duidelijk wat er op de site staat en ze komen hun beloften na. meteen de volgende dag bezorgd met melding hoe laat. netjes en correct afgeleverd. dit is de 2e keer in één jaar tijd dat we iets besteld hebben hier. volgende keer zullen we wel weer bij Bemmel en Kroon terechtkomen. dikke 10

Mirjam Bremen 13-07-2023

‘S avonds gemaild dat een dag tevoren een actie liep op droger en wasmachine maar die actie was een dag later afgelopen; zelfde avond kreeg ik mail terug dat ik alsnog gebruik kon maken van de actie en beide machines zijn perfect afgeleverd….! Top bedrijf bij Benmel & Kroon; supersnelle service…. !

René vd Heijden 13-07-2023

Snelle goede service, alleen jammer dat de vervoersbeugels van de wasmachine niet losgingen, maar dat komt door fabriek.
Daar komt nu een service monteur voor.
Goede en snelle service.

VRa 12-07-2023

Snelle levering, zorgvuldige plaatsing, uptodate info mbt tijdstip levering, goede prijs.

Angela 12-07-2023

Ik was aan het googelen voor de goedkoopste prijs dat vond ik bij bemmel en kroon . Nu kan ik door een revieu te geven 250 euro of mijn aankoop terug krijgen. Nou ik beveel ze bij iedereen aan vandaag besteld morgen in huis. Super goede track and trace. Gewoon een top bedrijf. Bdw de stofzuiger is helemaal top

Hans 12-07-2023

De koelkast werd keurig op tijd geleverd. Echter bij het installeren bleek er een onderdeel te ontbreken. Na 10 minuten in de wacht gezeten te hebben werd ik doorverbonden met Inventum. Ook daar weer 10 minuten in de wacht. Het onderdeel bleek voorradig maar kon pas over 2 dagen bezorgd worden. Dus twee dagen geen koelkast/vriesvak. We hadden gehoopt op een passendere oplossing.... Al met al dus niet bepaald te spreken over deze service.

Marco 12-07-2023

De site is zeer overzichtelijk ,informatief en duidelijk . De producen zijn in vergelijking met concurenten beter geprijst . Het bestellen gaat zeer eenvoudig en snel. Ik heb op zondag middag besteld en de volgende dag in de ochtend werk het al keurig afgeleverd.

Frits Vink 12-07-2023

Wij kwamen bij van Bemmel & Kroon Zoeterwoude aan, werden vriendelijk begroet en vroegen wat onze wensen waren.
Wasmachine willen we hebben. De verkopen Alex Bloemheuvel liet ons verschilde wasmachine zien en de uitleg hier over was duidelijk. Ons wens was iets simpel, wasmachine makkelijk en een simpel te begrijpen. Toen kwamen we op een AEG uit. Die hebben we ook gekocht. Was een prima koop en goede advies van Alex Bloemheuvel. Heel goed.

DG 12-07-2023

Duidelijk, goede garantievoorwaarden.
Wij hadden een vriezer besteld er ging wat mis bij de vervoerder waardoor er geen vriezer bezorgd werd. Na een paar telefoontjes (wat wel een tijd duurde) is het probleem opgelost door Bemmel en Kroon en kregen we een paar dagen later alsnog een de vriezer geleverd en boden zij ons ongevraagd korting aan voor het ongemak.

mirjam 12-07-2023

snelle levering, prima service, werkt naar behoren. werd direct gebeld voor het maken van een afspraak, die dezelfde week nog kon plaats vinden.

Peter 11-07-2023

De wasautomaat hebben we 's avonds om 18.15 besteld op de website van Bemmel&Kroon en de volgende dag om 12.00 is deze al werkend opgeleverd.
De aankoopprijs in de webshop was beduidend lager (10%) dan bij concurrenten.
Daarnaast een snelle afhandeling van de bestelling en een snelle levering door de transporteur.

Harry en Lian van Beerendonk 11-07-2023

Bemmel en Kroon, Bemmel is een stad in de buurt van Nijmegen en Kroon dat is wat deze webshop absoluut verdiend. Vanaf het zoeken op hun website maar ook de nodige telefoontjes die ik pleegde met meerdere medewerkers, alles hebben ze daar prima voor elkaar. De website is overduidelijk je kan werkelijk zoeken en filteren dat het een lieve lust is en prijstechnisch zit je daar helemaal oke. Wij hebben meerdere concullega's van Bemmel en Kroon bezocht nergens ben je voordeliger uit.

Bij telefonisch contact met de medewerkers het volgende: soms krijg je te horen dat het erg druk is maar ook dan ben je in "no time" aan de telefoon met iemand. De medewerkers hebben alle tijd om je vragen te beantwoorden. Alles is door "hun transporteur" Dynalogic keurig bij ons tot over de drempel afgeleverd. Ook de bezorgers van Dyalogic zijn keurige mensen die alles met de meeste voorzichtigheid bij ons op tijd hebben afgeleverd.

Kortom voor ons zeker ook de volgende keer van Bemmel&Kroon.

mvgr.

Harry en Lian van Beerendonk

JEANNETTE VAN DER Aa 11-07-2023

Fijne medewerkers goede uitleg en qua bezorging top echt een aanrader ik heb mijn 2fase fornuis Inventum op de Cruquius gekocht

Carla 11-07-2023

Koop altijd de elektrische apparaten bij Bemmel en Kroon. Nooit reden tot klagen gehad.
Prima service en snelle bezorging. Wordt netjes op z'n plaats gezet door nette en vriendelijke bezorgers

An 10-07-2023

Prima uitleg van voor-en nadelen van bepaald type Quooker. Na aanschaf vrijwel meteen benaderd door installatiebedrijf en op afgesproken dag en tijdstip geïnstalleerd. Al diverse keren bij Bemmel en Kroon iets aangeschaft en zeer tevreden !

Alex 10-07-2023

Zeer heldere website. Ik zocht een lichte Miele stofzuiger en je kunt zo doorklikken naar de gegevens van de fabrikant waar het gewicht op staat, snelle levering en zeer concurrerende prijs

fMarjan 10-07-2023

Een aantal bestellingen gedaan de afgelopen weken. Telkens zeer correct geholpen en zelf heb ik de datum en adres zelfs tot 2x moeten aanpassen en daar werd totaal niet moeilijk over gedaan.
Fantastische service waarbij je ook heel plezierig te woord wordt gestaan.
Petje af!!!

Mens 10-07-2023

Goede en snelle service
Vakmensen
Vriendelijke mensen
Waar voor je geld
Problemen worden opgelost

An 10-07-2023

Afgelopen donderdagavond heeft onze wasmachine de geest gegeven, op vrijdagmorgen achter de pc gestapt en wat gegoogeld. Kwam toch al snel weer uit op de site van Bemmel en Kroon, een oude bekende waarvan we weten dat de prijs en de service heel goed is. Tot mijn vreugde zag ik dat de AEG LF628600, die ik op het oog had, al zondags geleverd kon worden! Wat een FANTASTISCH iets dit toch weer, binnen 3 dagen kon de was weer gedraaid worden!
Zondagochtend werden we dmv van sms berichtjes op de hoogte gehouden hoe laat de bezorgers er zou zijn. We hoefde hierdoor niet de hele dag aanwezig te zijn.
Bij aankomst hebben ze de kapotte machine uit de wasruimte gehaald en de nieuwe netjes geïnstalleerd. De kapotte wasmachine en het verpakkingsmateriaal van de nieuwe hebben ze meegenomen. Helemaal opgelucht en gelukkig kan ik weer onbezorgd de komende jaren mijn was wegwerken. De wasmachine doet het perfect, ben er erg blij mee.
Dank voor alle goede service en super snelle levering !

S Helder 10-07-2023

Absoluut de beste prijs, er werd tot laat in de avond gereageerd op emails en de bezorging ging snel. Helemaal goed dus.

Saskia Janssen 10-07-2023

Snel geleverd, dag na bestellen. Enige minpuntje wat ik kan vinden is dat (het ingehuurde bedrijf) 3 keer de tijd van levering naar achter geschoven werd (wel op dezelfde dag).