Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Marcel 19-12-2021

Oude combimagnetron was defect (10jaar) een nieuwe besteld, de volgende dag geleverd. Super communicatie van de tijd van levering. Echter bij levering was de foto op de site een andere kleur dan in het echt. Gebeld en super vriendelijk te woord gestaan, winkel was vlak bij en en super vriendelijk geholpen en tot een ander merk uit gekomen. Gelukkig op voorraad en omgeruild. Als mijn keuken aan vervanging toe is ga ik zeker langs.

Marty 19-12-2021

Ben erg tevreden met Bemmel & Kroon. De prijs was goed en de service ook. De bestelde wasmachine had een langere levertijd (wat bij de koop ook goed was aangegeven), maar er werd gratis een beter leverbare machine aangeboden die duurder was in aankoopprijs. Topservice wat mij betreft!
De levering (door een derde partij) ging ook prima. De oude wasmachine is meegenomen en afgevoerd. Tijdens de installatie waren we mannen wat kortaf en slordig, maar dat valt Bemmel en Kroon niet te verwijten.

Ernst van Beemen 19-12-2021

In de winkel zijn we goed geholpen. Direct was duidelijk welke koelkast we nodig hadden. Dit is later nog zorgvuldig gecheckt. Duidelijke, plezierige en klantgerichte behandeling in de winkel. Digitale communicatie was direct en duidelijk. Beschrijving van levering en installatie was helder en is in praktijk precies zo uitgevoerd.

PJM Spoel 19-12-2021

Telefonisch vriendelijk geholpen bij artikel keuze. Goede site , makkelijk bestelling te plaatsen.
Zeer snelle levering, vriendelijke bezorgers en product keurig netjes op 2e verdieping bezorgd.

Diederik 19-12-2021

Super snel geholpen. Bestelling op zaterdag gedaan en op zondag werd de nieuwe inductiekookplaat geleverd.
Dit paste zelfs boven verwachting bij onze ervaring bij eerdere aankopen bij Bemmel en Kroon!

Rosa 19-12-2021

Levering was vlot. Prijs is aangepast nadat ik mailde over een goedkopere aanbieding bij ander bedrijf (zij konden echter niet snel leveren). Snelle communicatie per mail hierover.

Inez De Boer 19-12-2021

Goed product voor goede prijs en Snel en effectief bezorgd en geïnstalleerd

Bosch Inductie kookplaat 19-12-2021

Zeer betrouwbaar en goede webshop. De prijs en kwaliteit van de Bosch inductiekookplaat is de voordeligste van alle webshops

Bart R. 19-12-2021

Op basis van een lagere prijs elders heeft Bemmel en Kroon een koel-vries-combinatie tegen een super scherpe prijs aangeboden. De communicatie en afstemming over levering en inbouw verliep vlot. Enige mindere punt is dat er voor inbouwen wat onverwachte meer-kosten waren.

Kapsalon Deiana 19-12-2021

Snelle en nette bezorging. Vriendelijke mannen hebben de wasmachine naar de 1e verdieping getild en aangesloten. Verpakking weer meegenomen. Super service!

Costi Manda 19-12-2021

Bemmel-Kroon kent het begrip 'customer journey' absoluut niet. Voor het aankopen, heeft Bemmel-Kroon mij geinformeerd dat de door mij gezochte vaatwasser op voorraad was en dus direct leverbaar was. Dat was voor mij DE aanleiding om bij B-L te kopen, het artikel kan natuurlijk door verschillende partijen geleverd worden. NA DE KOOP is mij verteld dat de installatie wordt uitgevoerd door een externe partij en deze heeft de installatie 2 WEKEN later gepland. Bemmel-Kroon is nog STEEDS verantwoordelijk voor het hele traject, ik heb niets gekocht bij de installateur! en mij 2 weken laten wachten met een kapotte vaatwasser is GEEN STIJL. De redenering dat 'het geld is binnen' en 'wij hebben geen invloed op de installateur' geeft een boerenmentaliteit aan die alleen belangstelling voor de klant heeft totdat de klant betaald heeft. GEEN STIJL. Excuses achteraf helpen niet. Regel de zaken goed, voor het hele traject!!!!!!!!!! Ik ga niets meer bij Bemmel-Kroon kopen.

Roy V 18-12-2021

Vlot geholpen, scherpe internetprijzen. Gevraagd model helaas niet beschikbaar maar technisch vergelijkbaar toestel aangekocht. Montage door vakman. Deze had bij afvoer v/d oude vaatwasmachine vuiligheid gemaakt op onze witte keukenvloer en deze netjes gedweild voor hij weer vertrok. Top!

Pawel 18-12-2021

Goed en vriendelijke kontact met verkoper. Goede prijzen en duidelijke informatie over verzending.

Huizinga 18-12-2021

De afgelopen 2 jaar hebben we nu het 3e apparaat in onze keuken moeten vervangen: een vaatwasser, een koelkast en nu een afzuigkap. Ook nu zijn we weer naar Bemmel en Kroon gegaan, omdat we daar iedere keer prima zijn geholpen en de apparaten deskundig werden afgeleverd en ingebouwd. Echt een aanrader!

Yeddy 18-12-2021

Er waren meerdere webshops met mijn product met dezelfde prijs en leveringstijd, maar Bemmel & Kroon reageerde échte meteen op mijn vragen in de emails. Achteraf is de prijs nog gezakt omdat dit elders goedkoper was. Ik wilde nog een mail sturen voor de levertijd, maar ze waren mij voor. Meteen de volgende dag werd mijn oven geleverd! Dit is de eerste avond dat we de oven in gebruik nemen, maar tot nu toe over het bedrijf zelf, ontzettend tevreden!

JL Bakker 18-12-2021

Omdat ik er al goeie ervaring mee heb gehad, bij de vorige levering was ik ook heel tevreden en een snelle levering.

Wim 18-12-2021

De bestelling gedaan omdat deze hier het voordeligst was. Product was niet op voorraad ivm chips problemen.
Uiteindelijk toch snel en volgens afspraak geleverd.

Jolanda 18-12-2021

Snelle en keurige levering. Apparatuur Bemmel en Kroon is altijd goed geprijsd.

H.J.Meijer 18-12-2021

Gelijk mijn eerdere ervaringen met Bemmel en Kroon, wederom uitstekende service. Product snel geleverd zoals op de site vermeld. Hier kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Fam. Berben 18-12-2021

Kersttijd en je oven gaat op de klippen. Je voelt onze stress al.
Gelukkig kwamen we
Bemmel en Kroon tegen in onze zoektocht.
Direct een order BKI1047105 kunnen plaatsen, voor een nieuwe combi oven van Etna.
bestelling om 21:09 geplaatst, zelf geïnstalleerd om 11:45 dag erna. uhh ja dat kan nog! Telefonische bereikbaar, duidelijk en viendelijk. Bekwaamheid in het bezorgen met duidelijke tijdsaanduiding.
Het product is ook al in de smaak gevallen alsmede de prijs in een al te dure maand.
De kerstdagen zijn gered. Onze dank.
Fam. Berben

mook 18-12-2021

Duidelijke site, perfecte bezorging en binnen 15 uur van de bestelling op zaterdag geleverd.

J.C. van Es 17-12-2021

Bemmel & Kroon kennen we nog uit de tijd dat ze nog in de Dorpsstraat in Zoetermeer zaten. Een specialistisch bedrijf op het gebied van levering van o.m. wasmachines, wasdrogers, koelkasten, ovens en kooktoestellen. Keuze genoeg. Dankzij de betreffende verkoper kom je uiteindelijk tot de juiste keuze. Met recht de klant is hier nog echt koning..

Marian 17-12-2021

Bemmel en Kroon kwam via Kieskeurig als goedkoopste winkel tevoorschijn. Snelle levering, combi-magnetron was goed verpakt. Goed apparaat met grote oven en, gelukkig, duidelijke gebruiksaanwijzing.

Bram Prins 17-12-2021

Wasdroger besteld die niet op voorraad was dus was me ervan bewust dat het enige tijd kon duren. Vervolgens na een week een telefoontje met de mededeling dat de levertijd nog wel 10 weken kon duren. Tot mijn verbazing kreeg ik te horen we hebben een duurder type op voorraad en die kunnen we morgen leveren. Voor deze wasdroger hoeft u niets bij te betalen, dat noem ik super service!
Volgende dag keurig geleverd, petje af voor zoveel service! Bemmel & Kroon bij jullie bestel ik zeker weer.

Liondipa 17-12-2021

Vlotte afhandeling internetshop en ook fijn dat ze een fysieke winkel hebben. Daar nemen ze tijd voor je. Voor mij is dit de eerste keer maar mijn schoonouders hebben hier vaker met volle tevredenheid gekocht vandaar dat ik bij deze winkel terecht ben gekomen.