Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

jan 21-05-2021

Goede prijs. zeer vlotte afhandeling. correcte levering.
Bestel hier nog. Proficiat !

Maryna 21-05-2021

Prima service, goed geholpen, snelle levering. Uitstekende bereikbaarheid. Veel keuze en veel artikelen in de winkel waardoor je een goede indruk krijgt.

Jenneke Van Den Broek 21-05-2021

Wij zijn heel tevreden. Veel keus, prettig geholpen. Er wordt met je mee gedacht en goed geadviseerd. Snelle levering mogelijk en laagste prijsgarantie. Veel apparatuur is momenteel moeilijk leverbaar, maar de 4 apparaten die wij kochten waren 2 dagen later in huis. De montage werd door Bemmel en Kroon direct erachteraan gepland. Snel en goed! Enige minpuntje: Ik had een vraag waarover ik heb gebeld. Ik zou teruggebeld worden maar dat is niet gedaan. Het zal de drukte wel zijn.

V Wijk 21-05-2021

Ik ben vriendelijk geholpen. En mijn aanvraag is direct opgepakt. Twee dagen later had ik de nieuwe Qooker thuis! Geïnstalleerd en wel. Heel tevreden.

Top bedrijf met goede service 20-05-2021

Zeer goed geholpen bij de keuze van mijn inbouw afzuigkap en combimagnetron van Siemens ! En werd zelfs al na 2 dagen ingebouwd.De hele procedure van kijken/bestellen/inbouwen is heel goed verlopen en werd goed op de hoogte gehouden. Zou zeker dit bedrijf aanbevelen en zou bij mijn volgende apparaat weer naar hun toe gaan.

K.Braaksma 20-05-2021

Deze shop Leverd vlot , komt afspraken na ,geeft goede informatie als je over het product beld.

Marco 20-05-2021

Bosch wasmachine gekocht. Prima service. Goede tracking. Ook fijn dat ze ook m'n wasdroger terug geplaatst hebben.

moerer 20-05-2021

prima levering. Prachtige vrieskast. Afvoer oude kast ook voortreffelijk
begeleiding van de aankoop was uitstekend

Frank 20-05-2021

Erg positieve ervaring met Bemmel en Kroon. De verkoper vroeg me of ik op de hoogte was van een alternatief product en dat werd erg gewaardeerd. Aflevering via Dynagroup was uitstekend. Aflevertijd duidelijk gecommuniceerd. De 2 bezorger hebben producten op gewenste plaats geleverd en van te voren uitleg gegeven dat 1 doos al bij het depot beschadigd was. Tevens uitgelegd van hoe eventueel te reclameren. Uitstekend!!

Hans Kok 20-05-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen hele snelle levering en super goede service ik raad iedereen aan om bij Bemmel en Kroon te kopen

H.Smaling 19-05-2021

De Siemens wasmachine werd snel geleverd. De avond ervoor werd per e-mail aangegeven tussen welke tijden men voor de deur zou staan. Een kwartier van tevoren werd ik gebeld dat men in aantocht was. De installatie van de wasmachine werd keurig uitgevoerd. Ik ben heel tevreden.

Dusee 19-05-2021

Perfect advies, perfect op tijd geleverd. Super flexibel als je iets wilt ruilen, een telefoontje, nemen meteen op tijdens kantooruren, geeft je dat fijne gevoel bij een nieuwe aankoop.

Karlier 19-05-2021

vriendelijke medewerkers die alles netjes hebben geplaatst bij ons op locatie! Top!

AndréB 19-05-2021

Webshop erg duidelijk en overzichtelijk. Goede en vlotte communicatie via de e-mail. Tijdens levering verliep alles heel netjes. Monteur gaf daarnaast nog tips mee. Erg tevreden!

willie 19-05-2021

Snel goed en goedkoop gekocht va internet winkel heeft ook goede bestel website.
ook telefonisch contact met verkoper gehad ,deze was snel en kort zakelijk .

Rob & Sue Hurenkamp 19-05-2021

Verkoper Alex Bloemheuvel bij filiaal Zoeterwoude was zeer behulpzaam en nam alle tijd om dingen goed en eenvoudig uit te leggen. Naar aanleiding van dat advies hebben we onze wensen besproken, waarna hij een scherpe offerte maakte. De levering en installatie was snel, op tijd en vakkundig. Wij zijn zeer te spreken over dit bedrijf.

Murtagh, M 19-05-2021

Ik voel mij als klant heel serieus genomen. De verkoper stelt vragen, luistert goed, belt terug, zoals beloofd.
Er wordt moeite voor jou als klant gedaan. Levering de volgende dag. Bezorgers geven feedback en advies. Top service!

E 19-05-2021

DH982438: Lage prijzen, goed te bereiken en zeer klantvriendelijke medewerkers van zowel winkel als klantenservice. Ik had het artikel elders goedkoper gezien, prijsverschil werd meteen aangepast op het factuur. Factuur en leveringsafspraken duidelijk en overzichtelijk via mail verstuurd. Avond van te voren per mail een leveringstijdvak van ongeveer 3,5u toegezonden gekregen en half uur voor levering gebeld door de bezorger. Bemmel en Kroon heeft een eigen bezorgdienst met zeer vriendelijke en vakkundige bezorgers. Ik kan alleen maar positief zijn over Bemmel en Kroon, vakmanschap, echt een aanrader!!

M. Denkers-Kool 19-05-2021

Heel goede service. Prima geholpen. Goede uitleg. Al meerdere produkten gehad van deze firma. Heel tevreden.

Jacqueline Jolie 19-05-2021

Vlotte levering. Goed vooraf op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering.

Hans de Vreede 19-05-2021

Buitengewoon open ontvangst, nu scheelde het wel dat ik al wist wat ik wilde. Top service voor het regelen van de bezorging van mijn koelkast, die door 2 toppers gebracht werd. Ik ga zeker terugkomen

GJ Gerritsen 19-05-2021

Niet veel interesse van het personeel, in het aanschaffen van een magnetron. Omdat we het wilde laten inbouwen hadden we ge kozen voor een bedrijf ,dat bij Bemmel& Kroon was aangesloten.Dat was goed gedaan. Maar er was geen instructieboekje er bij ook wat de magnetron stoffig misschien
een showmodel? Contact opgenomen met de monteur we geven dit door aan Bemmel en Kroon, klaar er mee.Niks gehoord van Bemmel en kroon. Gebeld met de klantenservice, goed geholpen. we werden deze dag nog gebeld. Maar nee, niet gebeld kregen het boekje zonder uitleg per mail opgestuurd.nog niet eens met vriendelijk groet. dit mag ik zelf thuis uitdraaien.

Jeroen 18-05-2021

Hallo. Hier een wel zeer positieve reactie van ons. Wij hebben een Bosch koelkast gekocht. Als eerste even op de website gekeken van Bemmel en kroon. Dit was super overzichtelijk zo goed als zeker een keuze kunnen maken. Maar toch nog even de winkel in Zoeterwoude bezocht en werden keurig en vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Na nog wat advies en een deskundige uitleg hebben wij de koelkast gekocht. Vandaag netjes bezorgd en geïnstalleerd geweldig verlopen. Volgende keer hopen wij weer een beroep te kunnen doen. Vriendelijk bedankt gr Jeroen

Droogtrommel 18-05-2021

Ik koop al een aantal jaren bij Bemmel en Kroon. Nooit geen problemen, altijd correct ook met aflevering.
Ook de prijs is vergelijkbaar met ander bekende zaken, toch hebben we kozen voor zekerheid met kwaliteit en de juiste prijs.
Persoonlijk heb ik duidelijk mijn keuze gemaakt, en dat is Bemmel en Kroon.

Jan 18-05-2021

Winkel-/website personeel heeft verstand van zaken en helpt op vriendelijke en professionele wijze de klant bij zijn aankoop. Hierbij valt op dat niet de duurste machine zo maar geadviseerd wordt maar de machine die het beste past bij de klant.