Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Youssra 07-11-2023

Online besteld, de volgende dag gelijk in huis. Via de mail goed op de hoogte gehouden over tijd van levering, erg tevreden!

Rene 07-11-2023

Via Kieskeurig en website van Bemmel en Kroon een goede voorselectie kunnen doen voor een nieuwe wasdroger. In de winkel in Den Haag (goed bereikbaar naast de A4), nog een goede toelichting gekregen om juiste keuze te maken uit 2 apparaten van onze voorkeur. Goed prijsvoorstel en voorkeur was op voorraad. Volgende dag op zondag netjes afgeleverd en oude apparaat afgevoerd door transporteur. Kortom, prima geholpen en nette service

Anita 07-11-2023

De bestelling verliep zo eenvoudig en soepel en het was ook nog de goedkoopste winkel en supersnelle levering. Zaterdag om 15:00 besteld en zondag om 13::00 geleverd.

Anita 07-11-2023

Een super bedrijf. Online een wasdroger eenvoudig en soepel besteld. En de goedkoopste aanbieder en ook nog een super snelle bezorging. Zaterdag besteld en zondag geleverd. Ook de bezorging verloopt zo fijn. Je krijgt een smsje met tijden van levering en steeds een update.

Dirk 07-11-2023

We zijn eerst goed geholpen in de showroom met praktisch adviezen. Een dag later de order geplaatst en na 2 dagen keurig aan huis gelevers en het oude apparaat afgevoerd. Dat alles voor een concurrerende prijs.

Daphne 07-11-2023

Zaterdag einde vd middag besteld, zondagmiddag al in huis! Makkelijk bestellen en via track and trace te volgen hoe laat bezorgd wordt. Top geregeld !

Ursila 07-11-2023

Heb mijn wasmachine en koel-vriescombinatie gekocht,
dus nu maar genieten.

Amir Khan 07-11-2023

Makkelijk online besteld en de volgende dag geleverd! Prima service en vriendelijke bezorgers!

D 07-11-2023

Zeer tevreden met de goede service, prijs en snelle levering. Installatie gelukkig ook op tweede verdieping.

Anoniem 07-11-2023

Onze vriezer had het begeven, dus we moesten een nieuwe, zaterdagmiddag in de winkel onze keuze gemaakt. Hij was te groot om in de auto mee te nemen. Er wordt ook op zondag geleverd, dus geen probleem.
Ik zou een mail ontvangen met een tijdsbestek. Helaas niet gekregen, na contact met de klantenservice, ontdekt dat er een foutje was gemaakt met het invoeren,
Uiteindelijk hebben ze iemand uit het magazijn op pad gestuurd, om de vriezer alsnog binnen een uur bij ons af te leveren.
Prima service! Kan niet anders zeggen.

Gloria 07-11-2023

Ik trof een zeer behulpzame man aan de telefoon die alle tijd nam om samen tot een weloverwogen keus te komen. Daarnaast heeft hij meteen geregeld dat iemand de afwasmachine kwam plaatsen nadat we uitwisselde over ons beider verlies van partners en begrip hadden voor de extra hulp die je dan soms nodig hebt. Veel dank ook voor degene die de machine kwam plaatsen, zeer precies en zorgvuldig terwijl zijn vrouw die dag was uitgerekend. Hopelijk inmiddels een gezond kindje rijker….dood en leven kwam bij elkaar

iduna van west 07-11-2023

de winkel was vlakbij op de woonboulevard dus dat was de enige reden een goede beslissing

C. 07-11-2023

Zeer vriendelijk personeel, snel gehandeld en goed meegedacht over de wensen. Bezorging was keurig op tijd en op de gewenste plek.

Mellissa 07-11-2023

Ik heb nu koelkast en wasmachine gekocht bij jullie kan in 1 woord zeggen wat een top service hebben jullie zowel winkel als bezorging lieve mensen en helpen je fantastisch dank jullie wel

Simon Keijzer 07-11-2023

Goede prijs, Jammer dat de bestelling best wel lang duurde.
Bemmel en Kroon liet mij weten dat het een paar dagen onderweg zou zijn, maar dit waren wel veel dagen.

John 07-11-2023

Diverse offertes gestuurd. Bemmel & Kroon was zeer accuraat. Mede door de prijs en persoonlijke benadering de offerte gegund aan B&K. Uitstekende verkopers met een gevoel voor service. Wij zijn er erg content met de apparatuur.

Peetvader 07-11-2023

Bestellen ging heel eenvoudig. De informatie op de site is duidelijk. Levering was snel en goed. Ben heel tevreden.

PB 07-11-2023

Heldere website, extra korting en plaatsing 2e machine gratis, snelle en efficiënte levering en plaatsing en afvoer oude machines door DynaLogic.

Dhr. Sascha Costa - Bleiswijk 07-11-2023

Wij hebben in één keer een nieuwe koelkast, een stoomoven en een inbouw koffiezetapparaat van Miele gekocht.
Keurig geholpen, goed advies en een prachtige korting mogen ontvangen.
Heel blij met de goede service en al helemaal met de supersnelle bezorging. Ik kon alle spullen dezelfde dag al meenemen of een dag later bezorgd krijgen!

Edje1966 07-11-2023

Goeie en deskundige medewerkers, werd goed en snel geholpen , medewerkers waren erg vriendelijk ondanks dat het tegen sluitingstijd was

nirmala ramadhin 01-11-2023

Recent heb ik een amerikaanse koelkast gekocht bij Bemmel en Kroon. Mijn huissituatie uitgelegd aan de verkoper. Ik heb een split level woning en mijn keuken is op de 1e etage. Meerdere keren tegen de verkoper gezegd, ik schaf de koelkast alleen, mits hij wordt bezorgd op de 1e etage. Dat was allemaal geen enkel probleem. Ik moest de zelfde avond betalen en extra betalen voor de bezorging op de 1 etage. De bezorgafspraak was op de volgende dag. De bezorgers kwamen met de koelkast en toen begon de ellende. De bezorgers gingen zo tekeer hier en vertikte het op de 1e etage te bezorgen. Heel vreemd en machteloos voelde ik me op dat moment. Ik dacht waar ben ik in beland. De bezorgers hebben ook met vieze schoenen mijn heel huis in de modder gezet. Slapeloze nacht had ik. De volgende dag bel ik weer met het kantoor, want mijn geld moest teruggestort worden en heb verteld hoeveel modder in mijn huis zit. Ik ben recent zelf geopereerd aan mijn rug. Ik mag zelf niet bukken en stofzuigen. IK zat met de handen in het haar
De volgende dag gebeld met het kantoor. Wederom dezelfde koelkast besteld en de bezorger heeft hem gisteren op de begane grond gezet. Een verhuisbedrijf heeft de koelkast op de 1e etage gebracht, Kosten 250,--. Kortom ben ik nu wel happy.

Geene 01-11-2023

Wij hebben ervoor gekozen naar de fysieke winkel van Bemmel en Kroon in de Cruquius te gaan.Een warm welkom,gevoel krijgen gezien te worden,geven je de tijd en ruimte,maar het allerbelangrijkste het meedenken.
Wat een fijne winkel,zeer vriendelijk goedlachs kundig personeel,niet opdringerig.
Mooi assortiment.Voor elk budget volop keuze.Bij vervanging van ons apparatuur gaan wij beslist naar Bemmel en Kroon.
Chapeau!

Rob Bremer 01-11-2023

De internetwinkel van Bemmel en Kroon heeft een erg ruim assortiment en zeer overzichtelijk ingedeeld, waardoor het makkelijk om het product te vinden dat je nodig hebt.

Het was voor mij de 1e keer dat ik bij Bemmel en Kroon bestelde. Door een misverstand mijnerzijds moest de koerier nog een keer extra langskomen, maar zelfs dat werd door de Klantenservice heel professioneel en klantvriendelijk opgepakt en opgelost.

Ook mijn e-mail werd uitstekend en bevredigend beantwoord. Ik weet in ieder geval dat het niet de laatste keer zal zijn dat ik iets bij hen bestel, mede doordat ze zeer scherp geprijsd zijn.
Mocht je elders hetzelfde artikel goedkoper kunnen aanschaffen en je hebt daar een bewijs van leveren ze het tegen de goedkopere prijs. Dan ben je wat mij betreft als winkel goed bezig.

Drs JFT Bergman 01-11-2023

Alle lof voor Bemmel & Kroon. De door hen berekende prijzen zijn zeer scherp, dus veel waarde voor je geld. Bovendien zijn zij uiterst coulant. Wij kochten vorig jaar een warmtepomp droger maar retourneerden die waarvoor wij retourkosten hebben betaald. Ongevraagd en onverwachts werden die kosten nu van de rekening afgetrokken! De door ons gekochte bovenlader en condensdroger werden meteen 1 dag na de bestelling geleverd. Eigenlijk een tien voor dit bedrijf. Maar voor het bezorgen en plaatsen zijn zij ook verantwoordelijk. Dit was uitbesteed aan Dynalogic die niet perfect leverde. Prima was het boven brengen via een moeilijke kwartslagtrap, maar zij kenden de machines niet, konden niet meer dan bij de wasmachine de watertoevoerslang aan de kraan vast draaien, de waterafvoerslang in de afvoerpijp proppen en de stekker in het stopcontact steken. Horizontaal zetten gaf een probleem en lukte niet. De droger lukte wel om horizontaal te zetten, maar de condenswaterafvoerslang konden ze niet installeren omdat ze niet wisten hoe dat moest. Beide machines kenden ze niet dus konden ze daarover alleen zeggen dat alles wel in de bijbehorende boekjes zal staan. De machines werden ook niet binnen en evenwijdig aan de houten onderplaat en de antitrilmat geplaatst. Daarom een acht voor de levering inclusief installeren.

Willem 01-11-2023

Snel en vakkundig geholpen. Werd telefonisch terug gebeld en vriendelijk mijn vragen beantwoord. Online besteld wat ook snel en makkelijk ging.