Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3665 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Erik 07-11-2023

De eerste keer besteld. Alles de volgende dag top geleverd en zonder schade aan de spullen.

Wil 07-11-2023

Bemmel en Kroon klinkt voor mij vertrouwd doordat de buurtjes mij erop attendeerde. Nu zelf enthousiast geworden door de goede en snelle aflevering! Door de storm heen kwam men alsnog de vriezer brengen. Geweldig dank daarvoor. Wil je echt iets goeds kopen van je loon, ga dan naar Bemmel en Kroon!

Huug 07-11-2023

Hele fijne winkel ook als je telefonisch advies vraagt wordt je goed en vriendelijk geholpen top.Zal zeker hier een volgende keer weer bestellen.

VEte StA 07-11-2023

Duidelijke site met eerlijke prijzen. Niet bij het doorklikken nog extra kostten voor b.v. een keuze in leverdag of tijd.
Goed telefonisch bereikbaar met ruime tijden. Snelle en nette levering!!

Lars 07-11-2023

Zeer goede bediening. Heel duidelijk wanneer men komt leveren.
De personen worden zeer goed op de hoogte gesteld via mail/sms wanneer het bedrijf komt leveren.

Jans 07-11-2023

Gezien de eerdere positieve ervaring met Bemmel&Kroon, heb ik ook deze keer een Siemens keukenapparaat bij hen aangeschaft. Bemmel & Kroon regelde het transport en de installatie.
De prijs van de gewenste inductiekookplaat (Siemens IQ 300 EH675LFC1E) stond mij aan bij Bemmel&Kroon.
Aangezien ik elders een lagere prijs had gezien, ging ook nog wat van de al heel nette prijs af.
De inductiekookplaat is volgens afspraak bezorgd en netjes geïnstalleerd.
Ik ben meer dan tevreden over het hele aankoopproces.

Tessa 07-11-2023

Ik was op zoek naar een was droog combinatie en via verschillende sites heb ik vergeleken. Prijs kwaliteit is bij mij wel belangrijk zodoende kwam ik op dit model van Samsung uit bij Bemmel en Kroon. De wasmachine werd de dag erna in de ochtend al geleverd door twee vlotte mannen die deze binnen een paar minuten hadden aangesloten. Top service! Mn eerste wasje is al gedaan en so far heel erg tevreden! De machine staat mooi op z’n plek en ziet er gaaf uit, ook belangrijk toch!

GG Doornenbal 07-11-2023

Makkelijk bestellen en zeer duidelijke communicatie daarna. Bevestiging, factuur, berichtgeving over bezorging en ondanks het stormachtige weer op tijd geleverd. TOP!

Corentin Racine 07-11-2023

The website is well made, clear and easy to navigate through. You understand quickly that you can make good deals in store on the website and that is what a lot of people are looking for, and I recognize this brand now as a pro in that domain, and in many ways a great intermediary with long based mediamarkt and co, which don't offer a similar experience. The delivery was as fast as I could never imagined, you barely wake up from your purchase that someone is knocking at your door to deliver the parcel... AMAZING! Thanks B&K team !

David 07-11-2023

AEG Wasmachine gekocht na aanbeveling Consumentenbond: snelle levering (binnen één dag in huis) en zeer vakkundig geplaatst + aangesloten door de bezorgers. Top!

Marion Kamphuis 07-11-2023

Super op tijd en netjes geholpen door de bezorgers dat was een leuke ervaring we zullen jullie aan bevelen bij onze familie en kennissen.

Henri Giepman 07-11-2023

De site van Bemmel & Kroon is heel duidelijk. Wij zijn geweest in de mooie showroom in Forepark. De verkoper Bob was vriendelijk en gaf goede uitleg bij onze vragen, etc. Bestelproces in de showroom ging vlot en we konden zelf een datum kiezen voor de bezorging. Op de avond vóór de bezorging kregen we een mailtje met een richttijd van bezorging. Op de dag zelf een telefoontje dat ze er aankomen. Ook de bezorging en plaatsing ging goed door de twee medewerkers. De oude wasmachine is weer meegenomen. We zijn erg tevreden.

Monique Engels 07-11-2023

Laagste prijs, zeer snelle levering, je wordt op de hoogte gehouden wanneer ze komen bezorgen en oude apparaat nemen ze mee. Alles keurig netjes verpakt, top winkel!

Hans 07-11-2023

Om mijn waardering uit te spreken het volgende: Op zaterdag wilde we een vaatwasser kopen en gekeken bij verschillende leveranciers. Voor ons was van Bemmel en Kroon een bekende (web)winkel met voor ons goede ervaring inclusief hun installatie bureau. We hebben snel een bestelling geplaatst na advies en gebruik gemaakt van een kortingsaanbod. Wat zeker geweldig gaat is de order bevestigen ,een betalingslink ontvangen , betalen en direct een betalings ontvangst bevestiging .Fantastisch . Het installatie belde maandag daarna voor een afspraak en hebben we een afspraaak gemaakt tot plaatsing

Milou 07-11-2023

Super snelle levering. (binnen 24 uur)
Net iets scherper geprijsd dan bij andere webshops.

Dromenburg 07-11-2023

Makkelijke en duidelijke site met de beste prijs & volgende dag geleverd via Dynalogic.

Joni 07-11-2023

Goede prijzen, vlotte service. Ze hebben nog apparatuur op voorraad die verder overal tijdelijk niet geleverd wordt en ook nog eens goedkoper. Samenwerking met Ajtec voor je inbouw liep ook vlekkeloos.

Yolanda 07-11-2023

In de winkel goed en vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe koelkast. Deze is netjes binnen het aangegeven tijdvak bij ons thuis bezorgd en vlak voor bezorging nog een berichtje dat ze er bijna waren. De bezorgers hebben de koelkast bij ons binnen gezet op de 3de etage wat heel fijn was voor ons en deze ook netjes aangesloten en de deur omgedraaid zodat deze de goede kant op opendraaide. Ook de oude koelkast is netjes meegenomen. Hierna nog even contact gehad en ook de service achteraf was erg goed. Volgende aankoop gaan wij zeker weer bij bemmel en kroon doen!

Andrew S 07-11-2023

Wonderful service and on time delivery. Will definitely use them again for any needs!

de nijs 07-11-2023

ze luisteren goed en geven prima advies over wat je van je aankoop kan verwachten

René Gorrissen 07-11-2023

Goede dienstverlening en service op goed te bereiken klantenservice. Bezorgafspraken worden zorgvuldig nagekomen!

LFW 07-11-2023

Hele goede ervaring gehad met de firma Bemmel & Kroon. Omdat andere zaken onze beoogde vaatwasser niet op voorraad hadden (met zelfs een leverdatum van januari 2024), contact opgenomen met Bemmel & Kroon omdat op de website de vaatwasser op voorraad zou zijn. Prettig telefonisch contact gehad waarbij de medewerkster mij kon vertellen dat er 8 op voorraad waren. Tevens werd er goed verwachtingsmanagement gedaan omdat ik direct werd geïnformeerd dat bij installatie dit door drukte op dat moment circa 3 weken kon duren.

Na het telefonische contact heb ik de vaatwasser via de website besteld waarna er een dag later al contact met mij werd opgenomen door de installateur om de installatie te plannen. Ook dat verliep heel erg prettig met een dag tevoren informatie over het tijdvak en op de dag zelf werd ik gebeld toen de monteur onderweg was.

Kortom: hele prettige ervaring met Bemmel & Kroon en de installatiefirma Ajtec gehad. Ik zou hen zeker aanbevelen.

Mooi Jezelf 07-11-2023

Een duidelijke omschrijving van de wasmachine op de site van Bemmel en Kroon en een zeer vlotte levering aan huis. 's avonds rondom 20u besteld en de volgende ochtend voor 12u is de machine bezorgd. Gekozen voor installeren en binnen een uur draait mijn was in de nieuwe machine!

Leonie Roovers 07-11-2023

We hebben een inbouwoven besteld. Deze inbouwoven was bij de andere winkels niet een beetje duurder, maar het scheelde soms wel 200 euro! We hebben lang getwijfeld, want we bestellen liever bij een plaatselijke winkel, maar we zijn geen dief van onze eigen portemonnee! Dan toch maar deze inbouwoven online besteld. Wij wonen in het Land van Maas en Waal. De bestelling verliep vlekkeloos. We werden keurig op de hoogte gehouden van de tijd van levering. De jongens die hen kwamen bezorgen waren ook super aardig en netjes en ze hielpen zelfs om de oven over de drempel (binnen) neer te zetten!

Rob 07-11-2023

Telefonisch contact was prima, deskundig en een prijs overeengekomen die naar onze wens was.
Kortom zeer tevreden. ook de bezorging was volgens afspraak en werd verzorgd door Dynalogic.
Zeer tevreden over de klantgerichtheid van de bezorgers.