Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3667 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ruud Schippers 10-11-2023

Super service! ‘s avonds laat bereikbaar, levering op zondag, goede communicatie! Niets te klagen :)

Ilon 10-11-2023

Altijd goede hulp bij het kiezen van de apparatuur. Goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel. Hier wordt je echt nog gezien als klant. de Siemens Magnetron werkt voortreffelijk

Michel Bresser 10-11-2023

Heb in het weekend via de website een stofzuiger besteld. Voor een heel concurrerende prijs. Op maandag kreeg ik al de bestiging, factuur en de verzendbevestiging door. Netjes en duidelijk. Ook het telefonische contact wat ik heb gehad gaf me veel vertrouwen. De stofzuiger is ondertussen binnen en alles is perfect geregeld. Fijn bedrijf, een aanrader!

Willem de Laat 10-11-2023

Dat ging nog eens snel en supergoed!
We kwamen zonder afspraak met alleen de maten van de diepvrieskast. Meteen aan de beurt. "Sorry, maar wij konden deze Miele kast niet vinden op internet" zeiden we. "Maar ik wel"zei de verkoper," dit is een submerk van Miele, maar precies dezelfde kast en nog met korting ook. Uurtje later besteld ,gekocht en betaald.
Vlotte afspraak, mooie plaatsing, keurig alles opgeruimd, oude spullen meegenomen., en nog even rustige de tijd voor goede uitleg. Uurtje later was alles gepiept
Dit bedrijf en deze mensen doen wat ze zeggen en zeggen wat ze (gaan) doen.

Mz 09-11-2023

Prima winkel wijzijn zeer tevreden overde service en kwaliteit echt top.

Jasper 09-11-2023

Snelle levering, zeer vriendelijke en vakkundige monteur. Hij heeft naast het inbouwen van de koeling ook de kastjes netjes recht afgesteld en luchtrooster geplaatst in de plint. We hadden al een liebherr koeling, maar deze overtreft toch de verwachting. Top product!

Michielek 09-11-2023

Breed assortiment en goed contact. Bestelling kwam dagen sneller dan verwacht. Bezorgers belden van tevoren en wachtten even omdat er nog net niet iemand thuis was. Alle zorgen worden zo weggenomen en ze denken met je mee. Super service gewoon!

Trudy Stegink 09-11-2023

Snelle en goede levering.
Juiste informatie over bestelling en levering.
Nette heren die goederen af kwamen leveren.

rene 09-11-2023

Duidelijke site, duidelijke afspraken met de installateur die ook na gekomen worden. Ook nog ongevraagd een aantal zeer nuttige tips gekregen

Sett 09-11-2023

Tweede keer dat ik iets bij Bemmel & Kroon heb besteld (eerst een wasmachine en nu een koelkast). De bestellingen gingen goed en ben ook tevreden met de aankopen.

Esther 09-11-2023

Het was de tweede keer dat ik bij Bemmel & Kroon nieuwe apparatuur voor mijn 15 jaar oude keuken kocht. Ook deze keer weer een dikke aanrader. Ik twijfelde een beetje of ik echt de goede maat koelkast had uitgezocht. Daarom voorafgaand aan de bestelling voor de zekerheid nog even gebeld om het te checken. Vriendelijke medewerker heeft het nog even extra voor me gecontroleerd zodat ik zeker wist dat ik de goede had. Op maandag vervolgens een nieuwe koelkast besteld en op woensdag al geleverd en geïnstalleerd. Vooraf werd ik keurig gebeld met uitleg dat er mogelijk nog een extra rooster geplaatst zou moeten worden. ( met prijsvermelding). De monteur belde me keurig een half uur voor aankomst op en was super vriendelijk. Hij heeft ook heel netjes gewerkt. Ik raad iedereen dit bedrijf aan!

E. Hopman 09-11-2023

Wat een prima bedrijf!
Duidelijke site. De door ons gekozen wasmachine had een wat langere levertijd. De medewerker aan de telefoon kwam met een alternatief voor dezelfde prijs. In overleg hebben we er meteen maar een wasdroger bij gekocht. We gaan er van uit dat we weer jaren vooruit kunnen met deze 2 Bosch apparaten!
Gisteravond uitgezocht en vandaag al geleverd🤩 , dat is toch niet te geloven!
Onze was draait al!
Top!

Uit de kunst. 09-11-2023

Prima shop, mijn ceramische plaat was niet in voorraad, kreeg na een paar uur al bericht dat deze besteld moest worden .Tijdje terug ook heel correct behandeld met het afleveren van grote koel vries combinatie mailtje hoe het precies zat, gewoonweg uit de kunst.

Elly Vlug 08-11-2023

Betrouwbare site, ook een voordeel dat er ook winkels zijn, snelle levering mogelijk. Alleen jammer dat wat we kozen er niet meer was, we kregen een gelijkwaardig product, jammer genoeg met een lager energielabel en een hogere decibels

Wilma weekhout 08-11-2023

Het is een mooie wasmachine werdt heel netjes behandeld door de bezorgers dikke pluim voor ze bedankt jongens voor de goede bezorging en uitleg

berendjan 08-11-2023

Bemmel&Kroon pluimpje voor de snelle levering

maar voor de vervoeders een bonk chagerijn wat een personeel je houd het niet voormogelijk in 2023

dag te voor was het dezelfde vervoersbedrijf bij ons. en dat waren top mensen. maar die hadden de verkeerde diepvries bij zich. en dat was bol.com. ik had een bosch besteld en kreeg een simens. ik kon hem daar niet meer best terwijl de bosch nog gewoon op de site staat pluimpje voor Bemmel&Kroon.

Etien 08-11-2023

Altijd goede bereikbaarheid via de telefoon en relatief lage prijzen. Alleen deze keer problemen met de aansluiting van het gasfornuis (oven elektrisch) met de oude gasslang: totaal andere maat. B&K stuurden me zelf op zoek naar zo'n aansluiting, dat hadden ze vooraf kunnen voorkómen door info en een keuze voor een koppelstuk. Ik heb dit zelf opgelost, maar levert weer stress op. Ook hadden de vervoerders geen sms gestuurd gelukkig klopten de leveringswindow wel. Andere bestellingen van B&K gingen wel goed.

Jaap Roos 08-11-2023

Wij zijn wederom goed geholpen en hebben veel plezier van het gekochte artikel die was de vg dag al geleverd en goed bezorgd en op zijn plek gezet (Wasmachine) fijne en aardige bezorgers erg goede service.

Vw 08-11-2023

Keurig snel geleverd, ondanks dat de vaatwasser niet op voorraad was, en dat dus voor een scherpe prijs. Zeer tevreden.

Theo Schuurman 08-11-2023

Prima zaak, heel duidelijk in de communicatie en komt klantgerichte afspraken na! Heel behulpzaam!

Avanti 07-11-2023

We waren op zoek naar een vaatwasser, omdat de oude machine kapot ging. In eerste instantie gezocht op internet, maar antwoord op specifieke vragen over merk, programma’s en specifieke eigenschappen vindt je dan maar moeizaam. Dus bezoek gebracht aan Bemmel en Kroon in Zoeterwoude/Rijndijk en binnen no-time werden we geholpen en geïnformeerd over vaatwassers.
Dat maakte de keus uiteindelijk gemakkelijk, alleen de keus tussen praktisch 2 gelijkwaardige vaatwassers kostte ons nog de meeste tijd. Het werd een Siemens. De machine draait inmiddels naar tevredenheid. Vaatwasser gekocht op maandagmiddag, de machine werd de volgende mogen om 9.00 keurig afgeleverd en de oude retour genomen. De vaatwasser hebben we zelf binnen 2 uur geïnstalleerd, met bijgeleverde installatieinstructie en filmpjes op internet.

Hans Groen in 't Wout 07-11-2023

Wij hebben onze nieuwe droger bij BemmelenKroon gekocht. Om het daar te doen was voor ons niet zo moeilijk. Het is ons vierde witgoed daar gekocht. Bediening zeer deskundige en aardig. De bestelling liep vlekken loos. De bezorging was zeer snel en perfect. De aansluiting is goed geregeld en het oude apparaat en verpakking zijn meegenomen. Ook deze personen waren zeer beleeft en hebben goed werk geleverd. Waarom zouden wij naar een andere winkel gaan als de prijs kwaliteit en de service perfect is. Het is aan te raden bij Bemmelenkroon je aanschaf te doen.perfect bedrijf.

Pam 07-11-2023

Het is een winkel waarbij de klant nog belangrijk is. Nemen de tijd om je te helpen en adviseren.
Ik zocht een stofzuiger en deze waren bij ....... alleen online verkrijgbaar. Met advies in de winkel en gelijk daar bestellen, werd ik een dag later al verblijdt met mijn aanschaf. Perfecte service

Peko 07-11-2023

Duidelijk bestelproces na selectie van een top model miele wasmachine in overleg met medewerkster om verschillen met andere modellen duidelijk te krijgen.
Bezorging uitstekend, snel en vóóraf een telefoontje dat vriendelijker en kundige (moest etages omhoog) mannen eraan kwamen. Mannen leverden de wasmachine geïnstalleerd af met aanzetten van eerste proef wasprogramma.

Snelle bezorging en prima acties, zeer betrouwbaar 07-11-2023

Ik koop hier al jaren mijn huishoudelijke apparatuur, met een duidelijke website, goede acties en een snelle service.
Ik beveel deze firma van harte aan